Асистування в інклюзивному середовищі (20/21)
Тип: Нормативний
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 28 |
Опис курсу
Дисципліна «Асистування в інклюзивному середовищі» є основною дисципліною з спеціальності 011 Дошкільна освіта для освітньої програми «Дошкільна освіта», яка викладається в __7 семестрі
Мета навчальної дисципліни полягає в психолого-педагогічній орієнтації студентів на майбутню фахову педагогічну діяльність у закладах з інклюзивною формою навчання, її зміст, специфіку та важливість у сучасному суспільстві, а також розвитку
професійних морально-етичних якостей, необхідних для фахового самовдосконалення та саморозвитку майбутнього педагога
Рекомендована література
- Діти з затримкою психічного розвитку та їх навчання: навч. посібник для педагогів і шкільних психологів / Т. Д. Ілляшенко, А. Бастун, Т. В. Сак. Київ: ІЗМН, 1997. 128 с.
- . Дятленко Н., Софій Н., Кавун Ю. Оцінка впливу інклюзивної моделі освіти на учасників проекту, звіт за результатами оцінки ВФ «Крок за кроком». Київ: 2004. 78 с.
- . Єременко І. Г. До питання про стандартизацію освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Дефектологія. 2000. № 6. С. 4–8.
- . Єфімова С. М., Колупаєва А. А., Найда Ю. М. Налагодження партнерських стосунків з родинами. Інклюзивна школа: особливості організації та управління: навч.-метод. посібник / за заг. ред. Л. І. Даниленко. Київ, 2007. 128 с.
- Журавльова Л. С. Аналіз зарубіжного досвіду з проблеми організації та змісту інклюзивної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. Вип. 26. С. 108‒110.
- Збірник нормативно-методичних матеріалів для керівників загальноосвітніх навчальних закладів із інклюзивною формою освіти / І. Хміль, В. Давнюк, Н. Атаманчук, Я. Главацька, О. Сай; Львівська спеціалізована школа «НАДІЯ». Львів. 2015. 102 с
- . Зброєва Н. Б. Готовність педагога до інклюзивної освіти. URL: Nzspp_2012_7_5.pdf.
- . Ілляшенко Т. Д. Діагностика і корекція труднощів у навчанні молодших школярів. Київ: Початкова школа, 2003. 126 с.
- Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: монографія. Київ: «Самміт-Книга», 2009. 272 с. :іл. (Серія “Інклюзивна освіта”).
- . Інклюзивна освіта в Україні: здобутки, проблеми та перспективи: резюме аналітичного звіту за результатами комплексного дослідження Демократичні Ініціативи молоді. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/294/29475/ERA_INCLUSION_RESUME_FINAL_Ukr.doc.
- . Іона Лейсер, Ріа Кірк. Оцінюємо інклюзію. Вивчення батьківських поглядів і чинників, що впливають на їх формування. Інклюзивна освіта: збірник матеріалів проекту. Київ, 2013.
- . Католик Г., Михальчишин Г. Практикум з психології: навч. посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2009. С. 44.
Матеріали
IndyvidualnaProgramaRozvytruМетодичні матеріали
SpilneVikladannya (1) Методичні матеріали
Assist_teacher. Посібник