Тренінг життєстійкості (А1 Освітні науки)

Тип: На вибір студента

Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
94Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
916професор П'ятакова Г. П.ФПОМ-11

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
916ФПОМ-11професор П'ятакова Г. П.

Опис курсу

Дисципліна «Тренінг життєстійкості» є вибірковою дисципліною зі спеціальності А1 – освітні науки, кваліфікації: магістр освітніх наук; професіонал з експертизи та організації освітнього простору для освітньої програми підготовки другого (магістерського) рівня, яка викладається в І семестрі в обсязі 4 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS). Курс сприяє формуванню у
магістрантів життєстійкості як професійної компетентності педагога засобами тренінгових технологій, а також організації суб’єктно-суб’єктного середовища у подальшій професійній діяльності.

Рекомендована література

Базова:

1. Грива О. А. Толерантність освіти як передумова толерантного суспільства / О. А. Грива. Мультиверсум. Філософський альманах, 2007. № 66. С. 3-11.
2.Декларація принципів толерантності. Міграція і толерантність в Україні: Зб. ст. / За ред. Я. Пилипинського.Київ: Стилос, 2007.С. 175 – 182.
3. Довгополова Я. В. Формування толерантних відносин студентів у полікультурному середовищі вищого навчального закладу: дис. … канд. пед. наук: 13.00.05 / Довгополова Яна Володимирівна. Харків, 2007. – 209 с.
4. Методичні рекомендації зі зміцнення резильєнтності: Бояршинова К., Бєлінська М., Калениченко К., Марценковська Г. та ін. Київ: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022, 30 с.
5. Односталко О. С. Ресурси стійкості особистості в умовах складних та нетипових ситуацій життя. Дисерт. на здобуття наук. ступеня канд. психол. н. за спеціальністю 19.00.01. Луцьк, 2020.
6. П’ятакова Г. Технологія інтерактивного навчання у вищій школі. Навчально-методичний посібник для студентів, магістрантів, аспірантів: навч.-метод. посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2008. – 120 с.
7. П’ятакова Г. П. Життєстійкість як професійна компетентність майбутнього педагога: в контексті методики викладання // «Вісник науки та освіти». Серія «Педагогіка», №6(12). Київ, 23. С. 588–600.
8.П’ятакова Г. П., Біляковська О. О. Впровадження тренінгових технологій у процес професійної підготовки майбутніх педагогів Нової Української школи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), № 7(12). Київ, 2022. – С. 326–336.
9. Piatakova, H. (Hlinchuk, Y.), (2023). The impact of studying the life safety with the basics of labor protection course on the hardiness of future teachers. Revista Eduweb, 17(4), 183–196 URL: https: //journals.indexcopernicus.com /api/file/viewByFileId/1994836
10. Pіatakova H, Yashyn N., The Problem of Educating the Succeeding Generations in the Spirit of Tolerance. Educationalists versus Politicians – Who Should Integrate Europe for Wellbeing of all Inhabitants [editors: Ryszard Kucha, Henryk Cudak]. Spoleczna Akademia Nauk, Łodź. Studia I Monografia №73. Łodź – Warshawa ,2017. – S. 103–120. – 430 s.

Матеріали

Для формування індивідуальної траєкторії в межах освітньої програми рекомендуємо долучитися до семінарів-тренінгів “Формування життєстійкості у науково-педагогічних працівників в умовах війни”.
Участь у семінарах дає змогу студентам отримати до 10 балів.

Детальна інформація за посиланням:
https://lnu.edu.ua/v-universyteti-zavershyvsia-tsykl-seminariv-treninhiv-formuvannia-zhyttiestiykosti-u-naukovo-pedahohichnykh-pratsivnykiv-v-umovakh-viyny/

Силабус:

Завантажити силабус