Анімаційна діяльність
Тип: На вибір студента
Кафедра: соціальної педагогіки та соціальної роботи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 20 | доцент Зубрицька-Макота І. В. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 40 |
Опис курсу
Дисципліна є вибірковою складовою навчального плану.
Як вибіркова складова, вивчення дисципліни дозволить студенту сформувати індивідуальну освітню траєкторію.
Курс «Анімаційна діяльність соціального педагога» призначено для студентів денної форми навчання. Бакалавр. Предметом вивчення навчальної дисципліни є: спеціальні знання теорії і практики анімації та дозвілля, вміння та навички практичної роботи з проектування та проведення різних форм організації дозвілля; опанування теоретичними основами та методикою організації анімаційної та дозвіллєвої діяльності, що дасть можливість осмислити зміст, форми, методи і засоби її педагогічної організації з педагогічним застосуванням у професійній діяльності; засвоєння основних технологій організації роботи у сфері дозвілля
Мета курсу: викладання навчальної дисципліни «Анімаційні діяльність соціального педагога» є ознайомлення з теоретичними основами організації роботи у сфері дозвілля, проектування та проведення різних форм організації дозвілля, анімаційні форми роботи, формування принципово нового підходу до культурно-дозвіллєвої діяльності.
Рекомендована література
1. Виховання – це мистецтво. – Кіровоград: Центрально-Українське видавництво, 2003.
2. Воловик А. Педагогіка дозвілля: підручник / Воловик А., Воловик В. – Харків, 1991.
3. Волик Л. Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки // Л.Волик / Шлях освіти. ─ 2009. ─ No 1. ─ С. 6-9.
4. Ковальчук Т. І. Організаторська робота у сфері дозвілля: Тлумачний словник-довідник соціального педагога / Т. І. Ковальчук, Л. А. Сатановська – К. : НАКККіМ, 2012. – 360 с.
5. Ковальчук Т. І. Основи педагогічної дозвіллєвої діяльності [навчальний посібник] / Т. І. Ковальчук. – К. : ДАКККіМ, 2010. Ч. І. – 277 с.
6. Ковальчук Т. І. Основи педагогічної дозвіллєвої діяльності [навчальний посібник] / Т. І. Ковальчук. – К. : ДАКККіМ, 2010. Ч. ІІ. – 224 с.
7. Лесина Т. М. Соціально-педагогічні умови стимулювання майбутніх соціальних педагогів до анімаційної діяльності : Дис… канд. наук: 13.00.05 – 2009. – 253 с.
8. Лесіна Т. М. Анімація як інноваційний напрям соціально-педагогічної роботи в Польщі / Т. М. Лесіна // Соц. педагогіка: теорія та практика. — 2012. — № 2. — С. 101–106.
9. Максимовська Н.О. Активізація соціально-виховного потенціалу регіонального соціокультурного простору в процесі анімаційної діяльності /Н. О. Максимовська //Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. /зазаг. ред. В.М.Шейка. — Харків, 2012. — Вип.37. — С.249–260
10. Молодь і дозвілля: теорія, методика роботи з підлітками за місцем проживання. – К., 1996.
11. Петрова І.В. Дозвілля в зарубіжних країнах. – К.: Кондор, 2005. – 408 с.
12. Соціальна робота: технологічний аспект: навчальний посібник / За ред. проф. А. Й. Капської. – К. : Центр навчальної літератури, 2004.
13. Янц Н. Д. Основи сценарної майстерності соціального педагога: навчальний посібник. / Янц Н. Д. – ПереяславХмельницький: ПП «СКД», 2010. – 194 с.
14. Владимиров, Д. І. Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками засобами анімаційної діяльності. 2020. Режим доступу – https://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/5143/1/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80 %D0%BE%D0%B2%20%D0%94.%D0%86.%20%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%20%D0%9F%D0%94%D0%93%D 0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9A%D0%98%20%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0% 86%D0%A5.pdf