Лабораторний практикум з математичного забезпечення

Тип: На вибір студента

Кафедра: початкової та дошкільної освіти

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
6112ФПШ (А) - 21доцент Сірант Н. П.
ФПШ-22доцент Сірант Н. П.
ФПШ-23доцент Сірант Н. П.

Опис курсу

Навчальна дисципліна «Лабораторний практикум з математичного забезпечення» є вибірковою дисципліною підготовки студентів ОР «бакалавр» спеціальності «Початкова освіта» і передбачає інтегрування знань з дисциплін: «Психологія загальна, вікова та педагогічна», «Дидактика та педагогічні технології в початкові школі» та фахових методик початкової освіти; спрямована на формування у студентів професійних умінь трансформувати набуті знання у освітній процес закладі вищої освіти.
Міждисциплінарні зв’язки: нові інформаційні технології тісно пов’язані з методикою математики загальною педагогікою, психологією, дидактикою та методиками початкового навчання. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовний модуль І. Методика розв’язування простих задач І та ІІ ступенів
Змістовий модуль 2. Методика розв’язування складених задач на основі простих задач
Змістовий модуль 3. Методика розв’язування складених задач ІІ типу.

Дисципліна «Лабораторний практикум з математичного забезпечення» є вибірковою дисципліною з спеціальності 013 Початкова освіта (галузь знань 01 Освіта / Педагогіка) для освітньої програми Бакалавр початкової освіти, яка викладається в 6 семестрі в обсязі 8 кредитів (240 годин) (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).

Денна форма: 240 години аудиторних занять. З них 112 годин практичних, 128 годин самостійної роботи
Заочна форма: 240 годин аудиторних занять. З них 36 практичних занять та 204 годин самостійної роботи (для студентів заочної форми навчання)

Рекомендована література

1. Скворцова С.О. Методика навчання розв’язування сюжетних задач у початковій школі: Навчально-методичний посібник для студентів за спеціальністю 6.010100 «Початкове навчання». Частина І. Методика формування в молодших школярів загального уміння розв’язувати сюжетні задачі. Одеса: ООО «Абрикос-Компани», 2011.–268 с. (дата звернення 28.08.21): https://skvor.info/publications/books-and-workbooks/
2. Скворцова С.О. Методика навчання розв’язування сюжетних задач у початковій школі: Навчально-методичний посібник для студентів за спеціальністю 6.010100 «Початкове навчання». Частина ІІ. Методика формування в молодших школярів умінь розв’язувати задачі певних видів. Одеса: Фенікс, 2011. 156 с.URL: https://skvor.info/publications/books-and-workbooks/(дата звернення 29.08.21)

Середнє арифметичне : URL: https://www.youtube.com/watch?v=sZedSUI_rlc ( дата звернення 21.08.21)
1. Складена задача на знаходження суми: URL: https://www.youtube.com/watch?v=fQRWBtcHs9Q ( дата звернення 21.08.21)
2. Задачі на рух: URL: https://www.youtube.com/watch?v=uSKkY3or1WU ( дата звернення 21.08.21)
3. Задачі на пропорційне ділення: URL: https://www.youtube.com/watch?v=ZyFwbzaJFcM ( дата звернення 21.08.21)
4. Задачі на знаходження невідомого за двома різницями: URL: https://www.youtube.com/watch?v=MqWJZILkep0 ( дата звернення 21.08.21)
5. Задачі на спільну роботу : URL: https://www.youtube.com/watch?v=rkN-HOW9QbA&t=3821s ( дата звернення 21.08.21)
6. Задачі на дроби :URL: https://www.youtube.com/watch?v=W19ZDMKpbX4 ( дата звернення 21.08.21)

Силабус:

Завантажити силабус