Методикa викладання спеціальної псиxології (магістр 016 “спеціальна освіта”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: спеціальної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 16 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 16 | ФПЛМ-11 |
Опис курсу
Мета – дати студентам уявлення про особливості і принципи діяльності викладання спеціальної психології, сформувати в них методичні уміння і навички, необхідні для викладання спеціальної психології у вищій школі.
Завдання
- оволодіння психолого-педагогічним, методологічним і загальнокультурним змістом, необхідним для викладання «Спеціальної психології» у різних навчальних закладах корекційної освіти;
- освоєння різних форм навчальних занять і методики їхнього проведення;
- одержання умінь розробки методичних, дидактичних і інших психолого-педагогічних матеріалів, необхідних для викладання спеціальної психології;
- стимулювання творчого самовираження студентів.
У результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: психологію навчання і навчальної діяльності; теорію і методику навчання; особливості організації навчання дорослих; специфіку викладання у вузі; методику викладання спеціальної психології
вміти: розробляти і проводити різні форми навчальних занять; використовувати активні методи навчання; ефективно організовувати педагогічне спілкування.
Рекомендована література
Базова
- Синьов В.М. Корекційна психопедагогіка. Олігофренопедагогіка: Підручник. – К. В-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2007. – 238 с.
- Максименко С.Д. Психологія учіння людини: генетико-моделюючий підхід: Монографія – К. Видавничий дім “Слово”, 2013 – 592 с.
- Карандашев В.В. Методика преподавания психологии – СПб.: Питер, 2005
- Методика діагностики відхилень у розумовому розвитку молодших школярів та старших дошкільників / Стадненко Н. М., Ілляшенко Т. Д., Борщевська Л. В., Обухівська А. Г. – Київ, 1998.
- Островська К.О. Основи психолого-педагогічної та медичної діагностики дітей із спектром аутистичних порушень. Навчальний посібник / К. О. Островська, І. П. Островський. – Львів: Тріада плюс, 2015. – 228 с. (Рекомендовано МОН України, наказ від 29.04.2016 №476)
Матеріали
http://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/09/Posibnyk_psycholo-pedagogic_diagnostics.pdf