Креатив та інновації в педагогічній практиці
Тип: На вибір студента
Кафедра: соціальної педагогіки та соціальної роботи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 14 | доцент Лобода В. В. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 28 |
Опис курсу
Дисципліна є вибірковою складовою навчального плану.
Як вибіркова складова, вивчення дисципліни дозволить студенту сформувати індивідуальну освітню траєкторію.
Метою вибіркової навчальної дисципліни «Креатив та інновації в педагогічній практиці» є узагальнити знання, сформувати уміння та навички роботи з інноваційними технологіями та інструментами в освітньому процесі; сформувати професійні компетентності роботи на практиці.
Завдання курсу:
- навчити демонструвати навички застосування авторських технологій, розвивального і проблемного навчання;
- уміти збирати інформацію за допомогою інформаційно – комунікативних технологій навчання та активно їх використовувати у практичній діяльності;
- оволодіти методами інтерактивного і контексного навчання;
- навчити формулювати та обґрунтовувати педагогічні висновки, пропозиції;
- рекомендації; навички реалізації самостійного вирішення педагогічних проблем на конкретних прикладах.
Рекомендована література
Базова
1. Золотарьова Г.М. Інноваційна педагогічна діяльність як рушійна сила розвитку науки та
освіти України / Г.М. Золотарьова // Наукові записки кафедри педагогіки : [збірник наукових
статей] / М-во освіти і науки України, Хар. нац. ун-т імені В.Н. Каразіна. – Х. : Вид-во ХНУ
імені В.Н. Каразіна, 2010. – С. 79–86.
2. Золотарьова Г.М. Особистісно орієнтоване навчання як умова успішного розвитку та
саморозвитку учня / Г.М. Золотарьова // Педагогіка формування творчої особистості у
вищий і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.].
– Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 6 (59). – С. 185–190.
3. Золотарьова Г.М. Розвиток технологічного підходу в педагогічній освіті Німеччини / Г.М.
Золотарьова // Молодь і ринок : щомісячний науковопедагогічний журнал. – Випуск № 10
(141). – Дрогобич, 2016. – С. 146–151. 16
Допоміжна
4. Золотарьова Г.М. Характеристика систем підготовки майбутніх учителів у вищій школі
Німеччини в контексті її технологізації / Г.М. Золотарьова // Zbiόr artykulόw naukowych.
Konferencji Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej «Pedagogika. East European Conference»
(29.11.2016 – 30.11.2016). – Warszawa : Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. –
Str. 62–66.