Основи психологічного консультування
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 4 | Диференційований залік |
1 | Немає |
Опис курсу
Рекомендована література
Матеріали
СЕМ-Й ПЛАН_2017_Консульт_ДО_маг.
Програма вивчення навчальної дисципліни «Основи психологічного консультування», складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістра 012 ‑ «Дошкільна освіта»
Предметом вивчення науково-практичні основи психологічного консультування та особливості їх застосування в дошкільному закладі.
Міждисциплінарні звʼязки: практична психологія, вікова психологія, педагогічна психологія, психокорекція, психологічне консультування, психодіагностика, корекційна педагогіка, логопсихологія, логопедія, дисципліни фахового спрямування.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Вступ до основ психологічного консультування
Змістовий модуль 2. Напрямки психологічного консультування
Мета та завдання навчальної дисципліни
- Метою викладання навчальної дисципліни є: Розкрити особливості психологічного консультування, як напрямку прикладної психологічної діяльності та особливостей її застосування в дошкільній установі. Сформувати у студентів уявлення про основні теоретичні засади консультування. Розвинути навики застосування базових технік консультування.
1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни є:
1) сформувати в студентів уявлення про сутність та основну проблематику психологічного консультування як окремого магістрального виду психологічної практики, а також про його місце і роль в сучасній психологічній практиці;
2) навчити студентів базовим технікам та стратегіям роботи в дошкільних закладах;
3) ознайомити студентів зі специфікою організації та проведення індивідуального і групового психологічного консультування;
4) сформувати у студентів розуміння критеріїв ефективності проведення психологічного консультування.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- функції, види, мету і завдання психологічнго консультування;
- критерії оцінки психологічного консультування;
- основні закономірності організації та проведення психологічного консультування;
- основні підходи до психологічного консультування;
- роль консультанта у перебігу психологічного консультування.
вміти:
- проводити психологічне консультування дошкільників та їх родичів;
- відслідковувати особливості роботи з певними типами проблем;
- рекомендувати проведення психологічного консультування у разі необхідності;
- враховувати особистісні особливості осіб при здійсненні психологічного консультування;
- зважати на особливості формування пізнавальної та емоційно-вольової сфери особистості дошкільника при застосуванні психологічного консультування;
- застосовувати отримані знання з навчальної дисципліни у професійній діяльності.
На вивчення дисципліни відводиться 120 годин, 2 кредити ECTS.