Актуальні оголошення/Корисна інформація

    І. АКТУАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ УНІВЕРСИТЕТУ

  1. Положення про порядок переведення студентів на вакантні місця державного замовлення (зміни відбулись в пункті 2.6) – https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/Polozhennia-pro-poriadok-perevedennia-studentiv-na-vakantni-mistsia-derzhavnoho-zamovlennia_nova-redaktsiia.pdf
  2. Положення про порядок замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про вищу освіту у Львівському національному університеті імені Івана Франка (зміни у всьому положенні) – https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/Polozhennia-pro-poriadok-perevedennia-studentiv-na-vakantni-mistsia-derzhavnoho-zamovlennia_nova-redaktsiia.pdf

__________________________________________________________________________________________________

ІІ. ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ

1.  Як  можна  замовити й отримати  довідки про доходи?

Від 28.10.21  замовлення довідок про доходи відбуватиметься онлайн через форму за цим посиланням:

 https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=IoWicJuWH0W9sqv-o6qlv-x9n-cTR41NrQaeh3rbGZpUMVEwUkwxMUcyNUk4TENNS1A0M1g3WU00RS4u.

Схема замовлення довідки про доходи здобувачами вищої освіти: 

  1. Здобувач вищої освіти заповнює електронну форму для замовлення довідки про доходи (поклик на форму). 

  2. Відповідальний працівник Сектору студентської підтримки ЦПСС наступного робочого дня передає замовлення довідок у відділ АСУ-ВНЗ “Сигма”, який у свою чергу друкує відповідні довідки. 

  3. АСУ-ВНЗ “Сигма” передає готові довідки відповідальному працівнику Сектору студентської підтримки в 238 каб. Головного корпусу Університету. 

  1. Відповідальний працівник Сектору реєструє довідки у журналі реєстрації видачі довідок про доходи, передає довідки на підпис до бухгалтерської служби Університету (довідка підписується головним бухгалтером та Ректором Університету або вповноваженими особами відповідно до покладених на них обов’язків), підписи скріплюються гербовою печаткою.  

  1. Підписані довідки про доходи бухгалтерська служба передає відповідальному працівнику Сектору студентської підтримки, який у свою чергу повідомляє здобувача вищої освіти про готовність довідки. 

  2. Здобувач вищої освіти особисто отримує довідку про доходи в 238 каб., про що розписується в журналі реєстрації видачі довідок. 

Тривалість виготовлення довідки з моменту заповнення електронної форми становить не більше 5-х робочих днів. 

Відповідальним працівником Сектору студентської підтримки ЦПСС за виготовлення довідок про доходи здобувачами вищої освіти призначено інженера-програміста II категорії Юлова Наталія Генадіївна (nataliya.yulova@lnu.edu.ua).  

У разі виникнення запитань студенти можуть сконтактувати з  працівниками Сектору  через електронну пошту student-support@lnu.edu.ua або у соцмережах Інстаграм і Телеграм

_________________________________________________________________________________

2.  Як  можна  замовити й отримати  довідки про навчання ?

Студенти факультету педагогічної освіти  можуть   замовити  довідку  про навчання,   подавши електронний запит на електронну пошту факультету за  адресою:    pedosv.fakultet@ukr.net
Для виготовлення  довідки   необхідно  вказати  ПІБ студента,  назву академічної групи, спеціальність та форму навчання (денна/заочна, бюджет/контракт). Виготовлення довідки 1-2 дні.   
Отримати готові  довідки можна в деканаті (каб. 38) .    Тел. для довідок (032)239-42-30.

_____________________________________________________________________________

3.   Як відновити доступ до корпоративної пошти?

Фахівці з Центру мережевих технологій та ІТ-підтримки знайшли рішення – Ви самостійно можете відновити пароль без звернення до служби підтримки.

Змінити та відновити пароль ? https://pwdsrv.lnu.edu.ua/

Інструкція ? https://bit.ly/3mIJEh8

Якщо Ви ще не отримали доступ до індивідуальної корпоративної скриньки, звертайтеся: StudHelpOffice365@lnu.edu.ua

Залишаємось на зв’язку!

