Методика викладання у вищій школі
Тип: Нормативний
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 12 | доцент Герцюк Д. Д. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 12 |
Опис курсу
Мета курсу – розкрити теоретичні аспекти організації навчально-виховного процесу у вищій школі і формувати у студентів-магістрантів уміння і навички ефективного поєднання на практиці теоретичних знань з інноваційними педагогічними методиками й технологіями.
Основні завдання курсу:
- розкриття суті поняття «методика викладання у вищій школі, її мети та завдань;
- набуття навичок оперування основними педагогічними термінами та поняттями;
- ознайомлення з актуальними проблемами сучасної освіти в Україні, зокрема вищої освіти крізь призму Болонського процесу;
- засвоєння відомостей про специфіку організації навчально-виховного процесу у вищій школі і закладах нового типу;
- формування вміння будувати лекційні, практичні, семінарські заняття;
- розвиток педагогічної техніки та майстерності, необхідних у професійному спілкуванні.
У результаті вивчення курсу студент повинен
знати:
- головні положення сучасної філософії освіти;
- основні принципи побудови освіти в Україні;
- права та обов’язки учасників навчально-виховного процесу;
- складові професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи;
- специфіку організації дидактичного процесу у вищій школі;
- основні положення кредитно-модульної організації навчального процесу;
- сучасні методи навчання студентів;
- форми організації навчання, норми, критерії оцінювання знань, умінь студентів.
уміти:
- визначати мету власної педагогічної діяльності;
- організовувати взаємодію зі студентами;
- планувати навчальні заняття згідно з навчальним планом та програмою дисципліни;
- забезпечувати послідовність викладення матеріалу та міждисциплінарні зв’язки;
- розробляти і проводити заняття різних видів;
- аналізувати навчальну та навчально-методичну літературу і використовувати її в педагогічній практиці;
- організовувати навчальну діяльність студентів, керувати та оцінювати її результати;
- застосовувати основні методи об’єктивної діагностики знань студентів з дисципліни, вносити корективи в процес навчання з урахуванням результатів діагностики