Ерготерапія (016 Спеціальна освіта. Логопедія)
Тип: На вибір студента
Кафедра: спеціальної освіти
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 20 | доцент Породько М. І. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 40 | доцент Породько М. І. |
Опис курсу
Мета викладання навчальної дисципліни «Ерготерапія» є засвоєння основних положень ерготерапії,
принципів і методів відновної роботи, етапів корекційної роботи та успішного застосування їх на
практиці. А також засвоєння студентами знань про сутність та особливості діяльності ерготерапевта,
специфікою діагностичної та корекційної роботи, особливостями професійно-педагогічної комунікації та
професійного зростання.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Ерготерапія» є:
1) надання теоретичних знань щодо загальної характеристики різних функціональних порушень в осіб,
етіології, механізмів, симптоматики, класифікації, динаміки протікання даних порушень та методи роботи
ерготерапевта з особами за умов спонтанного та цілеспрямованого впливу;
2) формування у студентів уміння правильно діагностувати порушення та визначати ефективні шляхи
впливу у різних категорій дітей та дорослих;
3) ознайомлення студентів з основними формами організації орготерапевтичної допомоги та профілактики
порушень.
Рекомендована література
1. Мартинюк ВЮ, редактор. Основи соціальної педіатрії. Навчально методичний посібник. Т.1. 2016.
480с..
2. Молчан О.І. Соціально-культурна реабілітація інвалідів юнацького віку в умовах дозвілля [Текст] : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.06 / О.І. Молчан ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – К. : [б. в.],
2003. – 20 с.
3. Породько М.І. Фізична реабілітація і аутизм: [навч. посіб.] / М.І. Породько. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 53 с
3. Островська К. О. Підтримане проживання неповносправних осіб у громаді / К. О. Островська. – Львів : Тріада плюс, 2014. – 62 с.
4. Островська К. О. Соціальна адаптація дорослих осіб з загальними розладами розвитку : навч. посібник / К. О. Островська. – Львів : «Тріада плюс», 2012. – 576 с.
5. Островська К.О. Формування соціальних компетенцій у дітей з розладами спектра аутизму / К. Островська // Психологія професійної безпеки технології конструктивного самозбереження особистості : розділ колективної монографії ; за ред. Ж.Вірної. – Луцьк : Вежа–Друк, 2015. – С. 578–587.
6. Стандарти надання реабілітаційних послуг інвалідам та дітям-інвалідам : затв. Наказом Мін. соц. політики України від 05.01.2015 №1. Соціальний захист. 2015. № 1- 2.- С. 68-70
Матеріали
Ergotherapy
Academic credits ECTS | 4 | Semester to study | 8 | Percentage of total academic credits | 4,9% |
Type of discipline | Normative discipline | ||||
Competences | Ability to carry out the assessment of violations in life activity and work out the individual rehabilitation program for a patient
Skills in applying the methods and techniques of ergotherapy for youth and adults according to the peculiarities of their psychophysical development with the aim of their rehabilitation Skills in organizing classes by means of ergotherapy for different categories of people with disorders Ability to work on the violations of self-service and socialization of the persons with special educational needs |
||||
Contents of the course and its learning outcomes | Students:
– know and understand the essence, purpose, tasks and main concepts of ergotherapy (occupational therapy) as the system of interdisciplinary knowledge for the rehabilitation and socialization of the youth with special needs – know and are able to use the diagnostics of motor sphere and methods of its rehabilitation by means of ergotherapy for persons with disabilities – know the types, principles of organizing classes on ergotherapy in accordance with the peculiarities of persons’ psychophysical development – know the principles and content of the multidisciplinary team work for the restoration of individuals’ working capacity in the case of injuries and disorders of the brain and spinal cord – are able to carry out the differential diagnostics of the self-service and socialization sphere of persons with special needs |
||||
Forms of training | Lectures – 20 hours
Practical classes – 40 hours Self-work of student – 60 hours Number of hours per week – 4 (8th semester) |
||||
Form of control | Test (8th semester) |