Реалії та перспективи Нової Української школи

05.02.2022 | 12:05

Ось уже декілька років поспіль (починаючи з 2016 р.) в Україні здійснюється реформування системи загальної середньої освіти. Перші пілотні школи, які впроваджували та адаптовували положення Концепції Нової української школи (НУШ) в освітній процес початкової школи, вже мають перші здобутки такої роботи зі школярами 5-6-их класів. Особливості професійної підготовки фахівців на кафедрі початкової та дошкільної освіти зумовлюють необхідність професійного зростання і самих педагогів; впровадження в освітній процес професійної підготовки майбутніх вихователів закладів освіти та вчителів початкової школи таких навчальних курсів, які би були актуальними та цікавими не тільки сьогодні, але й завтра…у віддаленому майбутньому. Асистент кафедри Ігор Бущак є одним із тих фахівців, які намагаються випередити час. Серед його здобутків є низка сертифікатів про підвищення власного професійного рівня саме в контексті рівневості впровадження   положень Концепції НУШ. Також навчальний курс «Цивілізаційні виклики і Нова Українська школа», апробований Ігорем Бущаком у контексті вибіркових навчальних дисциплін, отримав визнання і сертифікований як електронний курс з відмінними показниками якості.

Професор Наталія Мачинська