Апаратні методи діагностики та корекції осіб із психофізичними порушенням розвитку
Тип: Нормативний
Кафедра: спеціальної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 12 | професор Островський І. П. | ФПЛ-51, ФПЛ-51з |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 12 | ФПЛ-51 | професор Островський І. П. |
ФПЛ-51з |
Опис курсу
Вивчення даної дисципліни спрямовано на формування у студентів професійної компетентності, що передбачає:
- вивчення базових понять медичної діагностики стану людини;
- вивчення основ роботи та принципів дії сучасних діагностичних приладів в біомедичній електроніці;
- ознайомлення з можливостями і перспективою застосування апаратів медичної діагностики в галузі корекції порушень розвитку дітей з особливими потребами.
В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен знати основні базові поняття апаратів медичної діагностики стану людини; явища та ефекти, що є основою роботи та принципу дії сучасних діагностичних приладів в медицині; можливості і перспективи застосування апаратів медичної діагностики в галузі корекції порушень розвитку дітей з особливими потребами.
Підготовлений фахівець повинен вміти сформулювати основні базові поняття апаратів медичної діагностики; користуватись діагностичними апаратами медичної діагностики для практичної роботи в галузі біомедичної електроніки, а саме: експлуатації, використання сучасної медичної діагностичної апаратури для діагностики та корекції порушень розвитку дітей з особливими потребами.
Вивчення дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальних:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу нових ідей при діях в нестандартних ситуаціях, критичності та самокритичності при аналізі цих ідей;
- здатність самостійно оволодівати знаннями, виконуючи пошук, оброблення та аналіз інформації з різних усних, письмових та електронних джерел;
- уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях.
фахових:
– постановка задач та проведення досліджень у галузі діагностики порушень за допомогою приладів біомедичної електроніки;
– розроблення організаційно-управлінської документації.
Рекомендована література
- Злепко С.М., Коваль Л.Г., Гаврілова Н.М., Тимчик І.С. Медична апаратура спеціального призначення. Навчальний посібник . – Вінниця, ВНТУ. – 2010. – 159 с.
- Островська К.О., Островський І.П. Основи психолого-педагогічної та медичної діагностики дітей із спектром аутистичних порушень. Навчальний посібник. – Львів, Тріада плюс, 2015. – 228 с.
- Смердов А., Сторчун Є. Біомедичні вимірювальні перетворювачі. // Львів, “Кольвалія”, 1997. – 112 с.
- Щербатий А.Й., Поліщук В.М. Медична діагностика. // Рівне, В-во “Укр. Ін форм системи”, 1996 – 92 c.
- Яненко О. П. Електронна апаратура лікувально-діагностичних технологій : навчальний посібник / О. П. Яненко, В. П. Куценко, С. М. Перегудов ; за заг. ред. О. П. Яненка ; Вінницький національний технічний університет, Інститут інформатики і штучного інтелекту Донецького національного технічного університету. – Донецьк : Наука і освіта, 2011. – 209 с.
- Michael P. Cohen (2020) Neurofeedback 101_ Rewiring the Brain for ADHD, Anxiety, Depression and Beyond (without medication)
- Libenson, M. H. (2012). Practical approach to electroencephalography e-book. Elsevier Health Sciences.
Матеріали
- Островська К.О., Островський І.П. Основи психолого-педагогічної та медичної діагностики дітей із спектром аутистичних порушень. Навчальний посібник. – Львів, Тріада плюс, 2015. – 228 с.