|
|
АСПІРАНТУРА |
|
При кафедрі функціонує аспірантура зі спеціальності 13.00.01 –
загальна педагогіка та історія педагогіки (денна та заочна форма навчання).
У 2014/2015 навч.р. над виконанням дисертаційних досліджень працюють 7 аспірантів.
У 2004 р. було здійснено разовий прийом в аспірантуру на спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти.
|
|
аспірант заочної форми навчання Оксана ЦЮК Роки навчання: 2012 - 2016 Формування системи забезпечення якості вищої освіти Швеції Науковий керівник: канд. пед. наук, доц. Заячук Ю.Д. |
Публікації у фахових виданнях по темі дисертації : 1. Цюк О. А. Забезпечення якості вищої освіти: освітні індикатори та міжнародні організації // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 110-115. 2. Цюк О. А. Історичні аспекти розвитку системи забезпечення якості вищої освіти в контексті реалізацій ідей Болонського процесу // Педагогічна освіта і наука в умовах класичного університету: традиції, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Том 3. - Львів, 2013. - С. 217-224. 3. Цюк О. А. Проблема забезпечення якості вищої освіти: Європейські стандарти, критерії та показники // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. - Зб. статей: - Ялта: РВВ КГУ, 2013. - Вип. 39. - Ч. 4. - С. 327-333. 4. Цюк О. А. Міжнародні програми мобільності ("Erasmus Mundus", "TEMPUS", "Jean Monnet"): головні завдання та проектні підходи // Вісник Львівського університету. Серія педаг. - 2013. - Вип. 29. - С. 190-198. 5. Цюк О. А., Заячук Ю. Д. Система забезпечення якості вищої освіти: на прикладі університетських моделей Швеції та Німеччини // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Вип. 36, Том ІІ (62): Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - К.: Гнозис, 2015. - С.103-111. |
|
аспірант денної форми навчання Марія ВАСИЛИШИН Роки навчання: 2012 - 2015 Педагогічна взаємодія школи і музею в Україні і Польщі Науковий керівник: канд. пед. наук, доц. Караманов О.В. |
Публікації у фахових виданнях по темі дисертації : 1. Партнерство школи і музею: історичні моделі співпраці // Педагогічна освіта і наука в умовах класичного університету: традиції проблеми перспективи: Зб. наук. праць. - Т.III. - 2013. - С.353 - 359. 2. Інноваційна освітня діяльність музеїв в Україні і Польщі // Музейна педагогіка - проблеми, сьогодення, перспективи. Матеріали конференції. - 2013. - С.15 - 18. 3. Історичні моделі співпраці школи і музею // Матеріали звітних конференцій загальної та соціальної педагогіки. - Випуск 12. - С.76 - 79. 4. Наратив як історико-педагогічне джерело та його репрезентація у музейному просторі // Педагогічний дискурс: Зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький: ХГПА, 2013. – Вип. 15. – С.311 – 315. 5. Концепція "storytelling" в контексті співпраці школи і музею // Pedagogika XXII: Зб. наук. праць / ред. К. Редзінські, М. Лапот. – Ченстохова, 2013. - С.301 - 312. |
|
аспірант заочної форми навчання Ореста КЛОНЦАК Роки навчання: 2011 - 2015 Розвиток академічно-громадського навчання студентів у системі університетської освіти США Науковий керівник: канд. пед. наук, доц. Равчина Т.В. |
Публікації у фахових виданнях по темі дисертації : 1. ... |
|
аспірант заочної форми навчання Ольга ТУРИЦЯ Роки навчання: 2011 - 2015 Формування професійної компетентності майбутніх технологів харчових виробництв на засадах інтегрованого підходу в коледжах Науковий керівник: канд. пед. наук, доц. Ковальчук Л.О. |
Публікації у фахових виданнях по темі дисертації : 1. Застосування інтегрованого підходу у вивченні хімічних дисциплін майбутніми технологами харчових виробництв / О.О. Туриця - Наука і освіта - 2010. - №7. - С. 251-255. 2. Використання сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення хімічних дисциплін / О.О. Туриця - Наука і освіта - 2011. - №6. - С. 238 - 241. 3. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців харчового профілю на основі інтегрованого підходу / О.О. Туриця - Наук. Вісн. Чернівецького нац. ун-ту. Сер. Педагогіка та психологія - 2011 - Випуск 571. - С. 181-185. 4. Використання інтегрованого підходу при проведенні виховного заходу з органічної хімії / О.О. Туриця - Біологія і хімія в школі - 2012. - №2. - С. 40-43. 5. Співпраця викладачів хімічних та технологічних дисциплін в умовах інтегрованого навчання / О.О. Туриця - Проблеми сучасної педагогічної освіти - 2011 - Випуск 34, Ч.1. - С. 123-128. 6. Використання технічних засобів навчання під час вивчення хімічних дисциплін майбутніми технологами харчових виробництв / О.О. Туриця - Вісн. Львів. ун-ту. Сер. педагогічна - 2011 - Випуск 27 - С. 109-117. 7. Інтеграція та диференціація знань студентів у процесі вивчення хімічних і технологічних дисциплін/ О.О. Туриця - Вісн. Львів. ун-ту. Сер. педагогічна - 2012 - Випуск 28 - С. 65-72. |
|
аспірант заочної форми навчання Тетяна КУК Роки навчання: 2009 - 2013 Формування еколого-валеологічної культури майбутніх фахівців з хімії в умовах університетської освіти Науковий керівник: канд. пед. наук, доц. Ковальчук Л.О. |
Публікації у фахових виданнях по темі дисертації : 1. Теоретичні засади формування екологічної культури майбутніх фахівців у системі професійно-технічної освіти // Вісник Львівського університету. Серія Педагогічна. Вип. 26. Львів, 2010. С.48-55. |
|
© Кафедра загальної і соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка, 1991-2015 © Теодор Лещак (дизайн), 2005-2015 |