Сидорович Ольга Ігорівна

Посада: доцент кафедри спеціальної освіти

Науковий ступінь: кандидат психологічних наук

Телефон (робочий): (032) 239-44-98

Електронна пошта: olha.sydorovych@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com

Профіль ORCID: orcid.org

Профіль у Scopus: www.scopus.com

Профіль у Web of Science (Publons): www.webofscience.com

Профіль у Facebook: www.facebook.com

Наукові інтереси

професійна самосвідомість студентів, клінічна психологія.

Курси

Публікації

  1. Гапон Н.П., Нежельченко О.І. Ціннісні засади здобуття студентами знань в перспективі українських досліджень / Гапон Н.П., Нежельченко О.І. // Суспільні науки ХХІ ст.: перспективні та пріоритетні напрями досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (19-20 липня 2013 р., Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ: НО «Відкрите суспільство», 2013. – С.45-49.
  2. Нежельченко О. І. Професійна самосвідомість студентів-дефектологів / О. І. Нежельченко  // Тези звітної наукової конференції філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка ; відп. за вип. проф. В. Мельник. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2014. – Вип. 11. – С. 324–327.
  3. Нежельченко О. І. Особливості професійної самосвідомості студентів ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації // О. І Нежельченко // Психологічні виміри культури, економіки, управління. Збірник статей. – Львів : Ліга Прес, 2014. – С. 56–60.
  4. Нежельченко О. І. Особливості професійної самосвідомості студентів-дефектологів / О. І. Нежельченко // International scientific-practical conference of pedagogues and psychologists «Scientific genesis»: Materials of proceedings of the International Scientific and Practical Congress. – Geneva (Switzerland), the 8th of August, 2014 / Publishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Geneva, 2014, V. 2, p. 226–233.
  5. Нежельченко О. І. Особливості професійної самосвідомості студентів-майбутніх корекційних педагогів / О. І. Нежельченко // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – № 4. – 2015. – С. 97-100.
  6. Нежельченко О. І. Динаміка загальної самоефективності та рефлексії у студентів-майбутніх дефектологів / О. І. Нежельченко // Тези звітної наукової конференції філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – Вип. 12. – С. 145 – 149.
  7. Нежельченко О. І. Просоціальна складова професійної самосвідомості студентів, майбутніх корекційних педагогів / О. І. Нежельченко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 3 до Вип. 36, Том ІІ (18): Тематичний випуск «Міжнародні Челпановські психолого-педагогічні читання». К.: Гнозис, 2016, С. 359 – 366.
  8. Нежельченко О. І. Психологічні особливості розвитку професійної самосвідомості студентів, майбутніх корекційних педагогів / О. І. Нежельченко // Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. – Вип. 2, Том 1. – 2016. – С. 96 – 101.
  9. Нежельченко О. І. Динаміка розвитку поведінкового компоненту професійної самосвідомості студентів – корекційних педагогів / О. І. Нежельченко // Матеріали звітних науковоих конференцій факультету педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2017. Вип. 2. – С. 94–97.
  10. Нежельченко О. І. Особливості професійної самосвідомості корекційного педагога в інклюзивному просторі / О. І. Нежельченко // Тези науково-практичної конференції «Тенденції розвитку інклюзивної освіти в Україні: комплексний підхід» (28 лютого–1 березня 2017 р., Львів). – С. 77–79.
  11. Сидорович О. І. Особливості вияву чинників професійної самосвідомості майбутніх дефектологів на рівні ціннісної зорієнтованості / О. І. Сидорович // Науково-методологічні та соціальні аспекти психології. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 25-26 серпня 2017 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2017. – С. 38 – 41.
  12. Сидорович О. І.Діагностика професійної самосвідомості майбутніх дефектологів: комплекс методик / О. І. Сидорович // International research and practice conference “Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogist” : Conference proceedings, October 20-21, 2017. – Lublin, Rebublic of Poland : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, – P. 184–186.
  13. Сидорович О. І. Модель професійної самосвідомості майбутнього дефектолога / О. І. Сидорович // Психологія: реальність і перспективи: збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 9. – Рівне : РДГУ, 2017. – С. 117– 124.
