Галузь знань 0101 Педагогічна освіта Напрям підготовки 6.010105 «Корекційна освіта»
Практика студентів є невід’ємною складовою процесу підготовки майбутніх корекційних педагогів, яку проводять на оснащених відповідним чином базах навчальних закладів.
Мета практики – оволодіти сучасними методами, формами організації та знаряддями праці корекційного педагога (логопеда, практичного (спеціального) психолога, дефектолога), сформувати у студентів професійні уміння і навички для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в освітньому корекційному просторі, виховати потреби систематично поповнювати свої знання та творчо застосовувати їх в практичній діяльності.
Практика студентів передбачає безперервність і послідовність її проведення при одержанні необхідного обсягу практичних знань і умінь відповідно до освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр колекційної освіти».
Завдання практики:
- ознайомити з роботою корекційного педагога, змістом, формами та методами діяльності логопеда, практичного (спеціального) психолога, дефектолога; основною проблематикою навчально-виховного закладу;
- поглибити психолого-педагогічних знання у галузі «корекційної освіти»;
- формувати уміння та навички застосування отриманих знань в практичній діяльності; розвиток педагогічних здібностей;
- оволодіти навичками проведення емпіричних досліджень та експериментів з програмою курсової роботи;
5.ознайомити з системою навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи в спеціальних навчальних закладах для дітей з порушеннями психофізичного розвитку;
- формувати практичні уміння та навички обстеження психомовленнєвого розвитку дітей з психофізичними порушеннями;
- навчити планувати, розробляти, впроваджувати у практику розвивальні та психокорекційні програми та заняття з урахуванням особливостей психомовленнєвого розвитку дітей дошкільного та шкільного віку;
- формувати професійну мотивацію майбутнього корекційного педагога, стимулювати бажання працювати з дітьми, які мають особливі освітні потреби, виховати у студентів iнтepecy до майбутньої професії.
Види та терміни проходження практики
Види, тривалість та терміни проведення педагогічної практики визначаються навчальними планами. Згідно з державним стандартом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» та діючими навчальними планами для спеціальності «Корекційна освіта» проводяться такі види практики з відривом від навчання:
Назва практики |
Семестр | Тижні / к-ть годин | Форма звітності |
Пропедевтична волонтерська | 4 | 2 / 3 кредити 90 годин | Диференційований залік |
Пропедевтична волонтерська | 5 | 2 / 3 кредити 90 годин | Диференційований залік |
Психолого-педагогічна | 6 | 2 / 3 кредити 90 годин | Диференційований залік |
Пропедевтична | 7 | 2 / 3 кредити 90 годин | Диференційований залік |
Виробнича педагогічна | 8 | 6 / 9 кредитів 270 годин | Диференційований залік |