______________________________________________________________________________

4. Як можна замовити довідку-виклик на додаткову оплачувану сесію  для студентів заочної форми навчання.

Довідка-виклик замовляється за 3 тижні до сесії і не пізніше, ніж 1 тиждень до сесії.

При замовленні пізніше зазначеного терміну ГОТУВАТИСЯ ДОВІДКА НЕ БУДЕ

Для оформлення відпустки необхідно буде  замовити у деканаті  виклик на сесію. Для замовлення необхідно написати лист з прохання підготувати виклик

.В темі листа вказати ДОВІДКА-ВИКЛИК МАГІСТР.

В листі вказати ваші дані: прізвище, ім’я,  по батькові, спеціальність.курс.

Та долучити актуальну довідку з місця роботи.

Оформлення  викликів на сесію  розпочинається за  три  тижні до початку сесій.

Про готовність виклику вам повідомлять на адресу електронної скриньки, яку ви вкажете в замовленні.


5. Для під’єднання до мережі Wi-Fi необхідно:

_____________________________________________________________________________

6. Зразки бланків заяв у студентських справах 

_______________________________________________________________________________________________

                                       2023-2024 навчальний рік 

І. АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОТОЧНІ ПОДІЇ  і ЗАВДАННЯ

13.01.2024  Попередній рейтинг успішності студентів  за результатами  1 семестрового контролю 2023/24  навчального року (http://studviddil.lnu.edu.ua/poperedniy-reytynh-uspishnosti-studentiv-za-rezultatamy-1-semestrovoho-kontroliu-2023-2024-n-r/).

 

1.12.2023 р. 

Про нарахування додаткових балів до академічного рейтингу за  зимову  заліково-екзаменаційну сесію 

До початку екзаменаційної сесії  необхідно  заповнити microsoft-форму для отримання додаткових балів за ваші досягнення. А саме:

👩🏻‍🎓 наукова робота
🙋🏻‍♀️ громадському житті
👩🏻‍🎨 творчій діяльності
🤸🏻‍♀️ спортивній діяльності

❗️Вам потрібно заповнити microsoft-форму . Також необхідно прикріпити скан-копії або фото заяви та документів, що підтверджують ваші досягнення (копії дипломів, наукових публікацій тощо) до відповідних питань форми. Якщо надсилайте збірник, вказуйте сторінки своєї публікації.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ 

‼️ Важливо: заява має бути написана власноруч та містити підпис особи, що її надає. Якщо ви подаєте фото документів, перевірте його чіткість та можливість прочитання.

🕐 Дедлайн:

⭕️ 20 грудня  20232 р. 23:59

Ознайомитись з ОНОВЛЕНИМ правилами призначення додаткових балів до академічної стипендії можна у Додатку 2

microsoft-форма
зразок заяви 
положення про додаткові бали

 

_________________________________________________________________________________________________

24.11.2023 р

На виконання Листа МОН №1/18598-23 від 24.11.2023 “Про організацію переведення здобувачів 2022 року”  (2 курс) продовжується збір збір інформації та підтверджуючих документів щодо приналежності до однієї із пільгових категорій:

  • перша категорія – діти (особи з їх числа у віці до 23 років) загиблих (померлих) осіб, зазначених у статті 10-1 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; 
  • друга категорія – особи, визнані учасниками бойових дій, особами з інвалідністю внаслідок війни відповідно до зазначеного Закону
  • третя категорія – діти (особи з їх числа у віці до 23 років) учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни відповідно до зазначеного Закону
  • четверта категорія – особи, які проживають на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України (або перемістилися з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України) в умовах воєнного стану, на території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) на території територіальних громад, що станом на 15 жовтня та 15 лютого відповідного року включені до переліку, затвердженого Мінреінтеграції. 