  14. Сидорович О. І. Особливості професійної самосвідомості майбутніх дефектологів на рівні індивідуальної налаштованості на вартості життя / О. І. Сидорович // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : збірник наукових праць: вип.. 10. – Кам’янець-Подільський : ПП «Медобори-2006», 2017. – С. 295–307.
  15. Сидорович О.І. Розвиток професійної самосвідомості спеціального педагога в процесі навчальної діяльності / О. І. Сидорович // Scientific pedagogical internship «Education in the field of pedagogy and psychology: prospective and priority directions of scientific research» : Internship proceedings, November 27-December 1, 2017. – Lublin , Rebublic of Poland : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2017. – P. 162–165.
  16. Сидорович О. І. Особливості рефлексивності та емпатії у студентів-майбутніх спеціальних педагогів / О. І. Сидорович // Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. Вип. 3. – С. 160–162.
  17. Сидорович О. І. Динаміка професійної самосвідомості студентів-корекційних педагогів на рівні ціннісної зорієнтованості / О. І. Сидорович // Актуальні проблеми початкової освіти та корекційного навчання : Збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – С. 90–92.
  18. Сидорович О. І., Гапон Н.П. Концептуальні параметри побудови психологічної програми розвитку професійної самосвідомості майбутніх педагогів. Study of modern problems of civilization: аbstracts of V International scientific-practical conference. October 2020, Oslo, Norway. 2020. Р. 401-405. DOI-10.46299/ISG.2020.II.V
  19. Сидорович О.І., Гапон Н.П. Особливості вияву компонентів ціннісної зорієнтованості у структурі професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. № 39, 2020. С. 166-174. ISSN 2310-0893 DOI 10.31392/NPU-nc.series 19.2020.39.22
  20. Сидорович О.І. Взаємозв’язки компонентів рівня сенсоутворення професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів. Knowledge, Education, Law, Management. 3 (31), vol. 2. P. 106-112. ISSN 2353-8406 DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2020.3.2.19
  21. Сидорович О.І. Моральні атитюди як засадничий рівень професійної самосвідомості майбутнього педагога / О. І. Сидорович, Н. П. Гапон // KELM (Knowledge, Education, Law, Management). – 2021. – № 1 (37).– vol. 2. – С. 3-10.
  22. Сидорович О.І., Москальова О.С., Гринчук О.І. Психологічна резильєнтність як чинник подолання кризових ситуацій у дорослому віці: механізми та вплив на особистий розвиток. Перспективи та інновації науки. Серія «Психологія». 2024. №10 (44). С. 1014–1024.  
  23. Грищенко М.В., Сидорович О.І., Ільченко Р.М. Психологічний розвиток та самореалізація осіб з особливими потребами в українському освітньому середовищі. Наукові інновації та передові технології. Серія «Психологія». 2024. № 11 (39). С. 1725–1740. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-11(39)-1725-1740
  24. Babik, I., Viatokha, I., Sydorovych, O., Nevoenna, O., & Demydova, Y. (2025). Psychological and pedagogical strategies for the formation of emotional resilience in children. Revista Eduweb, 19(1), 181-195. https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2025.19.01.12   (Web of Science)
  25. Сидорович О.І. Резильєнтність як спосіб подолання емоційного вигорання педагога. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2025. Вип. 10. C. 99–101.
  26. Sydorovych, O., Voitenko, H., & Reva, M. (2025). Psychological Consequences of War for Ukrainian Children and Adolescents: Opportunities and Limitations of Educational Programs. International Conference on Next-Generation Innovations and Sustainability 2025. Futurity Research Publishing. https://doi.org/10.5281/zenodo.15369853
  27. Shvay, R., Petrovska, I., Kushka, B., Sydorovych, O., & Mys’kiv, I. (2025). The relationship between teachers’ psychological well-being, coping strategies and intolerance of uncertainty: a comparative study in Poland and Ukraine. European Journal of Educational Research, 14(3), 1031-1045. https://doi.org/10.12973/eu-jer.14.3.1031 (Scopus)
  28. Qi, Y., Manchuk, V., Korylchuk, N., Kabitska, O., & Sydorovych, O. (2025). Students’ Coping Strategies in Response to Academic Stress: A Study of Psychological Mechanisms and Their Effects on Adaptation. Futurity of Social Sciences3(3), 24–45. https://doi.org/10.57125/FS.2025.09.20.02

 

Публікації зі студентами:

