І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта» – 2020

11.02.2020 | 21:05

17 лютого 2020 р. о 15.00 (авд.46) відбудеться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади  зі спеціальності «Початкова освіта» – 2020.

Запрошуємо студентів 3-4 курсів та магістрів 1 курсу.

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ

І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади

зі спеціальності «Початкова освіта» – 2020

Завдання олімпіади полягає у виявленні обдарованих студентів, сприянні розвитку творчого мислення, активізації наукового пошуку з метою вирішення проблем у педагогічній діяльності, встановленні здатності глибокого осмислення й творчого застосування надбань сучасної педагогіки та методик навчання.

2 − 3 студенти-переможці першого етапу запрошуються для участі в другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта», який відбудеться 7-10 квітня 2020 року у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка.

Програма Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Початкова освіта» −

2020 передбачає чотири тури:

І тур – теоретичний тур (тестування з педагогіки й фахових методик);

ІІ тур – науково-пошуковий і практичний (командний) тур (визначення наукового апарату дослідження, «Цікава перерва»);

ІІІ тур – практичний (індивідуальний) тур (проведення фрагментів уроків).

 

Характеристика завдань турів

І тур – теоретичний тур (тестування з педагогіки й фахових методик)

Дата і час проведення:

17  лютого 2020 р., авд. 46, 15:00

Мета: виявлення в студентів системних й усвідомлених знань із педагогіки та фахових методик педагогічної діяльності в початковій ланці освіти (методика навчання української мови; методика навчання математики; методика навчання літературного читання; методика навчання природознавства).

Тривалість виконання тестових завдань — 40 хвилин.

Оцінювання – 30 балів.

ІІ тур – науково-пошуковий і практичний (командний) тур (визначення наукового апарату дослідження, «Цікава перерва»)

Дата і час проведення:

20  лютого 2020 р., авд. 46, 15:00

Мета: виявити рівень пошуково-дослідницьких умінь майбутніх учителів.

На початку конкурсу проводиться жеребкування, за результатами якого учасники отримують тему наукового дослідження. Відповідно до отриманої теми вони повинні виконати такі завдання:

1) визначити науковий апарат дослідження (обґрунтування вибору теми дослідження, суперечності, мета, завдання, об’єкт, предмет, методи, практичне значення);

2) розробити план наукового дослідження;

3) скласти анотацію змісту наукового дослідження державною мовою та визначати ключові слова.

Тривалість туру — 1 година.

Оцінювання – 25 балів.

«Цікава перерва»

Мета: виявити сформованість організаторських здібностей і вмінь взаємодії з учнями початкової школи.

Команді учасників буде запропоновано організувати та провести для учнів 1 — 4 класів цікаву перерву. У переддень проведення означеного туру шляхом жеребкування між учасниками буде визначено класи.

Тривалість туру для команди – 10 хвилин.

Оцінювання – 10 балів.

ІІІ тур – практичний (індивідуальний) тур (проведення фрагментів уроків).

Дата і час проведення:

21 лютого 2020 р., авд. 46, 15:00

Мета: перевірити в майбутніх учителів рівень професійно-методичної компетентності організації освітньої діяльності в контексті Концепції «Нова українська школа».

  1. Підготовка до виконання завдань І туру здійснюється учасниками до початку олімпіади. У межах проведення означеного туру учасники мають заздалегідь підготуватися до проведення фрагментів уроків із таких предметів: «Української мова», «Читання» / «Літературне читання», «Математика», «Природознавство» / «Я досліджую світ».
  2. Навчальна дисципліна для проведення фрагмента уроку буде обрана шляхом жеребкування під час реєстрації учасників.
  3. Тему фрагмента уроку буде визначено шляхом жеребкування на початку конкурсу.

Для проведення І туру аудиторії будуть забезпечені комп’ютерним та мультимедійним обладнанням.

Тривалість проведення фрагменту уроку для кожного учасника до 15 хвилин.

Просимо звернути увагу: означений час бажано використати для висвітлення етапів мотивації навчальної діяльності та сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

Оцінювання – 35 балів.

Бажаємо успіхів!