№ | дата | порядок денний |
1 | 28 вересня |
Організаційне засідання. Затвердження плану і тематики роботи наукового семінару
|
2 | 12 жовтня |
Звітний науковий семінар аспірантів кафедри загальної та соціальної педагогіки
|
3 | 26 жовтня |
1. Когут С. Деякі аспекти інклюзії у вищій школі.
2. Ферт О. Вплив діяльності громадських організацій на процес диференціації навчання учнів з особливими освітніми потребами
3. Обговорення і дискусія.
|
4 | 16 листопада |
1. Герцюк Д. Європа на шляху Болонського процесу: досягнення, проблеми, перспективи (1999-2010 рр.)
2. Мете Куртоглу. Практичне втілення Болонського процесу: чому і як. Досвід турецьких університетів
3. Обговорення і дискусія.
|
5 | 30 листопада |
1. Караманов О. Музей і освіта: перспективи співпраці в умовах інформаційного суспільства
2. Федина В. Особливості християнської педагогіки в контексті релігійного виховання
3. Синєока Г. Огляд нових надходжень науково-педагогічної літератури та періодики.
|
6 | 21 грудня |
1. Швед М. Типи та функції соціальної сім'ї як нової форми соціального виховання в Україні
2. Дужа-Задорожна М. Соціально-педагогічні послуги, що надаються сім'ї в Німеччині: види, форми, методи.
3. Мищишин І. Сучасні форми вияву дитячої соціально-педагогічної дезадаптованості.
|
7 | 26 січня |
1. Горук Н. Особливості формування гендерних цінностей в родині.
2. Синєока Г. Формування тендерної культури студента біологічного факультету в процесі вивчення ним фахових та загальноосвітніх дисциплін.
3. Обговорення і дискусія
|
8 | 8 лютого |
Звітна наукова конференція кафедри |
9 | 22 березня |
1. Заячук Ю. Принцип роботи європейського університету в контексті сучасних освітніх реформ у вищій освіті (на прикладі Гумбольдтського університету м. Берлін).
2. П'ятакова Г. Особливості змісту освіти магістрів-філологів в університетах України.
3. Бойко О. Огляд нових надходжень науково-педагогічної літератури та періодики.
|
10 | 12 квітня |
1. Лещак Т. Навчальний посібник "Педагогія руска або Наука о воспитаню" Івана Бартошевського як зріз педагогічних знань
межі ХІХ і ХХ століть
2. Зарічна І. Математична освіта у Львівському університеті в європейському контексті (1918-1939рр.)
3. Обговорення і дискусія
|
11 | 19 квітня |
1. Лозинська Н.Б. Психолого-педагогічні аспекти адаптації молодого вчителя.
2. Максимець М. Зростання професійної компетентності вчителя іноземної мови у перші роки самостійної діяльності.
3. Крецька Ю. Особливості адаптації майбутніх вчителів
|
12 | 17 травня |
1. Равчина Т. Організація навчального процесу у вищій школі як суб'єкт-суб'єктної взаємодії викладача і студента
2. Цюра С. Особливості розвитку професійної концепції студента -майбутнього вчителя.
3. Обговорення і дискусія
|
13 | 31 травня |
1. Заячківська Н. До проблеми "професійного згоряння" у педагогічному середовищі
2. Михайлишин Р. Організація самостійної роботи студентів як напрям методичного керівництва навчально-виховної діяльності викладачів
3. Зарічна І.. Огляд нових надходжень науково-педагогічної літератури та періодики.
|
14 | 21 червня |
1. Бойко О. Наукові підходи в етнопедагогіці
2. Калинюк Т. Моделі розвитку школи з поглибленим вивченням німецької мови
3. Обговорення і дискусія
|