Практикум з української мови (спец. 012 “Дошкільна освіта”)

Тип: Нормативний

Кафедра: початкової та дошкільної освіти

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
632доцент Кобилецька Л. В.ФПД-31, ФПД-32

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
664ФПД-31доцент Кобилецька Л. В.
ФПД-32доцент Кость С. П.

Опис курсу

Мета курсу: підготувати фахівців, які різносторонньо володіють мовними нормами; виховати розуміння потреби постійного удосконалення рідної мови і збагачення словникового запасу слів студента; сприяти розвиткові духовних цінностей та піднесенню культури мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.

Завдання курсу:

поглибити знання студентів з основних норм сучасної української літературної мови; розвивати уміння вправного користування мовою у практичному мовленні; удосконалювати комунікативні здібності.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: теоретичні основи з основних розділів сучасної української літературної мови, а саме:

  • функції та стилі мови;
  • історію та розвиток мови;
  • фонетичне членування мовного потоку;
  • поняття про орфоепію;
  • принципи і правила українського правопису;
  • предмет лексикології, типи фразеологічних одиниць;
  • типи та структуру словників;
  • об’єкт і завдання словотвору;
  • предмет морфології та основні поняття морфології;
  • частини мови та принципи їх виділення;
  • семантико-граматичні категорії іменника, прикметника, дієслова, займенника, прислівника, числівника;
  • службові частини мови;
  • предмет синтаксису; поняття про словосполучення та речення;
  • поняття про просте та складне речення;
  • складні синтаксичні конструкції;
  • систему розділових знаків;

правила і принципи сучасної комунікації;

вміти: здійснювати фонетичний, фонематичний, морфемний, лексичний, морфологічний, словотвірний, синтаксичний та стилістичний аналіз мовних явищ;

визначати риси мовних явищ, розрізняти їхні ознаки, причини виникнення і тенденції функціонування;

досконало володіти усним і писемним мовленням, вміти висловлювати свою думку, обґрунтовувати власні судження і міркування;

доречно застосовувати набуті знання, уміння і навички в конкретній комунікативній ситуації, зокрема пов’язаній з педагогічним спілкуванням.

Рекомендована література

Рекомендована література

Матеріали

 

Приклади тестових завдань

Робоча програма

Силабус:

Завантажити силабус