Просимо  студентів  2 курсу  факультету педагогічної освіти , які навчаються за кошти фізичних осіб і  мають  приналежність  до вищеназваних  категорій  звернутися до  27 листопада 2023 р.  у деканат  факультету для оформлення  відповідної процедури  переведення на бюджетну форму навчання. 

Зразок заяв, перелік підтверджуючих документів  для кожної із пільгових категорій  можна отримати в деканаті.  

Заяви здобувачів (2022 року вступу)  та документи, котрі передані  раніше – повторно приносити не потрібно.

_______________________________________________________________________________________________________

1.11.2023 р.

На виконання Листа МОН №1/16795-23 від 27.10.2023 року «Про організацію переведення здобувачів»  та Постанови №1224 від 28 жовтня 2022 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1224-2022-%D0%BF#Text)   продовжується  збір інформації та підтверджуючих документів щодо приналежності до однієї із пільгових категорій –  здобувачів 2020 та 2021 року вступу (3 та 4 курс)

  • перша категорія – діти (особи з їх числа у віці до 23 років) загиблих (померлих) осіб, зазначених у статті 10-1 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; 
  • друга категорія – особи, визнані учасниками бойових дій, особами з інвалідністю внаслідок війни відповідно до зазначеного Закону
  • третя категорія – діти (особи з їх числа у віці до 23 років) учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни відповідно до зазначеного Закону
  • четверта категорія – особи, які проживають на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України (або перемістилися з тимчасово окупованої Російською Федерацією території України) в умовах воєнного стану, на території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) на території територіальних громад, що станом на 15 жовтня та 15 лютого відповідного року включені до переліку, затвердженого Мінреінтеграції. 

Просимо  студентів 3 та 4 курсів факультету педагогічної освіти , які навчаються за кошти фізичних осіб і  мають  приналежність  до вищеназваних  категорій  звернутися до  7 листопада 2023 р.  у деканат  факультету для оформлення  відповідної процедури  переведення на бюджетну форму навчання. 

На студентів 2022 року вступу (2 курс) дія Постанови не поширюєтьсяпроте якщо  є такі студенти,  вони також  подають заяву і  підтверджуючі документи. Пізніше буде окремий лист МОН із роз’ясненнями  стосовно алгоритму процедури переведення.  

Зразок заяв, перелік підтверджуючих документів  для кожної із пільгових категорій  можна отримати в деканаті.  

____________________________________________________________________________________________________

12.09.2023 р.

Проєкт рейтингу успішності студентів 1 курсу за результатами конкурсного вступного бала. Посилання на проєкт рейтингу: http://studviddil.lnu.edu.ua/reytynh-uspishnosti-studentiv-vidpovidno-do-konkursnoho-bala-2023-2024-n-r/

Студенти, які хочуть відмовитися від академічної стипендії та отримувати натомість соціальну, повинні написати заяву в деканаті до 12:00 13 вересня 2023 року.

У випадку додаткових питань слід звертатись у Сектор студентської підтримки ЦПСС (238 каб.; тел. 239-48-42).

_________________________________________________________________________________

11.09.2023 р.

Cтворено обліковий запис в домені @lnu.edu.ua на час навчання в Університеті

                                Факультет педагогічної освіти тут._Password_Факультет педагогічної освіти

який надає

  •         доступ до послуг хмарного продукту Microsoft Office 365, а саме: до корпоративної електронної пошти, до сервісу командної роботи TEAMS, офісних програм та хмарного сховища One Drive;
  •         доступ до середовища електронного навчання (MOODLE);
  •         доступ до особистого електронного кабінету обліку навчання (dekanat.lnu.edu.ua);
  •         авторизований доступ до WI-FI-мережі Львівського Університету та великої кількості університетів європейського та світового освітнього простору (EDUROAM).

Вхід в Microsoft Office 365 https://www.office.com/

Змінити та відновити пароль Ви можете використавши https://pwdsrv.lnu.edu.ua/

Інструкція доступна за посиланням: https://bit.ly/3mIJEh8

____________________________________________________________________________________________

1.11.2023