№ | дата | порядок денний |
1 | 22 вересня |
Організаційне засідання. Затвердження плану і тематики роботи наукового семінару
|
2 | 13 жовтня |
Інклюзивна освіта: стан, проблеми, перспективи
1. Герцюк Д. Рівний доступ до якісної освіти як виклик ХХІ ст. Представлення українсько-канадського проекту "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами".
2. Когут С. Інтеграційна освіта в Польщі: досвід, перспективи.
3. Захарчук М. Учитель в інклюзивному класі. Особливості діяльності.
4. Обговорення і дискусія.
|
4 | 17 листопада |
1. Калинюк Т. Розвиток українсько-німецької школи: історія, еволюція, основні завдання
2. Крецька Ю. Сутність адаптації до професійної діяльності
|
5 | 24 листопада |
1. Деркач Ю. Тенденції розвитку неформальної освіти у Швеції
2. Заячук Ю. Система роботи сучасного європейського університету: на прикладі Гумбольтського університету м.Берлін (за результатами наукового стажування)
|
6 | 8 грудня |
"Талановитий педагог, організатор, дидакт"
Науковий семінар присвячений 75-річчю з дня народження Є. С. Клоса
|
7 | 22 грудня |
1. П'ятакова Г. Особливості підготовки магістрів в Україні та Росії
2. Данилишена Т. Організація системи підготовки магістрів в освіті США
3. Заячківська Н. М. Спецкурс "Освіта і педагогічна думка Польщі" у системі психолого-педагогічної підготовки філолога-полоніста
|
7 | 26 січня |
1. Горук Н. Сім'я як чинник формування гендерних цінностей
2. Дужа-Задорожна М. Соціальний педагог як посередник у роботі з сім'єю (на прикладі Німеччини)
3. Синєока Г. Формування гендерної культури майбутнього вчителя біології
|
9 | 23 лютого |
Звітна наукова конференція кафедри |
8 | 16 березня |
1. Федина В. Основні аспекти християнського виховання
2. Михайлишин Р. Ідея відродження духовності. Духовність педагога - майбутнє України.
|
10 | 30 березня |
1. Ковальчук Л. Діагностична культура як складова культури професійного мислення педагога
2. Біляковська О. Критичне оцінювання особистого досвіду як чинник педагогічного розвитку
|
10 | 13 квітня |
1. Максимець М. Розвиток педагогічної техніки учителів іноземної мови
2. Шмирко О. Теоретичні засади сприяння професійному розвитку майбутніх вчителів іноземної мови
|
10 | 27 квітня |
1. Лещак Т. Станіслав Лемпіцький: науковець, організатор, педагог
2. Зарічна І. Досвід педагогічної діяльності Стефана Банаха у Львівському університеті (1924-1945 рр.)
|
10 | 18 травня |
1. Равчина Т. Особливості й шляхи стимулювання студентів до навчально-пізнавальної діяльності
2. Цюра С. Самостійна позааудиторна робота студентів з курсу "Педагогіка": теорія і практика
|
10 | 25 травня |
1. Копанська О. Формування освітньої політики Польщі в період вступу до ЄС
2. Караманов О. Музей і освіта: перспективи співпраці в умовах інформаційного суспільства
3. Троханяк Н. Дослідження рівня розвитку медіакомпетентності вчителів м.Львова
|
10 | 6 червня |
1. Швед М. Соціальна сім'я як нова форма сімейного виховання в Україні
2. Мищишин І. "Діти-вулиці" як показних соціальних патологій |