Породько Мар’яна Ігорівна
Посада: в.о. завідувача кафедри кафедри спеціальної освіти, заступник декана факультету педагогічної освіти з навчально-виховної роботи
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Вчене звання: доцент
Електронна пошта: maryana.porodko@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com
Профіль ORCID: orcid.org
Наукові інтереси
Логопедична допомога особам з різним рівнем мовленнєвого розвитку, корекція усного та писемного мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра, здоров’язберігаючі технології у вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями психомоторного розвитку; фізична реабілітація дітей із особливими освітніми потребами, .
Курси
- Логопедія з практикумом (016 Спеціальна освіта)
- Методи та методики фізичної реабілітації осіб з порушеннями мовлення
- Методика роботи логопеда з різними нозологіями у дітей та дорослих (ОПП Логопедія)
- Мовленнєві системи та їх порушення з основами логопедії (016 Спеціальна освіта, 016.01, 016.02 Денна форма/заочна форма)
- Онтогенетичні аспекти мовлення(ОПП Логопедія)
- Основи роботи мовленнєвого терапевта (016 Спеціальна освіта)
- Робота логопеда з різними нозологіями впродовж життя (016 Спеціальна освіта)
- Сучасні методи діагностики порушень мовлення(ОПП Логопедія)
Публікації
Статті у науковометричних базах Scopus, Web of Science
- Demchenko, I., Zahariichuk, O., Dergach, M., Porodko, M., & Pryzvanska, R. (2022). The psychological and pedagogical aspect of the life quality of citizens with disabilities. Amazonia Investiga, 11(54), 339-348. https://doi.org/10.34069/AI/2022.54.06.32
Кандидатська дисертація на тему “Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектра засобами фізичного виховання” (текст)
Статті в інших закордонних виданнях;
Roksolyana Pryzvanska, Mariana Porodko Wykorzystanie niekonwencjonalnych metod pracy logopedycznej w korekcji mowy dzieci w wieku przedszkolnym. Knowledge, Education, Law, Management 2022 № 3 (47). С. 23-28
Друковані роботи:
- Пінчук Ю.В. Породько М.І. Система фізичної реабілітації дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення // Наукового часопису НПУ ім. М. Драгоманова. Серія 29. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. К., 2015. Вип. 2. – с. 110-120.СИСТЕМА ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ
- М. Породько Фізична реабілітація дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Метеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція корекційної і соціальної педагогіки та інклюзії. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – Вип. 1. – С. 87-89.
- . Породько М. І. До питання психомоторного розвитку дошкільників із аутистичним спектром порушень / М. І. Породько // Науковий часопис НПУ ім. М. Драгоманова. – Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 32. Ч 2.: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 69 – 73.ДО ПИТАННЯ ПСИХОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ
- Використання методики Вероніки Шернбор для розвитку психомоторики дітей з аутистичним спектром порушень в інклюзивному просторі
- МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ПСИХОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З АУТИСТИЧНИМ СПЕКТРОМ ПОРУШЕНЬ
- Породько М. І. Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом / М. І. Породько // Науковий часопис НПУ ім. М. Драгоманова. – Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 33. Ч 2.: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 50 – 55.
- Породько М. І. Характеристика занять розвитку психомоторики з дітьми дошкільного віку з аутистичним спектром порушень / М. І. Породько // Науковий часопис НПУ ім. М. Драгоманова. – Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 35. : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – С. 66 –71.
- Породько М. І. Діагностика мовленнєвої функції дітей відповідно до міжнародної класифікації хворіб / М. І. Породько. // Метеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція спеціальної освіти та соціальної роботи. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. – 2019. – №4. – С.142–145.
- Породько М.І. Методичні принципи проведення занять з розвитку психомоторики дітей з розладами аутистичного спектру / М. І. Породько // Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей із спектром аутистичних порушень: метеріали III Міжнародної науково практичної конференцій 3 квітня 2019 року / К.О. Островська, Д.І. Шульженко, Г.С. Піонківська, Є.О. Кузьмінська. – Львів: Друкарня «Справи Кольпінга в Україні», 2019. – С.162–166.
- Породько М.І. Методи оцінювання психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з аутистичним спектром порушень/ М.І. Породько //Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 12 / за ред. О.В. Гаврилова, В.М. Синьова– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2017. – 358 с.
