Організація інтелектуального дозвілля (011 “Освітні, педагогічні науки”)

Тип: На вибір студента

Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
94Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
916доцент Лещак Т. В.,

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
916доцент Лещак Т. В.
доцент Лещак Т. В.

Опис курсу

Курс «Організація інтелектуального дозвілля» призначено для магістрантів першого року денної та заочної форми навчання. Курс належить до групи дисциплін вільного вибору магістранта і складової,  яка передбачає формування професійних компетенцій. Курс призначення для розвитку і формування в магістрантів знань та умінь, необхідних для організаційної педагогічної діяльності.

Мета курсу: формування та розвиток у магістрантів знань та вмінь, необхідних для формування психологічної та методичної готовності до організації інтелектуального середовища у ході психолого-педагогічної роботи з різними віковими групами в атмосфері взаємодовіри, гармонійної і конструктивної співпраці, свободи творчості, усунення обмежень для інтелектуального пошуку.

Курс «Організація інтелектуального дозвілля» призначений для формування і розвитку в магістрантів низки компетенцій, зокрема: оволодіння основними принципами і технологіями проведення навчально-виховних заходів інтелектуального спрямування; формування психологічно комфортного середовища у макро- і мікрогрупах учнівського та студентського колективу, сприяння формуванню гармонійних міжособистісних стосунків та налагодженню конструктивної співпраці між учасниками ігрової команди, застосовуючи найбільш доцільні та ефективні прийоми й техніки психолого-педагогічного впливу; ефективне проведення різноманітних за формою, методами та змістом турніри з інтелектуальних ігор для різних вікових категорій; ефективно мотивувати аудиторію до інтелектуального саморозвитку і самоосвіти.

Рекомендована література

Основна література:

  1. Гармаш І. Ігри та розваги. – Київ, 1996. – 272 с.
  2. Гармаш І. У годину дозвілля. – Київ, 1992. – 256 с.
  3. Лещак Т. Організація інтелектуального дозвілля школярів. Навчально-методичний посібник. – Львів, 2016. – 162 с.
  4. Скворчевська О. Ігрові методики роботи з учнями 1-4 класів. – Харків, 2007. – 208 с.
  5. Шевчук М. Дидактична гра як засіб пізнання і розвитку творчості учнів. Матеріали консульпункту для учителів початкових класів. – Нетішин, 2014. – 87 с.

 Додаткова література: 

  1. Аллен Д. Як впорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу. Київ: КМ-Букс, 2018.
  2. Браун П., Редігер Г., Макденіел М. Засіло в голові. Наука успішного навчання. Київ: наш Формат, 2019.
  3. Горслі К. Пам’ять без обмежень. Потужні стратегії запам’ятовування. Київ: Наш Формат, 2019.
  4. Гоулман Д. Емоційний інтелект. Харків: Vivat, 2019.
  5. Джейн Б. Бурка, Ленора М. Юен. Прокрастинація. Чому ви вдаєтеся до неї і що можна зробити із цим вже сьогодні. Львів : Вид-во Старого Лева, 2019
  6. Зінссер В. Текст Пекс Шмекс. Магія переконливих текстів. Київ : Наш Формат, 2018.
  7. Ільяхов М., Саричева Л. Пиши, скорочуй? Як створювати сильний текст. Київ : Book Shelf, 2019.
  8. Камп П. Прорив у швидкості читання. Київ: Наш формат. 2018.
  9. Канеман Д. Мислення швидке й повільне. Київ: Наш Формат, 2017, 2019.
  10. Оклі Б. Навчитися вчитися. Як запустити свій мозок на повну. Київ: Наш формат. 2019.
  11. Сігман М. Таємне життя розуму. Харків: Vivat, 2018.
  12. Фріт К. Формування мозку. Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019.

Силабус:

Завантажити силабус