Диференційоване оцінювання і навчання в інклюзивному класі (21/22)
Тип: Нормативний
Кафедра: спеціальної освіти
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 46, 150 | професор Ферт О. Г. | , ФПЛ-31, , |
7 | професор Ферт О. Г. | ФПЛ-41, ФПЛ-42, , |
Опис курсу
Курс призначено для бакалаврів третього року денної та заочної форми навчання. Предметом вивчення навчальної дисципліни є: стан, тенденції, закономірності розвитку інклюзивного освітнього процесу та забезпечення педагогічної підтримки дітей з порушеннями розвитку в середовищі загальноосвітньої та спеціальної школи .
Дисципліна «Диференційоване оцінювання і навчання в інклюзивному класі» є основною дисципліною з спеціальності 016 Спеціальна освіта для освітньої програми «Спеціальна освіта», яка викладається в __6, 7 семестрі в обсязі _____5_____ кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Мета навчальної дисципліни полягає в психолого-педагогічній орієнтації студентів на майбутню фахову педагогічну діяльність у закладах з інклюзивною формою навчання, її зміст, специфіку та важливість у сучасному суспільстві, а також розвиткупрофесійних морально-етичних якостей, необхідних для фахового самовдосконалення та саморозвитку майбутнього спеціального педагога
Рекомендована література
Базова
- Бондар В. І. Інклюзивне навчання та підготовка педагогічних кадрів для його реалізації. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. 2010. Вип. 15. С. 39‒42.
- Єфімова С. М., Колупаєва А. А., Найда Ю. М. Налагодження партнерських стосунків з родинами. Інклюзивна школа: особливості організації та управління: навч.-метод. посібник / за заг. ред. Л. І. Даниленко. Київ, 2007. 128 с.
- Островська К. О. Аутизм: проблеми психологічної допомоги: навч. посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2009. 110 с.
- 78. Островська К. О. Соціальна адаптація дорослих осіб з загальними розладами розвитку: навч. посібник. Львів: Тріада плюс, 2012. 576 с.
- Синьов В. М. Психолого-педагогічні проблеми дефектології та пенітенціарії. Київ: «МП Леся», 2010. 779 с.
- Синьов В. М., Шеремет М. К., Руденко Л. М., Шульженко Д. І. Освітньо-психологічна інтеграція школярів із психофізичними порушеннями в сучасних умовах України. Актуальні питання корекційної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. Вип. 7., Т. 2. – С. 323–344
- Ферт О.Г. Інклюзія дітей з порушеннями психічного розвитку. Монографія. Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, Львів, 2020, 432 с.
Матеріали
Диференційоване викладання в інклюзивному класі. Методичні матеріали