Сучасні методи діагностики порушень мовлення(ОПП Логопедія)

Тип: Нормативний

Кафедра: спеціальної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
73Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
714доцент Породько М. І.ФПЛ-41, ФПЛ-42

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
714ФПЛ-41Хомишин  В. В.
ФПЛ-42Хомишин  В. В.

Опис курсу

Дисципліна «Сучасні методи діагностики порушень  мовлення» призначено для бакалаврів четвертого року денної та заочної форми навчання. Предметом вивчення навчальної дисципліни є: сучасна система діагностики дітей та дорослих, що мають порушення мови та мовлення. Зміст навчальної дисципліни розроблений так, щоб надати здобувачам знання та сформувати вміння для комплексної діагностики дітей із порушеннями та вміння використовувати ці вміння на практиці

Рекомендована література

Основна

1.           Логопедія. Підручник. За ред.. М.К.Шеремет. – К.: Видавничий Дім «Слово». -2010. – 376 с

2.           Спеціальна педагогіка: [понятійно-термінологічний словник] / За ред. акад. В.І. Бондаря. – Луганськ: Альма-матер, 2003. – 436 с.

3.       Савінова, Н. В. Логодіагностика та логокорекція мовленнєвої діяльності дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] : монографія / Н. В. Савінова. – Миколаїв : Іліон, 2017. – 262 с.

Допоміжна

1.     Довідник учителя-логопеда / [авт.-упор. С. М. Лупінович] – Тернопіль : Мандрівець, 2008. – 112 с.

2.     Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки [текст]: підручник / З. М. Шевців – К. :«Центр учбової літератури», 2016. – 248 с

3.     Савицький А. М. Особливості використання засобів альтернативної комунікації в процесі розвитку мовлення дітей з синдромом Дауна / А. М. Савицький // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – 2014. – Вип. 27. – С. 179-183.

4.     Боряк О. В. До питання логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Боряк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наукових праць. – Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – №27. – C. 31-37

5.      Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції [Текст] : монографія / Н. В. Савінова [та ін.]. – Миколаїв : Іліон, 2017. – 270 с.

6.     Особливості розвитку, виховання та навчання дітей з порушенням слуху дошкільного віку [Текст] : наук.-метод.посіб. / за ред.С.В.Литовченко. – К. : Пед.думка, 2011. – 126 с.

7.     Кисличенко, В. А. Логопедичний супровід сім’ї, в якій виховується дитина з порушеннями мовлення [Текст] : монографія / Вікторія Анатоліївна Кисличенко, Світлана Юріївна Конопляста ; МНУ ім. В. О. Сухомлинського. – Миколаїв : Іліон, 2016. – 217 с.

8.     Рібцун Ю. В. Професійний довідник учителя-логопеда дошкільного навчального закладу / Ю. В. Рібцун. – Х. : Вид. група „Основа”, 2013. – 239 с.

Інтернет-ресурси:

1.     Електронна бібліотека. – Режим доступу: http://el-biblioteka.at.ua.

2.     Електронна бібліотека. – Режим доступу: http://books.tr200.net.

3.     Наукова періодика України (журнали та збірники наукових праць). – Режим доступу:   http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc%5FGum/Vlush

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму