Здоров’язбережувальні технології в закладі дошкільної освіти

Тип: На вибір студента

Кафедра: початкової та дошкільної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
83Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
840Вінарчук Н. М.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
820

Опис курсу

Мета вивчення: опанування в здобувачів знань у галузі здоров’язбереження в закладі дошкільної освіти; формування професійної компетентності студентів щодо організації і проведення освітньо-виховного процесу навчання із здоров’язбереження.

 

Завдання:

1.     Забезпечити формування ціннісного ставлення до життя і здоров’я, сприяння їх фізичному, психічному, соціальному і духовному розвитку.

2.     Сприяти розвитку професійних умінь майбутніх педагогів щодо наскрізного впровадження ігрового підходу в умовах освітнього процесу ЗДО та НУШ (питання наступності).

3.     Визначати актуальні виклики сучасності здорового способу життя; технології здорового способу життя.

4.     Форми організації міжособистісної взаємодії дітей дошкільного віку в умовах ЗДО.

5.     Раціональне використання здоров’язбережувальних технологій в ЗДО.

6.     Сформувати у студентів бажання добирати та застосовувати для підвищення кваліфікаційного рівня здоров’язбережувальні технології .

Основна література

1. Базовий компонент дошкільної освіти. (Державний стандарт дошкільної освіти). Нова редакція. 2021. URL: https://ezavdnz.mcfr.ua/book?bid=37876 (дата звернення: 21.03.2025).

2. Кошманюк М.В. Особливості формування здорового способу життя студентів в умовах вищого навчального закладу / М.В. Кошманюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Ужгород : УНУ, 2013. – Вип. 30. – С. 69 – 73. (Серія «Педагогіка, соціальна робота»).

3. Янкович О. І., Кузьма І. І. Освітні технології у початковій школі: навчально-методичний посібник. Тернопіль: ТНПУ ім. Володимира Гнатюка, 2020. 290 с

 

Допоміжна література

1. Nataliya Machynska, S.V. Lozynska, Y.Y. Dekach, N.M. Vinarchuk. Theoretical and practical aspects of valeology – the constituents of the system of preschool education // Revista românească pentru educaţie multidimensională: vol. 13 no. 1 (2021). URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2972 [in English].

2. Вінарчук Н.М. Підготовка бакалаврів спеціальності 012 Дошкільна освіта (порівняльний аналіз освітніх програм) / Вінарчук Н.М. // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. – 2023. – 39. – С. 17-25. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/pedagogics/article/view/12030 3. Вінарчук Н.М. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх вихователів до здійснення здоров’язбережувальної діяльності в умовах закладу дошкільної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. 2023. с. 207-211. URL: http://www.aphnjournal.in.ua/archive/68_2023/part_1/32.pdf

4. Українське дошкілля. Програма розвитку дитини дошкільного віку (оновлена) /О. Білан. Мандрівець, 2022. 216 с.

URL:https://mandrivets.com/ukrains-ke-doshkillja-programa-rozvitku-ditini-doshkil-nogo-viku.html (дата звернення: 21.03.2025).

5. Пахальчук Н. Використання оздоровчих технологій у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в контексті європейських освітніх стратегій: зб. матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів. Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. Вип. 5. С. 42-44.

6. Пахальчук Н. Педагогіко-терапевтичне значення ботмерівської гімнастики в підготовці майбутніх фахівців з дошкільної та початкової освіти. Актуальні проблеми дошкільної та початкової освіти в контексті європейських освітніх стратегій : зб. матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів. Вінниця: ФОП Корзун Д.Ю., 2015. Вип. 4. С. 448-451.

для денної форми навчання: 40 годин лекцій, 20 годин семінарських занять та 30 годин самостійної роботи
Після опанування цієї навчальної дисципліни студент буде:

знати: особливості впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу дошкільної освіти, способи проєктування ігрової взаємодії під час організації здоров’язбережувального середовища.

дослідницькі завдання, дебати, мозковий штурм, робота в групах, бесіда, опитування, сторітелінг.
залік

Силабус:

Завантажити силабус