- Мар’яна Породько, Анна-Марія Зіньків Комунікативна активність дітей з розладами аутистичного спектра Метеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція спеціальної освіти та соціальної роботи. Львів Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. 2021. – №6. – С.88–92.Комунікативна активність
- Породько М.І., Шевчук К.М. Готовність до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра студентів психолого-педагогічних спеціальностей ІV-а Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи». Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С.50-54
- Породько М.І., Шевчук К.М. Адаптивна фізична культура для дітей з розладами аутистичного спектра молодшого шкільного віку. Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С. 172-175
- Породько М.І., Шевчук К.М. Готовність студентів до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру. Збірник студентських наукових праць «Освітній альманах». Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2022. С. 5-8.
- Породько М.І., Шевчук К.М. Навчання студентів психолого-педагогічних спеціальностей в умовах воєнного часу. Матеріали студентських наукових конференцій кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи «Актуальні проблеми української освіти». Вип. 17. Львів: Малий видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2022. С. 66-69.
- Породько М.І., Сенів Х. Д. До питання порушень писемного мовлення дітей шкільного віку. Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С. 162-166
- Породько М.І., Книш Л. О. Пісочна терапія як метод допомоги дітям у кризових обставинах. Актуальні аспекти психологічного забезпечення професійної діяльності сил безпеки та оборони України: Матеріали VІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 29 листопада 2021 року). Харків : Національна академія Національної гвардії України. С. 22-23
- Пахвій Л.Р, Андрейко Б.В, Породько М. І, Призванська Р.А Психологічні особливості емпатії у підлітків з синдромом Дауна //Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». – Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. 2022. -вип.47. Том1-222с. – С. 90-93.
- Породько М. Особливості роботи логопеда над викликанням мовлення у дітей з розладами аутистичного спектру дошкільного віку. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція спеціальної освіти та соціальної роботи. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. – 2022. – №7. – С.124-127.
Посібники: Породько М.І. Фізична реабілітація і аутизм: [навч. посіб.] / М.І. Породько. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 53 с. посібник реабілітація і аутизм
3. Методичні розробки:
1. Методичні рекомендації для написання курсових робіт студентіами денної та заочної форм навчання, напрямів підготовки: 6.010105– «Корекційна освіта» (бакалавар), 016 – «Спеціальна освіта» (бакалавар), 6.010106 – «Соціальна педагогіка» (бакалавар), 231 – «Соціальна робота»] / Автори-упорядники: Л.Б. Сікорська, В.С. Корнят, Л.В. Кальченко, О.М. Цимбала, Л.Р. Дробіт, М.І. Породько – Львів: Факультет педагогічної освіти ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 48 с
2. Бущак О.О., Породько М.І.. Виробнича практика: методичні рекомендації для керівників практики і здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» / / Олена Бущак, Мар’яна Породько – Львів : друкарня ГО «Справа Кольпінга в Україні», 2021. – 22 с.
3. Бущак О.О., Породько М.І., Сухоцька І.Б. Педагогічна практика: програма та методичні рекомендації для керівників практики і студентів ІІ курсу денної форми навчання ОР «магістр» факультету педагогічної освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» / Олена Бущак, Мар’яна Породько, Іванна Сухоцька – Львів : Малий видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 22 с
4. Участь у конференціях, виступи на семінарах
- I Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми комплексної корекції аутичних порушень» 25-26 жовтня 2016р. м.Київ Тема доповіді: “До питання психомоторного розвитку дошкільників з аутистичним спектром порушень”
- Регіональний теоретико-практичний семінар “Наступність дошкільної та початкової освіти в контексті соціальної мобільності” 20 січня 2017р. м. Львів. Тема доповіді:”Чинники формування соціальної мобільності вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу”
- Тренінг “Нейрокогнітивна реабілітація: реальний світ є нашою клінікою” 17-18 травня 2017р. м.Львів (18год.)
- Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Психотерапевтична робота з батьками дітей, які потребують чи перебувають у терапії, дітей з обмеженими можливостями і дітей, що пережили психологічну травму”, 28-29. 04. 2017 року, м.Львів (16 год).
- Семінар в рамках підвищення кваліфікації «Аутизм: діагностика і терапія» («Аутизм: від дитинства до зрілості»), м. Львів 12-13.08. 2017 року (16 год.)
- Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Життєздатність з концепцією інтегрованої методології (КІМ) м.Львів 13-14.10.2017 року (16 год.)
- II Міжнародна науково-практична конференція “Проблеми навчання, виховання та корекції розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями в інклюзивних закладах освіти” 3-4 квітня 2018р. м. