Сучасні технології та методика формування компетентностей у дітей раннього і дошкільного віку (А2, м)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
| Семестр | Кредити | Звітність |
| 1 | 5 | Іспит |
Лекції
| Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
| 1 | 32 | Деленко В. Б. | ФПДМ-11з, ФПДМ-11 |
Практичні
| Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
| 1 | 32 | ФПДМ-11 | Деленко В. Б. |
| ФПДМ-11з | Деленко В. Б. |
Опис курсу
1. Вивчення навчальної дисципліни передбачає опанування здобувачами:
а) загальними компетентностями:
КЗ-1. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
КЗ-2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
б) фаховими компетентностями:
КС-3. Здатність до психолого-педагогічного керівництва особистісним розвитком дітей раннього і дошкільного віку, зокрема, дітей з особливими освітніми потребами.
КС-5. Здатність створювати та впроваджувати в практику наукові розробки, спрямовані на підвищення якості освітньої діяльності та освітнього середовища в системі дошкільної, зокрема, інклюзивної освіти.
КС-6. Здатність здійснювати просвітницьку діяльність з метою підвищення психолого-педагогічної компетентності вихователів, батьків, громадськості.
КС-9. Здатність до самоосвіти, самовдосконалення, самореалізації в професійній діяльності та до конкурентної спроможності на ринку праці.
2. Очікувані результати навчання:
– знати
– уміти