Організація інтелектуального дозвілля (011 “Освітні, педагогічні науки”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 | доцент Лещак Т. В. | , |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | доцент Лещак Т. В. | |
доцент Лещак Т. В. |
Опис курсу
Курс «Організація інтелектуального дозвілля» призначено для магістрантів першого року денної та заочної форми навчання. Курс належить до групи дисциплін вільного вибору магістранта і складової, яка передбачає формування професійних компетенцій. Курс призначення для розвитку і формування в магістрантів знань та умінь, необхідних для організаційної педагогічної діяльності.
Мета курсу: формування та розвиток у магістрантів знань та вмінь, необхідних для формування психологічної та методичної готовності до організації інтелектуального середовища у ході психолого-педагогічної роботи з різними віковими групами в атмосфері взаємодовіри, гармонійної і конструктивної співпраці, свободи творчості, усунення обмежень для інтелектуального пошуку.
Курс «Організація інтелектуального дозвілля» призначений для формування і розвитку в магістрантів низки компетенцій, зокрема: оволодіння основними принципами і технологіями проведення навчально-виховних заходів інтелектуального спрямування; формування психологічно комфортного середовища у макро- і мікрогрупах учнівського та студентського колективу, сприяння формуванню гармонійних міжособистісних стосунків та налагодженню конструктивної співпраці між учасниками ігрової команди, застосовуючи найбільш доцільні та ефективні прийоми й техніки психолого-педагогічного впливу; ефективне проведення різноманітних за формою, методами та змістом турніри з інтелектуальних ігор для різних вікових категорій; ефективно мотивувати аудиторію до інтелектуального саморозвитку і самоосвіти.
Рекомендована література
Основна література:
- Гармаш І. Ігри та розваги. – Київ, 1996. – 272 с.
- Гармаш І. У годину дозвілля. – Київ, 1992. – 256 с.
- Лещак Т. Організація інтелектуального дозвілля школярів. Навчально-методичний посібник. – Львів, 2016. – 162 с.
- Скворчевська О. Ігрові методики роботи з учнями 1-4 класів. – Харків, 2007. – 208 с.
- Шевчук М. Дидактична гра як засіб пізнання і розвитку творчості учнів. Матеріали консульпункту для учителів початкових класів. – Нетішин, 2014. – 87 с.
Додаткова література:
- Аллен Д. Як впорядкувати справи. Мистецтво продуктивності без стресу. Київ: КМ-Букс, 2018.
- Браун П., Редігер Г., Макденіел М. Засіло в голові. Наука успішного навчання. Київ: наш Формат, 2019.
- Горслі К. Пам’ять без обмежень. Потужні стратегії запам’ятовування. Київ: Наш Формат, 2019.
- Гоулман Д. Емоційний інтелект. Харків: Vivat, 2019.
- Джейн Б. Бурка, Ленора М. Юен. Прокрастинація. Чому ви вдаєтеся до неї і що можна зробити із цим вже сьогодні. Львів : Вид-во Старого Лева, 2019
- Зінссер В. Текст Пекс Шмекс. Магія переконливих текстів. Київ : Наш Формат, 2018.
- Ільяхов М., Саричева Л. Пиши, скорочуй? Як створювати сильний текст. Київ : Book Shelf, 2019.
- Камп П. Прорив у швидкості читання. Київ: Наш формат. 2018.
- Канеман Д. Мислення швидке й повільне. Київ: Наш Формат, 2017, 2019.
- Оклі Б. Навчитися вчитися. Як запустити свій мозок на повну. Київ: Наш формат. 2019.
- Сігман М. Таємне життя розуму. Харків: Vivat, 2018.
- Фріт К. Формування мозку. Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019.