Практикум з навчання музичної діяльності в ЗДО

Тип: На вибір студента

Кафедра: початкової та дошкільної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
74Залік

Опис курсу

Практикум з навчання музичної діяльності в ЗДО – вибірковий курс, передбачає реалізацію важливої потреби освітнього процесу – формування творчої та цілісної особистості, яка володіє культуриними компетентностями, розвиток його інтелекту, комунікативних здібностей, навчання основних методів і прийомів роботи з дітьми у музичному вихованні.
Метою дисципліни є формування навичок організації музичної діяльності у закладі дошкільної освіти,

Мета вибіркового курсу зумовлена потребою познайомити студентів з важливими навичками організації музичної навчальної та виховної діяльності, сформувати вміння практично застосовувати сучасні педагогічні технології у процесі вивчення музичного мистецтва в у закладі дошкільної освіти.

Завдання:

  • засвоїти практичні навички володіння теорією і методикою музичного виховання в ігрових формах навчання;
  • вивчити музичний репертуар з основних видів діяльності дошкільнят;
  • вивчення новітніх досягнень культури та передового досвіду, впровадження його в навчальний процес.

Рекомендована література

  1. Багацький М.В. Як ти знаєш музику? Музично-дидактичні ігри. – К.: Перше і друге видання «Музична Україна», 1998.
  2. Балабан О. Комп`ютерне навчання на уроках музики. – Рідна школа, 2002. -№4.-с.64- 65.
    Горбенко С. С. Навчально-наукова діяльність студентів з методики музичного виховання: Навчально-методичний посібник / С.С.Горбенко. – К: Освіта України, 2010. – 180 с.
  3. Грица С.Й. Мелос української народної епіки. — К., 1979.
  4. Дорошенко Т. Дитяча опера як засіб музичного виховання. – Початкова школа 1999 р. № 11.
  5. Іваницький А.І. Українська народна музична творчість. — К.: Муз. Україна, 1990.
    Калинова сопілочка: Вибраний музичний репертуар для дітей дошкільного віку [навчальний посібник] /Юзюк Н.Ф., Кукул О.М. . – Львів, ІМЦО м. Львова, 2018 – 88с.
  6. Олексюк О. М. Музична педагогіка: Навчальний посібник / О.М.Олексюк. – К.: КНУКіМ, 2006. – 188 с.
  7. Ростовський О.Я. Теорія і методика музичної освіти: Навч. – метод.посібник./ О. Я. Ростовський. –Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 640 с.
  8. Федорчук В. Сучасний підхід до організації музично-пізнавальної діяльності. – Початкова школа, 2001. -№2. -с.41-43.