  1. Кошлай О., Сидорович О. Особливості психічного розвитку дітей з порушеннями мовлення. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 17 – 21.
  2. Кузьменко А., Сидорович О. Основні підходи корекційної роботи з дітьми із аутичними розладами. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 21 – 28.
  3. Несміянович М., Сидорович О. Психологічні особливості дітей з порушенням зору. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 32 – 35.
  4. Пастух А., Сидорович О. Вплив гурткової роботи на розвиток соціальних навичок у дітей з ООП. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 36 – 38.
  5. Паук О., Сидорович О. Особливості емоційного розвитку дітей із синдромом Дауна. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 38 – 41.
  6. Пєтрова Є., Сидорович О. Ефективність арт-терапії в роботі з дітьми з РАС: огляд сучасних методів. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 41 – 43.
  7. Глодан В. Сидорович О. Методи діагностики мовленнєвих порушень у дітей раннього віку. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 52 – 54.
  8. Бута А., Сидорович О. Використання гри у корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 88 – 92.
  9. Голембйовська О., Сидорович О. Теоретичні аспекти заїкання у дітей дошкільного віку. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 106 – 110.
  10. Жмуйда С., Сидорович О. Відновлення мовлення у хворих з афазією після інсульту: сучасні підходи до логопедичної реабілітації. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 134 – 139.
  11. Закалик М., Сидорович О. Особливості корекції дислексії у молодших школярів засобами логопедичної ритміки. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 139 – 142.
  12. Козак С., Сидорович О. Особливості формування фонематичного слуху у дітей старшого дошкільного віку. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 154 – 158.
  13. Кріль К., Сидорович О. Корекційна робота при загальному недорозвиненні мовлення. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 161 – 164.
  14. Кудь С., Сидорович О. Логопедична робота з дітьми, які мають заїкання: причини, особливості прояву та корекція. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 168 – 170.
  15. Макосій І., Сидорович О. Мовленнєві порушення у дітей з синдромом Дауна: корекція та підтримка. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 178 – 180.
  16. Оліяр А., Сидорович О. Дислексія у дітей молодшого шкільного віку. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 191 – 193.
  17. Філь М., Сидорович О. Особливості логопедичної роботи з дітьми із розладами аутистичного спектру. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 237 – 239.
  18. Хархаліс С., Сидорович О. Особливості логопедичної роботи з дітьми, що мають аутизм. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 240 – 242.
  19. Шевчук В., Сидорович О. Використання ігрових методів у логопедичній роботі з дітьми, які мають загальний недорозвиток мовлення. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 250 – 252.
  20. Волікова І., Сидорович О. Вплив емоційного вигорання педагогів на навчальний процес. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 260 – 262.
  21. Герин С., Сидорович О. Особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 265 – 268.
  22. Красовська В., Сидорович О. Вплив булінгу на самооцінку підлітків. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 272 – 274.
  23. Марківська Д., Сидорович О. Емоційне вигорання у студентів: причини, наслідки та способи подолання. Збірник тез доповідей І-ї Всеукраїнської студентської та аспірантської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Спеціальна освіта в сучасному світі: виклики та перспективи». Львів: Видавництво Львівського національного університету ім. Івана Франка, 2025. С. 274 – 278.

Біографія

Сидорович Ольга Ігорівна народилась 13 вересня 1986 року у м. Львові.

У 2008 році закінчила філосософський факультет Львівського національного університету імені Івана Франка за спеціальністю: психолог. Викладач.

З 2008 року до 2009 року працювала секретарем деканату філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.

З 2009 року – викладач психології Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка. Спеціаліст першої категорії.

2013 – 2017 рік – аспірант кафедри психології Львівського національного університету імені Івана Франка.

З 2015 року – асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії Львівського національного університету імені Івана Франка.

13 травня 2021 року захистила кандидатську дисертацію зі спеціальності 19.00.08  (спеціальна психологія) на тему «Психологічні чинники формування професійної самосвідомості майбутніх спеціальних педагогів».

 

 

 

Сертифікати

Методичні матеріали

Навчально-ознайомча практика. Програмові завдання та методичні рекомендації для керівників практики та студентів за спеціальністю 231 «Соціальна робота», освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр соціальної педагогіки»

Навчальна (волонтерська) практика: методичні рекомендації для керівників практики і студентів 2 курсу денної форми навчання ОКР «бакалавр» факультету педагогічної освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта»

Питання до іспиту з дисципліни “Математично-статистичні методи обробки даних емпіричних досліджень”

Питання до заліку з дисципліни “Основи науково-педагогічних досліджень в спеціальній освіті”

 

 

Розклад