І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта» – 2020
17 лютого 2020 р. о 15.00 (авд.46) відбудеться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта» – 2020.
Запрошуємо студентів 3-4 курсів та магістрів 1 курсу.
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ
І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади
зі спеціальності «Початкова освіта» – 2020
Завдання олімпіади полягає у виявленні обдарованих студентів, сприянні розвитку творчого мислення, активізації наукового пошуку з метою вирішення проблем у педагогічній діяльності, встановленні здатності глибокого осмислення й творчого застосування надбань сучасної педагогіки та методик навчання.
2 − 3 студенти-переможці першого етапу запрошуються для участі в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта», який відбудеться 7-10 квітня 2020 року у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка.
Програма Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта» −
2020 передбачає чотири тури:
І тур – теоретичний тур (тестування з педагогіки й фахових методик);
ІІ тур – науково-пошуковий і практичний (командний) тур (визначення наукового апарату дослідження, «Цікава перерва»);
ІІІ тур – практичний (індивідуальний) тур (проведення фрагментів уроків).
Характеристика завдань турів
І тур – теоретичний тур (тестування з педагогіки й фахових методик)
Дата і час проведення:
17 лютого 2020 р., авд. 46, 15:00
Мета: виявлення в студентів системних й усвідомлених знань із педагогіки та фахових методик педагогічної діяльності в початковій ланці освіти (методика навчання української мови; методика навчання математики; методика навчання літературного читання; методика навчання природознавства).
Тривалість виконання тестових завдань — 40 хвилин.
Оцінювання – 30 балів.
ІІ тур – науково-пошуковий і практичний (командний) тур (визначення наукового апарату дослідження, «Цікава перерва»)
Дата і час проведення:
20 лютого 2020 р., авд. 46, 15:00
Мета: виявити рівень пошуково-дослідницьких умінь майбутніх учителів.
На початку конкурсу проводиться жеребкування, за результатами якого учасники отримують тему наукового дослідження. Відповідно до отриманої теми вони повинні виконати такі завдання:
1) визначити науковий апарат дослідження (обґрунтування вибору теми дослідження, суперечності, мета, завдання, об’єкт, предмет, методи, практичне значення);
2) розробити план наукового дослідження;
3) скласти анотацію змісту наукового дослідження державною мовою та визначати ключові слова.
Тривалість туру — 1 година.
Оцінювання – 25 балів.
«Цікава перерва»
Мета: виявити сформованість організаторських здібностей і вмінь взаємодії з учнями початкової школи.
Команді учасників буде запропоновано організувати та провести для учнів 1 — 4 класів цікаву перерву. У переддень проведення означеного туру шляхом жеребкування між учасниками буде визначено класи.
Тривалість туру для команди – 10 хвилин.
Оцінювання – 10 балів.
ІІІ тур – практичний (індивідуальний) тур (проведення фрагментів уроків).
Дата і час проведення:
21 лютого 2020 р., авд. 46, 15:00
Мета: перевірити в майбутніх учителів рівень професійно-методичної компетентності організації освітньої діяльності в контексті Концепції «Нова українська школа».
- Підготовка до виконання завдань І туру здійснюється учасниками до початку олімпіади. У межах проведення означеного туру учасники мають заздалегідь підготуватися до проведення фрагментів уроків із таких предметів: «Української мова», «Читання» / «Літературне читання», «Математика», «Природознавство» / «Я досліджую світ».
- Навчальна дисципліна для проведення фрагмента уроку буде обрана шляхом жеребкування під час реєстрації учасників.
- Тему фрагмента уроку буде визначено шляхом жеребкування на початку конкурсу.
Для проведення І туру аудиторії будуть забезпечені комп’ютерним та мультимедійним обладнанням.
Тривалість проведення фрагменту уроку для кожного учасника до 15 хвилин.
Просимо звернути увагу: означений час бажано використати для висвітлення етапів мотивації навчальної діяльності та сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
Оцінювання – 35 балів.
Бажаємо успіхів!