Цивілізаційні виклики і Нова українська школа (ДВВС)
Тип: На вибір студента
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | професор Мачинська Н. І. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | Бущак І. М. | ||
Опис курсу
Опис курсу
Результати навчання:
знати:
- принципи індивідуального підходу до учня
- індивідуальні особливості вчителя та учня
- переваги методів планування діяльності, спрямованої на особистий та професійний ріст
- розуміти взаємозв’язок між індивідуальними особливостями дитини та освітнім середовищем
- критерії розташування матеріалів у навчальному (ігровому) класі
- техніки ефективного навчального планування
- методи короткотермінового та перспективного планування
- способи залучення сімей до діяльності дошкільної (шкільної) групи
- потребу спостереження як навчального / діагностичного методу
- форми презентації батькам освітніх результатів та результатів спостережень
вміти:
- формулювати навчальні цілі, освітні результати для дітей відповідного віку
- планувати, створювати та оцінювати ефективність облаштування навчального (освітнього) середовиша
- використовувати різні методики розробки навчальних програм для дітей, що мають індивідуальний стиль навчання
- складати план тематичного проекту
- формулювати власну стратегію роботи з батьками та сім’ями
- користуватися основними інструментами спостережень та знати прості способи ведення відповідної документації
Метою курсу є:
ознайомлення із засадами сучасної освітньої реформи в Україні та принципами освіти, що орієнтується на особистість; підготовка студента до запровадження принципів освіти в освітній процес різних типів навчальних закладів.
Слухачі курсу ознайомляться із принципами індивідуального підходу та методик, які допомагають створити навчальний план, що враховує індивідуальні можливості дитини. Слухачі курсу будуть: знати принципи побудови освітнього процесу у контексті Нової української школи, вміти організувати навчальне (освітнє) середовище та планувати сітку необхідних занять (у початковій школі / у середній школі).
відвідувачів за добу: 0 , 0
Програма навчальної дисципліни складається з п’яти модулів:
- Філософія компетентнісної освіти.
- Практика особистісно-орієнтованої освіти.
- Індивідуалізація навчання.
- Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи.
- Формувальне оцінювання.
Лектор: проф. Мачинська Н.І. (ел. адреса nataliya.machynska@lnu.edu.ua )
практичні: асистент кафедри Бущак І.М. (ihor.bushchak@lnu.edu.ua)
Адреса електронного курсу на сайті e-learning.lnu.edu.ua код реєстрації dwwbgpc
Адреса електронного курсу на платформі Teams код команди dwwbgpc
Рекомендована література
Рекомендована література
- Винницька, Оксана. Лицем до дитини Львів: Літопис, 2005. – 272 с.
- Ґатто, Джон Тейлор. Вчитель 2.0 Львів: Літопис, 2016. – 168 с.
- Рансьєр, Жак. Учитель-незнайко. П´ять уроків із розкріпачення розуму / ; пер. з фр. А. Рєпа. – К. : Ніка-Центр, 2013. – 168 с.
- Робінсон, Кен. Школа майбутнього. Революція у вашій школі, що назавжди змінить освіту. – Львів: Літопис, 2016. – 258 с.
- Шлейхер, Андреас. Найкращий клас у світі: як створити освітню систему 21-го століття – Львів: Літопис, 2018. – 296 с.
- Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. — К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. — 206 с.