Практикум з української мови (спец. 012 “Дошкільна освіта”)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | доцент Кобилецька Л. В. | ФПД-31, ФПД-32 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 64 | ФПД-31 | доцент Кобилецька Л. В. |
ФПД-32 | доцент Кость С. П. |
Опис курсу
Мета курсу: підготувати фахівців, які різносторонньо володіють мовними нормами; виховати розуміння потреби постійного удосконалення рідної мови і збагачення словникового запасу слів студента; сприяти розвиткові духовних цінностей та піднесенню культури мовлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.
Завдання курсу:
поглибити знання студентів з основних норм сучасної української літературної мови; розвивати уміння вправного користування мовою у практичному мовленні; удосконалювати комунікативні здібності.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: теоретичні основи з основних розділів сучасної української літературної мови, а саме:
- функції та стилі мови;
- історію та розвиток мови;
- фонетичне членування мовного потоку;
- поняття про орфоепію;
- принципи і правила українського правопису;
- предмет лексикології, типи фразеологічних одиниць;
- типи та структуру словників;
- об’єкт і завдання словотвору;
- предмет морфології та основні поняття морфології;
- частини мови та принципи їх виділення;
- семантико-граматичні категорії іменника, прикметника, дієслова, займенника, прислівника, числівника;
- службові частини мови;
- предмет синтаксису; поняття про словосполучення та речення;
- поняття про просте та складне речення;
- складні синтаксичні конструкції;
- систему розділових знаків;
правила і принципи сучасної комунікації;
вміти: здійснювати фонетичний, фонематичний, морфемний, лексичний, морфологічний, словотвірний, синтаксичний та стилістичний аналіз мовних явищ;
визначати риси мовних явищ, розрізняти їхні ознаки, причини виникнення і тенденції функціонування;
досконало володіти усним і писемним мовленням, вміти висловлювати свою думку, обґрунтовувати власні судження і міркування;
доречно застосовувати набуті знання, уміння і навички в конкретній комунікативній ситуації, зокрема пов’язаній з педагогічним спілкуванням.
Рекомендована література
Матеріали