Магістерський семінар (011 “Освітні, педагогічні науки”)

Тип: Нормативний

Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
104Залік

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1032ФПОМ-11доцент Цюра С. Б.
ФПОМ-11здоцент Цюра С. Б.

Опис курсу

«Магістерський семінар» є нормативною дисципліною, яка пропонується здобувачам освітнього рівня магістр І курсу в обсязі 4 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Навчальним планом передбачено викладання дисципліни у формі практичних занять, організація яких передбачає послідовну розробку й обговорення на занятті елементів та структури магістерського
дослідження студента та завершується презентацією результатів виконання його першої (теоретичної) частини .

Рекомендована література

Основна

  1. Гоблик В.В., Шандор Ф.Ф., Щербан Т.Д. Проблема формування наукового мислення у здобувачів вищої освіти Міжнародний науковий журнал “Освіта і наука” [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. №1(30). С.133-139/ URL:  http://dspace-s.msu.edu.ua:8080/handle/123456789/8183
  2. Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень. [текст] : навч. посіб. / Г. О. Бірта, Ю.Г. Бургу– К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 142 с. (доп. 2017)..URL: https://chtyvo.org.ua/authors/Burhu_Yurii/Metodolohiia_i_orhanizatsiia_naukovykh_doslidzhen/
  3. Бурлакова І.А. Психологія професійного мислення, готовність до змін. Навчально-методичний матеріал. – Київ, Видавництво КРЦПК, 2022. – 68 с.
  4. Біляковська О.О., Мищишин І.Я., Цюра С.Б. Дидактика вищої школи. Навч. пос. – Львів, 2013. 358с.
  5. Заболотна Оксана. Потенціал міжнародних освітніх досліджень для української порівняльної педагогіки. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м.Київ, 28 трав. 2020 р. / НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України ; за заг. ред. О. І. Локшиної. – Київ ; Біла Церква : Авторитет, 2020. – 444 с. – DOI : https:// doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020
  6. Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] : підручник / В. П. Головенкін ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – Електронні текстові дані (1 файл: 3,6 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. – 290 с.
  7. Ковальчук Л. Моделювання науково-педагогічних досліджень: навч. посіб. Львів: Видав. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 520 с.
  8. Медовз Д. Мистецтво мислити системно. Розв’язання проблем від особистого до глобального масштабу. К.: Vivat. 2023, 304 с.
  9. Електронний курс Магістерський семінар https://e-learning.lnu.edu.ua/course/view.php?id=6621

 Додаткова

  1. Рундель О. Наукове мислення. К.: Віхола. 2023, 176 с.
  2. Освіта в умовах війни: реалії, виклики та шляхи подолання: матеріали ІІ Форуму академічної спільноти (20–24 червня 2022 року, м. Дніпро; Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури») / Упоряд. М. В. Савицький, І. П. Мамчич. Дніпро: ДВНЗ «ПДАБА», 2022. 152 с. https://pgasa.dp.ua/wp-content/uploads/2022/09/Zbirnyk-materialiv-II-Forumu-akademichnoyi-spilnoty-OSVITA-V-UMOVAH-VIJNY.pdf
  3. Порівняльна педагогіка: методологічні орієнтири українських компаративістів : хрестоматія / авторський колектив, – К. : Педагогічна думка, 2015. – 176 с
  4. Сисоєва Світлана. Світова науково-дослідна інфраструктура порівняльної педагогіки. Педагогічна компаративістика – 2015: трансформації в освіті зарубіжжя та український контекст: матеріали наук.- практ семінару. м. Київ, 11 червня 2015 р. / Ін-т педагогіки НАПН України / За заг. ред О.І. Локшиної. – К.: Педагогічна думка, 2015. – 288 с.
  5. Verger, A., Novelli, M., & Altinyelken, H.K. (2012). Global Education Policy and International Development: An Introductory Framework. In A. Verger, M. Novelli & H.K. Altinyelken (Eds.).
  6. European Educational Research Association. [online resource] — URL: http://www. eera-ecer.de/ Accessed on May 1, 2018. 3. EERA’sresponse to the HLG recommendationsin Lab-Fab-App [online resource] – URL: http://www.eera-ecer.de/fileadmin/user_upload/Documents/Statements/ EERAs_response_to_the_HLG_recommendations.pdf. — Accessed on May 1, 2018
  7. Council conclusions of 12 May 2009 on a strategic framework for European cooperation in education and training (ET 2020) //OJ C 119, 28.5.2009, p. 2–
  8. Global Education Policy and International Development: New Agendas, Issues and Policies (pp. 3–32). London: Bloomsbury Academic. Retrieved May 8, 2020, from. URL: http://dx.doi. org/10.5040/9781472544575.ch-001
  9. LAB — FAB — APP Investing in the European future we want. Report of the independent High Level Group on maximising the impact of EU Research & Innovation Programmes. [online resource] — URL: http://ec.europa.eu/research/ evaluations/pdf/archive/other_reports_studies_and_documents/hlg_2017_report. pdf#view=fit&pagemode=none. Accessed on May 1, 2018.
  10. Natsionalnyi zvit za rezultatamy mizhnarodnoho doslidzhennia yakosti osvity PISA-2018 [National Report by the Results of the Programme of International Student Assessment PISA-2018] / kol. avt. : M. Mazorchuk (osn. avtor), T Vakulenko, V. Tereshchenko, H. Bychko, K. Shumova, S. Rakov, V. Horokh ta in. Kyiv : UTsOIaO. DOI https://doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020-73-75
  11. Robin I. Les compétence en lecture des jeunes de 15 ans: une comparaison internationale / I. Robin, T. Rocher // Les élèves de de 15 ans. Premiers résultats d’une évaluation internationale des acquis des élèves (PISA), Note d’information, DPD, № 01.52, décembre 2001–95 p.: URL: http://www.pisa.oecd.org.
    https://science.logistics-gr.com/index.php?option=com_content&view=article&id=13&catid=4&Itemid=6

Силабус:

Завантажити силабус