Науково-практичний воркшоп «Від теорії – до практики»: результати

21.03.2023 | 18:41

Протягом 13-17 березня 2023 року на кафедрі початкової та дошкільної освіти відбувся цикл науково-практичних семінарів молодих учених «Від теорії – до практики». Викладачі кафедри провели низку цікавих науково-практичних заходів: семінари, воркшопи, інтегровані заняття. 

Асист., доктор філософії Турко Б. Б. підготувала для студентів першого курсу групи ФПШ-12 цікавий воркшоп на актуальну тему: «Як протидіяти булінгу». Під час зустрічі обговорили походження булінгу, його причини і наслідки, а також шляхи протидії. Робота зі студентами передбачала групову форму взаємодії, дискусію, аналіз ситуацій та анонімне опитування у Google Forms. 

Асист. доктор філософії Собчук А. А. провела для студентів груп ФПШ 41, 42 науково-практичний семінар «Створення ситуації успіху для учнів з особливими освітніми потребами на уроці». На занятті студенти ознайомились з особливостями створення та використання ситуацій успіху для дітей на уроках в початковій школі, працювали в групах та визначали переваги технології створення ситуації успіху. 

Воркшоп «Адаптація молодих учителів: проблеми та виклики», проведений асист. Галюкою О. С., був спрямований на формування здорової психологічної адаптації майбутніх учителів початкової школи, зокрема – студентів 4 курсу спеціальності 013 Початкова освіта. На занятті студенти працювали в групах, характеризували успішного вчителя очима учнів, педагогічного колективу та адміністрації школи, визначали проблеми та перешкоди на професійному шляху молодого педагога, а також шукали варіанти вирішення проблемних ситуацій та конфліктів. 

Важливість єдності та наступності дошкільної та початкової ланок освіти, представили викладачі Вінарчук Н. М. та Шоловій М.-Т.І., які провели інтегроване заняття «Розвиток екологічної та математичної компетентностей майбутніх педагогів засобами технологічної галузі» для студентів ІІ курсу спеціальностей 012 Дошкільна освіта (ФПД-21) та 013 Початкова освіта (ФПШ-22). На занятті студенти створювали практичні вироби з математики із вторинної сировини, вчилися сортувати сміття та створювали ментальні карти на основі наукової статті.  

Під час завершального воркшопу доцент Лущинська О. В. разом зі студентами І курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта працювали над удосконаленням умінь створювати презентації за допомогою різноманітних онлайн-інструментів, розглядали можливості і переваги платформ для створення презентацій, аналізували за критеріями зразки презентаційних слайдів відповідно до загальних і вікових вимог. 

Науково-практичний воркшоп «Від теорії – до практики» завершився, але ідеї, натхнення, ініціативність та бажання вдосконалювати освітній процес професійної підготовки майбутніх педагогів – невичерпне. Тому – далі буде…