Арт-терапія в освіті (231 Соціальна робота)
Тип: Нормативний
Кафедра: спеціальної освіти
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 20 | Призванська Р. А. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 20 |
Опис курсу
Курс «Арт-терапія в освіті»
Програма вивчення навчальної дисципліни «Арт-терапія в освіті», складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра 231 «Соціальна робота». Предметом вивчення навчальної дисципліни є основні поняття, принципи арт- терапії та особливості її застосування в роботі соціальних працівників, психологів з дітьми та різними категоріями населення.
Мета навчальної дисципліни полягає в сприянні загальному розвитку особистості студента; формуванні теоретико-практичної готовності до впровадження засобів арт-терапії та арт-терапевтичного підходу у практичну діяльність педагога і соціального працівника
Рекомендована література
Література для вивчення дисципліни | Базова
1. Вознесенська О. Арт-терапія в роботі практичного психолога : Використання арт-технологій в освіті / О.Вознесенська, Л. Мова.- К. : Шкільний світ, 2007.- 120 с. 2. Енциклопедичний словник з арт-терапії / О. Л. Вознесенська, О. М. Скнар, О. А. Бреусенко- Кузнєцов, О. О. Деркач., Л. В. Мова та ін.; [за заг.наук.ред. О. Л. Вознесенської, О. М. Скнар]. К.: Видавець ФОП Назаренко Т.В., 1017.- 312 с. 3. Ільченко І.С. Арт-терапія: навчальний посібник для студентів / І. С. Ільченко. – Умань: Видавничо- поліграфічний цент «Візаві», 2013. – 150 с. 4. Теорія і практика арт-терапії : навчально-методичний комплекс / Уклад. І. В.Бабій.- Умань, Алмі – 2014. Допоміжна |
1. Вознесенська О. Використання арт-технологій в сімейній психотерапії / О. Вознесенська // Простір арт-терапії: Зб. на-ук. ст. / ЦІППО АПН України, ГО „Арт-терапевтична асоціація”; Редкол.: Семиченко В.А., Чуприков А.П. та ін. – К.: Міленіум, 2007. – Вип. 1. – С. 5-19.
2. Диагностика в арт-терапии. Метод «Мандала» / Под ред.. А.И. Копытина. – СПб.: Речь, 2002. 3. Практическая арт-терапия: Лечение, реабилитация, тренинг / Под ред. А.И. Копытина. – М.: «Когито- Центр», 2008. – 288 с. 4. Призванська Р. Методи музичної терапії, їх роль та завдання в інклюзивному просторі. // Індивідуальний супровід дітей з особливими потребами: роль НРЦ у процесі інклюзивної освіти: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 2016. – С.57-59. 5. Скнар О. Арт-техніка «колаж»: діагностичний і терапевтичний потенціал / О. Скнар, К. Реброва // Простір арт-терапії: Спадок десятиліття : [Зб. наук. статей]. – К., 2012. – С. 125-137. 6. Цимбала О. Застосування арт-терапевтичних технік в сучасних умовах навчального процесу у вищому навчальному закладі / О.Цимбала // Простір арт-терапії : [Зб. наук. праць] / УМО, 2016, ВГО «Арт- терапевтична асоціація», 2016; [Редкол.: Лушин П.В., Чуприков А.П. та ін.]. – К. : Золоті ворота, 2016. – Вип. 2 (20). – С. 100-107. 7. Шамлян К. Проективні методи дослідження особистості : підручник / К. Шамлян, М. Кліманська.- Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2014.- 466 с. |