Наукове стажування доцентки Надії Ростикус в Університетському коледжі педагогічної освіти ВІдня
Університетському коледжі У рамках програми мобільності OeAd. доцент кафедри початкової та дошкільної освіти Надія Ростикус з 1 жовтня по 23 жовтня 2023 року проходила наукове стажування під керівництвом Prof. Petera Riglera у University College of Teacher Education Vienna Allgemeine bildungswissenschafliche Grundlagen und refekterte Praxis (IBG) з метою дослідження проблеми Training of future primary school teachers during pedagogical practces.
Під час час наукового стажування стипендіатка:
– отримала можливість працювати з бібліотечним фондом та отримала доступ до користування електронними матеріалами на сайті бібліотеки University College of Teacher Educaton Vienna;
– аналізувала, курикулуми з проходження педагогічної практики студентами баклаврського і магістерського рівнів, програми та статті з окресленої теми стажування;
– здійснила збір матеріалів для написання статті;
– відвідала навчальні заняття викладачів університету, а також мала змогу поспілкуватися зі студентами щодо особливостей проходження педагогічної практики.
– відвідала уроки в школі, де мала змогу поспілкуватися з учителями початкових класів, які працюють також зі студентами, майбутніми вчителями початкових класів;
– після відвіданих занять викладачів і вчителів мала можливість провести інтерв’ю з теми дослідження на основі попередньо прочитаного матеріалу та спостережень за освітнім процесом;
– для теми дослідження актуальними стали матеріали з коучингу та програма підготовки менторів, які проходять спеціальну підготовку в University College of Teacher Educaton Vienna, щоб у подальшому мати змогу провадити керівництво педагогічною практикою студентів;
– виокремила актуальні для теми дослідження особливості підготовки майбутніх вчителів початкових класів у University College of Teacher Educaton Vienna, що буде враховано під час оновлення наскрізної програми.
Таким чином, ознайомлення з підготовкою майбутніх учителів початкових класів University College of Teacher Educaton Vienna під час проходження практики дало можливості для здійснення порівняльного аналізу досліджуваної проблеми у University College of Teacher Educaton Vienna та Львівському національному університеті імені Івана Франка та впровадження запозиченого досвіду у систему практичної підготовки студентів освітньо-професійної програми 013 Початкова освіта першого (бакалаврського) рівня під час оновлення наскрізної програми практики.
Надія Ростикус, доцентка кафедри початкової та дошкільної освіти