Методика навчання технологічної освітньої галузі з практикумом (013 Початкова освіта)

Тип: Нормативний

Кафедра: початкової та дошкільної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
43Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
416доцент Новосельська Н. Т.ФПШ (А)-21, ФПШ (І)-22, ФПШ-23

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
432ФПШ (А)-21доцент Новосельська Н. Т.
ФПШ (І)-22доцент Новосельська Н. Т.
ФПШ-23доцент Новосельська Н. Т.

Опис курсу

Мета: оволодіти системою методів навчання, розвитку й виховання учнів початкової школи, комплексом освітніх методик технологічної освітньої галузі; набути практичних умінь застосування традиційних та інноваційних технологій початкової освіти при викладанні інтегрованого курсу «Дизайн і технології», визначених у Стандарті вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Цілі курсу: ознайомлення студентів із теоретичними основами методики навчання технологічної освітньої галузі; змістом та методикою проведення занять інтегрованого курсу «Дизайн і технології», уроків трудового навчання з використанням інноваційних форм і методів навчання; санітарно-гігієнічними вимогами до організації навчання; оволодіння студентами знаннями про характер праці, майстрів народних промислів, зайнятих обробкою різних матеріалів; види різних матеріалів, їх властивості, технологію виготовлення і обробки, застосування; назви інструментів, що використовуються для обробки матеріалів, їх будову, призначення, прийоми користування; правила безпечної праці при обробці різних матеріалів, вимоги гігієни праці; форми деталей, розгорток, викрійок, креслень виробів об’ємних форм, моделей, елементи графічної грамоти.

Основні завдання:

– усвідомлення методологічних основ методики технологічної освітньої галузі;

– засвоєння знань про методи, принципи та організаційні форми технологічної освіти молодших школярів;

– формування вмінь і навичок моделювання освітнього процесу з технологічної освітньої галузі у контексті початкової дизайн-освіти та Концепції Нової української школи.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Гільберг Т. Г. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: технологічна освіта у початковій школі» : для пед. працівників / Тетяна Гільберг [та ін.]. – Київ : Генеза, 2021. – 160 с.
  2. Гнатюк М. В. Образотворче і декоративно-прикладне мистецтво: навч.-метод. посіб. Ч. 1 / М. В. Гнатюк. – Івано-Франківськ : ЯРИНА, 2016. – 196 с. : іл.
  3. Гнатюк М. В. Образотворче і декоративно-прикладне мистецтво. Методика навчання дітей молодшого віку: навч.- метод. посіб. Ч. 2. – Івано-Франківськ, 2017. – 246 с.: іл.
  4. Маковійчук О. В., Шульга А. В. Методика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі : навчально-методичний посібник. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т. ім. Ю. Федьковича, 2022. 164 с.
  5. Матвієнко С. І. Художня праця та основи дизайну : навч. посіб. / С. І. Матвієнко. – Ніжин : Вид-во НДУ ім. М. Гоголя, 2016. – 201 с.
  6. Нова українська школа: порадник для вчителя / за заг. ред. Н.М. Бібік. – Київ: Література ЛТД, 2019. – 208 с.
  7. Паршук С. М. Методика навчання технологічної освітньої галузі : навчально-методичний посібник / С. М. Паршук. – Миколаїв : видавець Румянцева Г. В., 2023. – 148 с.

Силабус: Методика навчання технологічної освітньої галузі з практикумом

Завантажити силабус