Відбувся семінар «Бренд університету та корпоративна культура: взаємовплив та формування»

17.10.2023 | 15:30
На кафедрі початкової та дошкільної освіти 12 жовтня 2023 року відбувся семінар «Бренд університету та корпоративна культура: взаємовплив та формування»
Семінар провела Ольга Осередчук керівниця Центру маркетингу та розвитку Львівського університету, доцентка кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи. Під час презентації пані Ольга підкреслила важливість підтримки сильного та позитивного бренду університету. Адже у сучасному конкурентному середовищі в освіті бренд не лише приваблює потенційних вступників, але й підтримує та заохочує студентів. Пані Ольга розповіла про стратегії та методи, які формують репутацію та впізнаваність Львівського університету.
Спікерка підготувала змістовні презентації, які включали реальні приклади та тематичні дослідження та пояснювали сутність маркетингових стратегій. У доповіді доречно було згадано про успішні брендингові кампанії та застосування інноваційних підходів до формування корпоративної культури
Учасники семінару активно коментували та спілкувалися щодо культури співпраці, комунікації та спільних цінностей.  Кожен викладач, відіграє важливу роль у підтримці корпоративної культури, тому варто відчувати та розуміти організаційну культуру університету, щоби у своєму середовищі створювати позитивну і гармонійну робочу атмосферу.