Організація освітніх та інформаційних заходів у соціальній сфері
Тип: Нормативний
Кафедра: соціальної педагогіки та соціальної роботи
Навчальний план
| Семестр | Кредити | Звітність |
| 9 | 4 | Іспит |
Лекції
| Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
| 8 | 16 | доцент Субашкевич І. Р. | ФПСМ-11 |
Практичні
| Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
| 9 | 16 | ФПСМ-11 | доцент Субашкевич І. Р. |
Опис курсу
Курс «Організація освітніх та інформаційних заходів у соціальній сфері» призначено для магістрів першого року денної та заочної форми навчання. Курс «Організація освітніх та інформаційних заходів у соціальній сфері» вивчає теоретичні та практичні засади планування, проведення й оцінювання соціальних та освітніх подій, спрямованих на підтримку різних груп населення та розвиток громад. Він формує у студентів уміння ефективно організовувати заходи, забезпечувати їх ресурсами, налагоджувати комунікацію та дотримуватись етичних і професійних стандартів.
Мета курсу – сформувати у студентів знання та практичні навички з організації, інформаційного супроводу та оцінювання соціальних та освітніх заходів, необхідних для професійної діяльності у сфері соціальної роботи та консультування.
Очікувані результати навчання
Інтегральна компетентність
- ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми професійної діяльності, процесу навчання, що передбачає проведення досліджень та застосування певних теорій, методів соціальної роботи, соціально-психологічної реабілітації та науково-дослідної, науково-педагогічної діяльності і характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог.
- Загальні компетентності:
- ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- ЗК 3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
- ЗК 7. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації, формування соціальної та громадянської відповідальності.
- ЗК 8. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
- ЗК 9. Навички міжособистісної взаємодії.
Фахові компетентності:
- ФК1. Здатність до розуміння та використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук, у тому числі методи математичної статистики та кількісні соціологічні методи, стосовно завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціальної роботи.
- ФК4. Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціальної роботи.
- ФК11. Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями соціальної роботи.
- ФК13. Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
- ФК15. Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
- ФК16. Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.
Рекомендована література
Базова
- Галина Скіпальська, Наталія Королюк, Юлія Малько, Наталя Рябушенко Галина Скіпальська, Наталія Королюк, Юлія Малько, Наталя Рябушенко. Організації громадянського суспільства як надавачі соціальних послуг. 2022 р. https://ukraine.unfpa.org/sites/default/files/pub-pdf/weact_dovidkovyy_posibnyk_dlya_ogs_final.pdf?utm_source=chatgpt.com
- Навчально-методичне забезпечення організації соціальної роботи та надання соціальних послуг у територіальних громадах. Навчальний посібник. Київ, 2025. 316 с.
- Тілікіна Н.В. Оцінка та моніторинг ефективності навчальних заходів (тренінгів, семінарів, вебінарів тощо). Практичний посібник. Київ, 2024. С. 98.
- Тілікіна Н.В. Управління соціальними проєктами. Навчальний посібник для студентів спеціальності «Соціальна робота». Київ: ФОП Мороз А.Т., 2024. 352 с.
Допоміжна
- Закон України «Про соціальні послуги» № 2671-VIII від 17 січня 2019 року. https://ukc.gov.ua/knowdledge/organizatsiya-ta-finansuvannya-nadannya-sotsialnyh-poslug/
- Перелік соціальних послуг, умови та порядок їх надання структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) https://www.kmu.gov.ua/npas/243237379
- Субашкевич І. Р. Особливості комунікативних здібностей студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. Р. Субашкевич, М. Б. Лущик // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Випуск №70, Том 4. – 2020. – С.135-139. – Режим доступу до ресурсу: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/index.php/archiv?id=124.
Інтернет-ресурси