НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР
ПЛАН ЗАСІДАНЬ
науково-методичного семінару кафедри педагогіки
Львівського національного університету імені Івана Франка
на 2009/10 навч.рік

Початок проведення - 14.00.

датапорядок денний
122 вересня Організаційне засідання. Затвердження плану і тематики роботи наукового семінару
213 жовтня Інклюзивна освіта: стан, проблеми, перспективи
1. Герцюк Д. Рівний доступ до якісної освіти як виклик ХХІ ст. Представлення українсько-канадського проекту "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами".
2. Когут С. Інтеграційна освіта в Польщі: досвід, перспективи.
3. Захарчук М. Учитель в інклюзивному класі. Особливості діяльності.
4. Обговорення і дискусія.
417 листопада 1. Калинюк Т. Розвиток українсько-німецької школи: історія, еволюція, основні завдання 2. Крецька Ю. Сутність адаптації до професійної діяльності
524 листопада 1. Деркач Ю. Тенденції розвитку неформальної освіти у Швеції
2. Заячук Ю. Система роботи сучасного європейського університету: на прикладі Гумбольтського університету м.Берлін (за результатами наукового стажування)
68 грудня "Талановитий педагог, організатор, дидакт"
Науковий семінар присвячений 75-річчю з дня народження Є. С. Клоса
722 грудня 1. П'ятакова Г. Особливості підготовки магістрів в Україні та Росії
2. Данилишена Т. Організація системи підготовки магістрів в освіті США
3. Заячківська Н. М. Спецкурс "Освіта і педагогічна думка Польщі" у системі психолого-педагогічної підготовки філолога-полоніста
726 січня 1. Горук Н. Сім'я як чинник формування гендерних цінностей
2. Дужа-Задорожна М. Соціальний педагог як посередник у роботі з сім'єю (на прикладі Німеччини)
3. Синєока Г. Формування гендерної культури майбутнього вчителя біології
923 лютого Звітна наукова конференція кафедри
816 березня 1. Федина В. Основні аспекти християнського виховання
2. Михайлишин Р. Ідея відродження духовності. Духовність педагога - майбутнє України.
1030 березня 1. Ковальчук Л. Діагностична культура як складова культури професійного мислення педагога
2. Біляковська О. Критичне оцінювання особистого досвіду як чинник педагогічного розвитку
1013 квітня 1. Максимець М. Розвиток педагогічної техніки учителів іноземної мови
2. Шмирко О. Теоретичні засади сприяння професійному розвитку майбутніх вчителів іноземної мови
1027 квітня 1. Лещак Т. Станіслав Лемпіцький: науковець, організатор, педагог
2. Зарічна І. Досвід педагогічної діяльності Стефана Банаха у Львівському університеті (1924-1945 рр.)
1018 травня 1. Равчина Т. Особливості й шляхи стимулювання студентів до навчально-пізнавальної діяльності
2. Цюра С. Самостійна позааудиторна робота студентів з курсу "Педагогіка": теорія і практика
1025 травня 1. Копанська О. Формування освітньої політики Польщі в період вступу до ЄС
2. Караманов О. Музей і освіта: перспективи співпраці в умовах інформаційного суспільства
3. Троханяк Н. Дослідження рівня розвитку медіакомпетентності вчителів м.Львова
106 червня 1. Швед М. Соціальна сім'я як нова форма сімейного виховання в Україні
2. Мищишин І. "Діти-вулиці" як показних соціальних патологій


Керівник НМС                                                                            доц. Мищишин І.Я.

Секретар НМС                                                                          асист. Біляковська О.О.

    © Кафедра загальної і соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка, 1991-2013
    © Теодор Лещак (дизайн), 2005-2013