Тренінг життєстійкості (011 “Освітні, педагогічні науки”)

Тип: На вибір студента

Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
94Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
916доцент П'ятакова Г. П.ФПОМ-11

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
916ФПОМ-11доцент П'ятакова Г. П.

Опис курсу

Дисципліна «Тренінг життєстійкості» є вибірковою дисципліною зі спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки, кваліфікації: магістр освітніх, педагогічних наук; професіонал з експертизи та організації освітнього простору для освітньої програми підготовки другого (магістерського) рівня, яка викладається в І семестрі в обсязі 4 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).

Курс розроблено таким чином, щоб надати магістрантам необхідні знання для формування життєстійкості як професійної компетентності педагога, засобами тренінгових технологій організовувати суб’єктно-суб’єктне середовище у подальшій професійній діяльності.

Рекомендована література

Базова:

1. Грива О. А. Толерантність освіти як передумова толерантного суспільства / О. А.
Грива. Мультиверсум. Філософський альманах, 2007. № 66. С. 311.
2.Декларація принципів толерантності. Міграція і толерантність в Україні: Зб. ст. / За
ред. Я. Пилипинського.Київ: Стилос, 2007.С. 175  182.
3. Довгополова Я. В. Формування толерантних відносин студентів у полікультурному
середовищі вищого навчального закладу: дис. … канд. пед. наук: 13.00.05 /
Довгополова Яна Володимирівна. Харків, 2007. – 209 с.
4. Методичні рекомендації зі зміцнення резильєнтності: Бояршинова К., Бєлінська М.,
Калениченко К., Марценковська Г. та ін. Київ: Київський національний університет
імені Тараса Шевченка, 2022, 30 с.
5. Односталко О. С. Ресурси стійкості особистості в умовах складних та нетипових
ситуацій життя. Дисерт. на здобуття наук. ступеня канд. психол. н. за спеціальністю
19.00.01. Луцьк, 2020.
6. П’ятакова Г. Технологія інтерактивного навчання у вищій школі. Навчально-
методичний посібник для студентів, магістрантів, аспірантів: навч.-метод. посібник.
Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2008. – 120 с.
7. П’ятакова Г. П. Життєстійкість як професійна компетентність майбутнього педагога:
в контексті методики викладання // «Вісник науки та освіти». Серія «Педагогіка»,
№6(12). Київ, 23. С. 588–600.
8.П’ятакова Г. П., Біляковська О. О. Впровадження тренінгових технологій у процес
професійної підготовки майбутніх педагогів Нової Української школи. Перспективи та
інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), № 7(12).
Київ, 2022. – С. 326–336.
9. Piatakova, H. (Hlinchuk, Y.), (2023). The impact of studying the life safety with the basics
of labor protection course on the hardiness of future teachers. Revista Eduweb, 17(4),
183–196 URL: https: //journals.indexcopernicus.com /api/file/viewByFileId/1994836
10. Pіatakova H, Yashyn N., The Problem of Educating the Succeeding Generations in the
Spirit of Tolerance. Educationalists versus Politicians – Who Should Integrate Europe for
Wellbeing of all Inhabitants [editors: Ryszard Kucha, Henryk Cudak]. Spoleczna Akademia
Nauk, Łodź. Studia I Monografia №73. Łodź – Warshawa ,2017. – S. 103–120. – 430 s.

Додаткова література:

1. П’ятакова Г. Розвиток креативності у магістрів-філологів засобами дидактичної гри.
Креативність і творчість. Вісник Київського національного університету імені Тараса
Шевченка. Серія “Соціологія. Психологія. Педагогіка”. Тематичний випуск. – № 1.
Київ, 2009. – С. 202–208.
2. П’ятакова Г. Рольові імітаційні ігри та їх застосування у навчальному процесі вищої
школи. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка: навч.-метод. посібник, 2005.
– 71 с.
3. П’ятакова Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності.
Педагогіка і психологія професійної освіти. Львів, 2002. № 6. – С. 282–285.
4. П’ятакова Г. Тренінг як педагогічна технологія на заняттях з курсу “Педагогіка”
Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Вип.17. Ч. 2. Львів, 2003. – С.
99–105.

Матеріали

Силабус:

Завантажити силабус