Технології проектування в сучасній школі
Тип: На вибір студента
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 2 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | Array |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 |
Опис курсу
Курс «Технології проектування в сучасній школі» є складовою частиною гуманітарних дисциплін, передбачає формування у майбутніх педагогів системи знань, на яких ґрунтується сучасне педагогічне проектування; набуття ними вмінь і навичок, необхідних для здійснення проектування педагогічних структур і процесів, використання універсального інструментарію та методів проектування.
Основним завданням курсу є вивчення таких проблем, як: неоднозначність сутності педагогічного проектування; аналіз тенденції розвитку педагогічного проектування; пошук методів педагогічного проектування; створення умов ефективності розроблення педагогічних проектів; прогнозування наслідків й організаційно-процедурних проблем втілення педагогічних проектів у навчально-виховний процес; розробка педагогічних технологій проектування; вирішення питання щодо підвищення якості навчального процесу в сучасній школі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі повинні знати:
- місце та роль педагогічного проектування, його значення для розвитку педагогічного процесу, суспільства;
- головні завдання та понятійний апарат педагогічного проектування;
- основні концептуальні підходи до педагогічного проектування;
- типи педагогічних проектів та їх структуру;
- особливості етапів та методів технології педагогічного проектування.
здобувачі повинні вміти:
- узагальнювати кращий досвід соціального проектування і застосовувати його у власній діяльності;
- застосовувати одержані знання для розробки та пошуку нових ідей реалізації педагогічних проектів;
- розробляти проекти різного типу;
- самостійно організувати проектувальний процес під час фахової діяльності в загальноосвітній школі.