Цифрові технології формальної та неформальної освіти (011 “Освітні, педагогічні науки”)
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент Крива М. В. | ФПОМ-11, ФПОМ-11з |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 32 | ФПОМ-11 | доцент Крива М. В. |
ФПОМ-11з | доцент Крива М. В. |
Опис курсу
Мета курсу: формування професійної компетентності студентів з проблем використання сучасних цифрових технологій для організації освітнього простору формальної та неформальної дистанційної освіти.
Основними завданнями є оволодіння студентами основами знань про сутність, характеристику формальної та неформальної дистанційної освіти; основні принципи проектування системи дистанційного навчання; структуру електронного навчального курсу; основні концепції використання сучасних цифрових технологій у освітньому просторі; функціональні можливості використання цифрових технологій в освітньому процесі.
Рекомендована література
Базова:
- Базова:
- Андрєєв О.О., Бугайчук К.Л., Каліненко Н.О., Колгатін О.Г., Кухаренко В.М., Люлькун Н.А., Ляхоцька Л.Л., Сиротенко Н.Г., Твердохлєбова Н.Є.. Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання. За ред. О.О Андрєєва, В.М. Кухаренка. ХНАДУ, Харків:«Міськдрук», 2013. 212 с.
- Близнюк Т. Цифрові інструменти для онлайн і офлайн навчання: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. – 64 с.
- Використання електронних відкритих систем для інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень: словник-довідник. Вид. 2-е, виправлене та доповнене / Упоряд.: Спірін О. М., Іванова С. М., Яцишин А. В., Кільченко А. В. та ін. – К.: ЦП Компринт, 2019. – 76 с.
- Вишнівський В.В., Гніденко М.П., Гайдур Г.І., Ільїн О.О. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч. посібн. Київ: ДУТ, 2014. 140 с. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_786_40131752.pdf. (дата звернення 25.08.2019).
- Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога : монографія / за наук. ред. І.П. Воротникової. — Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. — 256 с
- Костікова І.І. Електронна педагогіка : монографія. Х.: «Смугаста типографія», 2015. 160 с.
- Морзе Н.В., Глазунова О.Г., Мокрієв М.В. Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання Moodle 3): навч. посібник. – К.: 2016. – 240 с.