Основи хореографії та методика навчання (6.010102 “Початкова освіта”)
Тип: Нормативний
Кафедра: спеціальної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 1 | Диференційований залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 14 | Призванська Р. А. | ФПШ-41, ФПШ-42, ФПШ-43, ФПШ-44 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 14 | ФПШ-41 | Призванська Р. А. |
ФПШ-42 | Призванська Р. А. | ||
ФПШ-43 | Призванська Р. А. | ||
ФПШ-44 | Призванська Р. А. |
Опис курсу
Мета навчальної дисципліни – підготовка студентів до оволодіння основами хореографічної майстерності, методикою навчання рухів, постановкою хореографічних номерів у початкових класах; ознайомлення іх із здобутками національного і світового хореографічного мистецтва; створення необхідних і достатніх для студентів знань з ритміки та хореографії, формування мистецької активності і естетичного ставлення до мистецтва танцю, елементарної хореографічної культури.
Завдання навчальної дисципліни:
- формування системи уявлень, понять, знань про синкретичну та синтезовану сутність хореографічного мистецтва, емоційно-образну пластику і виразні танцювальні рухи як спеціальну мову хореографічного мистецтва, про естетичний потенціал рухів людини, індивідуально спрямовану мову танців;
- закладення основ танцювальності, правильного виконання танцювальних рухів, набуття культури рухів;
- набуття творчих умінь успішного застосування танцювальних рухів у хореографічній діяльності;
- формування системи навичок організації різних видів діяльності у початковій школі на матеріалі хореографічного мистецтва.
В результаті вивчення даного курсу студенти набувають практичні уміння і навички:
- використовувати різні методи і прийоми ознайомлення учнів початкових класів із хореографічними творами;
- моделювати заняття із застосуванням творів хореографічного мистецтва;
- включати хореографічні твори в інші напрямки навчально-виховної роботи з дітьми;
- складати плани-конспекти занять з хореографії, написання сценаріїв до свят і тематичних концертів;
- опрацьовувати хрестоматійну літературу та вміти аналізувати хореографічні твори для дітей.
Рекомендована література
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
Основна:
- Березова Г. О. Хореографічна робота з дошкільнятами / Г. О. Березова. – К. : Муз. Украина, 2001. – 204 с.
- Василенко К. Ю. Композиція українського народно-сценічного танцю / К. Ю. Василенко. – К. : Мистецтво, 2000. – 96 с.
- Голдрич О.С. Методика викладання хореографії: навч. посіб. / О. С. Голдрич – Львів: «Сполом», 2006. – 84 с.
- Кривохижа А. М. Гармонія танцю: навч.-метод. посібн. для студентів пед. навч. закладів / А. М. Кривохижа. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – 324 с.
- Шевчук А.С. Дитяча хореографiя: програма та навчально-методичне забезпечення хореографiчноi дiяльностi дiтей вiд 3-7 рокiв: навчально-методичний посiбник / А.С. Шевчук . – К. : Шкiльний свiт, 2008. – 127 с.
Додаткова:
- Годовський В. М. Теорія і методика роботи з дитячим хореографічним колективом: методичні рекомендації, лекції, навчальна програма / В. М. Годовський, В. І. Арабська – Рівне: РДГУ, 2000. – 76 с.
- Голдрич О.С. Методика роботи з хореографічним колективом: посібник для студентів-хореографів мистецьких навчальних закладів України І-ІІ рівня акредитації. Вид. 2-е. / О. С. Голдрич – Львів: «Сполом», 2007. – 72 с.
- Рехліцька А. М. Класичний танець: програма навчального курсу / А. М. Рехліцька. – Херсон : Атлант. 2003. – 116 с.
- Станішевський Ю. В. Балетний театр України: 225 років історії / Ю. В. Станішевський. – К.: Музична Україна, 2003. -. 440 с.
- Цвєткова Л. Ю. Методика викладання класичного танцю: підручник. / Л. Ю. Цвєткова. – К.: Альтепрес, 2005. – 324 с.
Матеріали
http://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/03/Роб.прогр.осн.хор..doc