Призванська Роксоляна Антонівна

Наукові інтереси

арт-терапія,  музикотерапія, спеціальна психологія.

Навчальні дисципліни:

  • Музикотерапія
  • Музикотерапія та логоритміка
  • Музичне мистецтво та основи хореографії з методикою навчання
  • Основи хореографії та методика навчання
  • Основи хореографії та сучасні танці

Курси

Публікації

1Публікації:

  1. Сав’як Л., Призванська Р., Дрібнюк Н. «Застосування логоритміки як виду інтерактивної музикотерапії з психокорекційною метою: практичний аспект» / Львівсько-Ряшівські наукові зошити. – Rzeszow, 2014. С.163-171.
  2. Pryzvanska R. Development of autistic children’s communicative skills by means of music therapy.//Dimenzia muzikoterapie v praxi, vyskume a edukacii: zbornik z medzinarodnej konferencie./ Bratislava, 2015. – С. 238-245.

Тези конференцій:

  1. Ленів З., Призванська Р. Ресурсність музикотерапії в психокорекції дітей із особливими потребами.//«Простір арт-терапії: ресурси зцілення». XIміждисциплінарна науково-практична конференція. –  Київ, 2014. С.151-153.
  2. Призванська Р. Тарас Шевченко в музиці: пісенний вимір поетичного генія. //Матеріали Міжнародної наукової конференції до 200-ліття від дня народження Тараса Шевченка. – Львів,2014.
  3. Призванська Р. Підготовка майбутніх корекційних педагогів до реалізації музикотерапевтичної діяльності. //Міжнародна науково-практична конференція «Багатоманітність культур як педагогічна проблема». – Бердянськ, 2015. С.47-49.
  4. Призванська Р. Розвиток комунікативних вмінь дітей із аутизмом засобами музикотерапії. //Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Випуск 1. –  Львів, ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – С.74-76.
  5. Призванська Р. Застосування музикотерапії у процесі соціалізації дітей із аутизмом.//Науково-практичний семінар «Творча багатовимірність простору арт-терапії». Тези доповідей. – Львів, 2016. С.50-54.
  6. Призванська Р. Методи музичної терапії, їх роль та завдання в інклюзивному просторі.//Індивідуальний супровід дітей з особливими потребами: роль НРЦ у процесі інклюзивної освіти : тези доповідей науково-практичної конференції. Львів, вересень 2016р. (подано до друку).

Біографія

У 1994 році закінчила Львівську музичну академію. З вересня 1995 року працювала викладачем індивідуальної музики Педагогічного училища (згодом – педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка). В 2004 році закінчила Інститут післядипломної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка за спеціальністю «психологія». З часу заснування кафедри корекційної педагогіки та інклюзії працюю на посаді старшого викладача цієї кафедри.  Прикріплена здобувачем на кафедру психокорекційної педагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова.

Розклад