На кафедрі фізичного виховання та спорту відбулися науково-методичні семінари
Протягом канікулярного періоду на кафедрі фізичного виховання та спорту проведено низку науково-методичних семінарів. Зокрема, доцент кафедри фізичного виховання та спорту Мартинів О.М. у доповіді «Аксіологічний підхід у формуванні культури здоров`язбереження студентів» висвітлив актуальність аксіологічного підходу до проблеми формування здорового способу життя майбутніх фахівців, який передбачає розуміння здорового способу життя як особливої суспільної цінності, що є основою активності особистості.
Старший викладач кафедри фізичного виховання та спорту Яремчук Ю.Я. занурюючи аудиторію у технологію самозахисту людини від тварин, ознайомив слухачів з найбільш розповсюдженими причинами нападів собак на людину. Надано поради, як поводитися при нападі собак коли ви з маленькою дитиною; як захиститися від собак під час пробіжки та їзди на велосипеді; як захиститися від зграї бродячих собак; що робити, якщо на домашнього улюбленця напав чужий собака; які існують засоби захисту від нападу собак, а також юридичні дії постраждалих після нападу собак.
Розглядаючи можливості надання першої психологічної допомоги студентам на заняттях фізичного виховання в умовах військового стану викладач кафедри фізичного виховання Лібович Х.В. розтлумачила поняття та змістовне наповнення першої психологічної допомоги, тригери, реакції та гострі реакції на травмуючу подію (страх, ступор, нервове тремтіння, психомоторне збудження, істерику, агресію, плач, маячіння та агресію). Також обговорювали принципи, алгоритм та етику надання такої допомоги студентам в критичних ситуаціях.
Викладачі Бітківська Л.І. та Кроншталь Г.С. надали рекомендації по застосуванню колового тренування як дієвого методу для розвитку витривалості здобувачів вищої освіти. Мета семінару полягала у наданні теоретико-практичних знань та умінь, підборі оптимального фізичного навантаження, навчанні техніки виконання та впровадження у практичне застосування комплексу фізичних вправ колового тренування на заняттях з фізичного виховання та надано рекомендації до самостійних занять з метою гармонійного фізичного розвитку.