Моделі та технології корекції, габілітації та реабілітації
Тип: Нормативний
Кафедра: спеціальної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 2 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
1 | 16 | Ковний Ю. Є. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 16 | ФПЛ-11 | Ковний Ю. Є. |
ФПЛ-11з | Ковний Ю. Є. |
Опис курсу
Знання отримані під час вивчення навчальної дисципліни «Моделі та технології корекції, габілітації та реабілітації» спрямовані на формування навичок самостійної роботи, використання отриманих знань у подальшому вивченні фахових дисциплін, володіти засобами находження та використання інформації про сучасні дослідження у галузі корекції та реабілітації, розширення теоретичних та практичних знань психореабілітації, формування у студентів навичок діагностичної, профілактичної та реабілітаційної допомоги людям з особливими можливостями. Отримані знання допомагають розвити практичні вміння, що забезпечує творчість та ініціативу в професійній діяльності. Курс передбачає формування стійких навичок та формування поглиблених знань технологій та моделі корекції, габілітації та реабілітації в екстремальних ситуаціях у відповідності з сучасними науковими уявленнями, умінь використовувати набуті знання під час вирішення питань наукового та професійного характеру. Набуті знання також формують особистість майбутнього практика та науковця.
Рекомендована література
- Архипова Є. Ф. Корекційно-логопедична робота у дітей /Є. Ф. Архипова. – М.: Астрель, 2008.
- Акатов Л. И. Социальная реабилитация детей с ограниченными возможностями здоровья : учебное пособие / Акатов Л. И. – М. : ВЛАДОС, 2003. – 447 с.
- Вікова і педагогічна психологія / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, 3. В. Огороднійчук та ін., – 2-е вид., дрпов. -К.: Каравела, 2009. – 400 с.
- Вернер Д. и др. Реабилитация детей-инвалидов. М., 1995.
- Гридковець Л., Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи. Навчальний посібник. Том 3. Київ, 2018. 236 с.
- Дегтяренко Т.М. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами : навчальний посібник / Т. М. Дегтяренко, Л. С. Вавіна. – Суми : Університетська книга, 2013. – 301 с.
- Єжова Т. Є. Соціальна реабілітація дітей з інвалідністю : навч. посіб. / Т. Є. Єжова. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – 284 с.
- Епифанов В.А. Медицинская реабилитация. М.: МЕДпрессинформ, 2005.– 328 с.
- Пророк Н., Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи. Навчальний посібник. Том 1. Київ, 2018. 208 с.
- Логопедія: підручник / за редакцією М.К. Шеремет. – Вид. 3-тє, перер. та доповн. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2015. – 776 с.
- Рібцун Ю.В. Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: програмно-методичний комплекс / Ю.В. Рібцун. Тернопіль: Мандрівець, 2014. – 272с.