Організація освітніх та інформаційних заходів у соціальній сфері

Тип: Нормативний

Кафедра: соціальної педагогіки та соціальної роботи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
94Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
816доцент Субашкевич І. Р.ФПСМ-11

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
916ФПСМ-11доцент Субашкевич І. Р.

Опис курсу

Курс «Організація освітніх та інформаційних заходів у соціальній сфері» призначено для магістрів першого року денної та заочної форми навчання. Курс «Організація освітніх та інформаційних заходів у соціальній сфері» вивчає теоретичні та практичні засади планування, проведення й оцінювання соціальних та освітніх подій, спрямованих на підтримку різних груп населення та розвиток громад. Він формує у студентів уміння ефективно організовувати заходи, забезпечувати їх ресурсами, налагоджувати комунікацію та дотримуватись етичних і професійних стандартів.

Мета курсу – сформувати у студентів знання та практичні навички з організації, інформаційного супроводу та оцінювання соціальних та освітніх заходів, необхідних для професійної діяльності у сфері соціальної роботи та консультування.

Очікувані результати навчання

Інтегральна компетентність

  • ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми професійної діяльності, процесу навчання, що передбачає проведення досліджень та застосування певних теорій, методів соціальної роботи, соціально-психологічної реабілітації та науково-дослідної, науково-педагогічної діяльності і характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог.
  • Загальні компетентності:
  • ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  • ЗК 3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
  • ЗК 7. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації, формування соціальної та громадянської відповідальності.
  • ЗК 8. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
  • ЗК 9. Навички міжособистісної взаємодії.

Фахові компетентності:

  • ФК1. Здатність до розуміння та використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук, у тому числі методи математичної статистики та кількісні соціологічні методи, стосовно завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціальної роботи.
  • ФК4. Здатність до впровадження методів і технологій інноваційного практикування та управління в системі соціальної роботи.
  • ФК11. Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями соціальної роботи.
  • ФК13. Здатність до формування позитивного іміджу професії, її статусу в суспільстві.
  • ФК15. Здатність до розроблення, апробації та втілення соціальних проектів і технологій.
  • ФК16. Здатність упроваджувати результати наукового пошуку в практичну діяльність.

Рекомендована література

Базова

  1. Галина Скіпальська, Наталія Королюк, Юлія Малько, Наталя Рябушенко Галина Скіпальська, Наталія Королюк, Юлія Малько, Наталя Рябушенко. Організації громадянського суспільства як надавачі соціальних послуг. 2022 р. https://ukraine.unfpa.org/sites/default/files/pub-pdf/weact_dovidkovyy_posibnyk_dlya_ogs_final.pdf?utm_source=chatgpt.com
  2. Навчально-методичне забезпечення організації соціальної роботи та надання соціальних послуг у територіальних громадах. Навчальний посібник. Київ, 2025. 316 с.
  3. Тілікіна Н.В. Оцінка та моніторинг ефективності навчальних заходів (тренінгів, семінарів, вебінарів тощо). Практичний посібник. Київ, 2024. С. 98.
  4. Тілікіна Н.В. Управління соціальними проєктами. Навчальний посібник для студентів спеціальності «Соціальна робота». Київ: ФОП Мороз А.Т., 2024. 352 с.

Допоміжна

  1. Закон України «Про соціальні послуги» № 2671-VIII від 17 січня 2019 року. https://ukc.gov.ua/knowdledge/organizatsiya-ta-finansuvannya-nadannya-sotsialnyh-poslug/
  2. Перелік соціальних послуг, умови та порядок їх надання структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) https://www.kmu.gov.ua/npas/243237379
  3. Субашкевич І. Р. Особливості комунікативних здібностей студентів педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. Р. Субашкевич, М. Б. Лущик // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Випуск №70, Том 4. – 2020. – С.135-139. – Режим доступу до ресурсу: http://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/index.php/archiv?id=124.

 

Інтернет-ресурси

  1. http://psylib.ukrweb.net/books/beloo01/index.htm
  2. http://www.bookzone.com.ua/books/psychology/

Силабус: 2025-2026 н.р.

Завантажити силабус