Креатив та інновації в педагогічній практиці

Тип: На вибір студента

Кафедра: соціальної педагогіки та соціальної роботи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
74Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
714доцент Лобода В. В.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
728

Опис курсу

Дисципліна є вибірковою складовою навчального плану.
Як вибіркова складова, вивчення дисципліни дозволить студенту сформувати індивідуальну освітню траєкторію.
Метою вибіркової навчальної дисципліни «Креатив та інновації в педагогічній практиці» є узагальнити знання, сформувати уміння та навички роботи з інноваційними технологіями та інструментами в освітньому процесі; сформувати професійні компетентності роботи на практиці.

Завдання курсу:

  • навчити демонструвати навички застосування авторських технологій, розвивального і проблемного навчання;
  • уміти збирати інформацію за допомогою інформаційно – комунікативних технологій навчання та активно їх використовувати у практичній діяльності;
  • оволодіти методами інтерактивного і контексного навчання;
  • навчити формулювати та обґрунтовувати педагогічні висновки, пропозиції;
  • рекомендації; навички реалізації самостійного вирішення педагогічних проблем на конкретних прикладах.

Рекомендована література

Базова
1. Золотарьова Г.М. Інноваційна педагогічна діяльність як рушійна сила розвитку науки та
освіти України / Г.М. Золотарьова // Наукові записки кафедри педагогіки : [збірник наукових
статей] / М-во освіти і науки України, Хар. нац. ун-т імені В.Н. Каразіна. – Х. : Вид-во ХНУ
імені В.Н. Каразіна, 2010. – С. 79–86.
2. Золотарьова Г.М. Особистісно орієнтоване навчання як умова успішного розвитку та
саморозвитку учня / Г.М. Золотарьова // Педагогіка формування творчої особистості у
вищий і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.].
– Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 6 (59). – С. 185–190.
3. Золотарьова Г.М. Розвиток технологічного підходу в педагогічній освіті Німеччини / Г.М.
Золотарьова // Молодь і ринок : щомісячний науковопедагогічний журнал. – Випуск № 10
(141). – Дрогобич, 2016. – С. 146–151. 16

Допоміжна
4. Золотарьова Г.М. Характеристика систем підготовки майбутніх учителів у вищій школі
Німеччини в контексті її технологізації / Г.М. Золотарьова // Zbiόr artykulόw naukowych.
Konferencji Międzynarodowej Naukowo-Praktycznej «Pedagogika. East European Conference»
(29.11.2016 – 30.11.2016). – Warszawa : Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. –
Str. 62–66.

Матеріали

https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/231_Kreatyv-ta-innovatsii-v-ped_praktytsi_anotatsiia-3-kurs.pdf