Соціальне виховання
Тип: На вибір студента
Кафедра: соціальної педагогіки та соціальної роботи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 28 | доцент Субашкевич І. Р. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 28 |
Опис курсу
Дисципліна є вибірковою складовою навчального плану. Її вивчення дозволяє студентам сформувати індивідуальну освітню траєкторію та розширити знання у сфері соціального виховання.
Метою дисципліни є формування теоретичних знань та практичних навичок з організації соціального виховання в різних середовищах, розвиток соціально-педагогічної компетентності майбутніх фахівців.
Завдання курсу:
- Ознайомлення студентів з концепціями, принципами та підходами до соціального виховання.
- Розвиток умінь аналізувати соціальні процеси та їх вплив на виховний процес.
- Вивчення методів, технологій і засобів соціального виховання.
- Формування здатності до організації та реалізації соціально-виховної роботи в різних соціальних умовах.
Рекомендована література
1. Березовська Л. І. Самовиховання та саморегуляція особистості. Навчальний посібник / Л. І. Березовська. – К. : Видавничий дім «Слово», 2001. – 168 с.
2. Вайда О.Л. Українська педагогічна преса як джерело відображення інноваційних педагогічних ідей (1991-2013 рр.) / Л. О. Вайда // Педагогічний дискурс. – 2013. – Вип. 15. – С. 102-105.
3. Лобода С. Педагогічна преса 1920–1930 рр. як засіб формування суспільнополітичної свідомості / Світлана Лобода // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – 2012. – №43. – С.217-226.
4. Пироженко Л. Педагогічна преса як джерело дослідження проблем реформування змісту загальноосвітньої школи в кінці 50-х рр. хх ст. / Лідія Пироженко // Історико-педагогічний альманах. – 2006. – Випуск 2. – С.22-27.
5. Коваль Л. Г. Соціальна педагогіка / Соціальна робота : навч. посібн. / Л. Г. Коваль, І. Д. Звєрєва, С. Р. Хлєбік. – К. : ІЗМН, 1997. – 390 с.