Спецметодики соціально-побутової орієнтації

Тип: На вибір студента

Кафедра: спеціальної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
84Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
820професор Островський І. П.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
840

Опис курсу

Дисципліна «Спецметодика соціально-побутової орієнтації» є вибірковою дисципліною з спеціальності 016 Спеціальна освіта для освітньої програми Логопедія, яка викладається в 8 семестрі в обсязі 4 кредити (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).

 

Метою викладання навчальної дисципліни «Спеціальна методика соціально-побутового орієнтування» є: забезпечення професійної підготовки вчителів спеціальної школи.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Спеціальна методика соціально-побутового орієнтування» є: методичні: отримати знання про навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами; опанувати знаннями про різні форми, методи, засоби, прийоми викладання СПО дітям з особливостями у розвитку, що забезпечують творчість та ініціативу в різних видах діяльності; пізнавальні: дати поняття про методику викладання СПО як науку; сформувати у студентів систему теоретичних знань і практичних навичок, необхідних корекційному педагогу у викладанні дисципліни соціально-побутового орієнтування (СПО); практичні: з’ясувати труднощі засвоєння курсу учнями спеціальної школи та визначити корекційні прийоми та засоби з їх подолання;  виховати звичку самостійно вдосконалювати знання та вміння в області викладання навчальних дисциплін у спеціальній школі.

Рекомендована література

  1. Дробот Л.С., Мерсіянова Г.М. Соціально-побутове орієнтування учнів допоміжної школи / Л.С. Дробот, Г.М. Мерсіянова . – К.: Освіта, 2012р.
  2. Малічен О. Організація та методика дослідження самообслуговчої діяльності учнів допоміжної школи / О. Малічен // Дефектологія, 2000 № 1.
  3. Програми з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 5-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку/ авт.: Остапенко Л. І., Тарновська Л. І., Чеботарьова О.В.: К., 2022р. 44с.
  4. Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку: навчально-методичний посібник / Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В.,Трикоз С. В.; за наук. ред. О.В. Чеботарьової, О.І. Мякушко.  Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2021. 936 с.

Силабус:

Завантажити силабус