Основи природознавства та суспільствознавства з методикою навчання (013 “Початкова освіта”)
Тип: Нормативний
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 6 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 48 | доцент Крива М. В. | ФПШ-21, ФПШ-22 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 48 | ФПШ-21 | доцент Крива М. В. |
ФПШ-22 | доцент Крива М. В. |
Опис курсу
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування професійної компетентності студентів щодо організації і проведення навчальної, позаурочної та позакласної роботи з природничої та громадянської і історичної освітніх галузей.
Основні завдання курсу – сприяти процесу оволодіння студентами основами знань фундаментальних природничих наук та суспільствознавства, адаптованих до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку; розумінні об’єктивно існуючих зв’язків у системі «нежива природа – жива природа», «природа – людина», оволодіння уміннями планувати та організовувати урочну та позаурочну роботу з природознавства та суспільствознавства.
Рекомендована література
Основна
1. Байбара Т. М. Методика навчання природознавства. К: Веселка, 1998. 334с. 2. Гільберг Т.Г. Методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 1-2 класах загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу. Навчально-методичний посібник. Київ: Генеза, 2020. 256 с. 3. Гільберг Т.Г. Методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 3-4 класах загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу. Навчально-методичний посібник. Київ: Генеза, 2020. 240 с. 4. Країна знань: Довідник молодшого школяра (за новою програмою) / Авт. упоряд.: Т. М. Огієнко, Н. А. Філіпова, Л. Ф. Богданова, Н. М. Кириченко. Чернігів: Країна мрій, 2013. 256 с. 5. Основи природознавства : підручн. / [Н. Д. Карапузова, І. В. Карапузова, В. М. Помогайбо, Є.А. Починок].К. : ВЦ “Академія”, 2014.-368 с. 6. Українські традиції та звичаї / худож.-оформлювач О. Д. Кононученко. Харків: Фоліо, 2015. 31 с. 7. Юрченко О.М. Інтегровані уроки тематичних тижнів. Лайфхаки для вчителя НУШ. Я досліджую світ. 1 клас. Х.: Вид. група «Основа», 2019. 141 с. Допоміжна: 1. Біологія. Загальна біологія. Ботаніка. Зоологія. Людина та її здоров’я. [Текст] : навч. посіб. / За ред. Мотузного В. О. К. : Вища шк., 2005. 622 с. 2. Біологія: підруч. для загальноосвіт. навч. закл. 6-й кл. / Л.І. Остапченко. К.: Генеза, 2014. 224 с. 3. Бойко В. М. Географія : підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / В. М. Бойко, С. В. Міхелі. Харків : СИЦИЯ, 2014. 256 с. 4. Волощенко O.В. Я досліджую світ: підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) / О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко. Київ : Світич, 2018. 5. Волощенко O.В. Я досліджую світ:підруч.інтегр.курсу для 1кл. закл.загал.серед.освіти (у2-хчаст.).Ч.2 / О.В.Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко. К.:Світич,2018. 128с. 6. Волощенко О.В. «Я досліджую світ»: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х част.). Ч.1 / О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко. К. : Світич, 2019. 128 с. 7. Громадянська освіта (інтегрований курс, рiвень стандар Г49 ту): підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / П. В. Вербицька, О. В. Волошенюк, Г. О. Горленко та ін. Київ : Літера ЛТД, 2018. 224 с. 8. Заставний Ф. Д. Географія України: посібн. для вищих навч. закладів / Ф. Д. Заставний. Львів: Світ, 1994. 336 с. 9. Михайличенко О.В. Історія науки і техніки: навчальний посібник / Михайличенко О.В. Суми: СумДПУ, 2013. 346 с. 10. Хомченко. Посібник з хімії для вступників до вищих навчальних закладів К,”Арій”, 2014. Яришева, Н.Ф. Основи природознавства. Природа України. – К.: Вища школа, 1995. 335с.
Інтернет-ресурси:
|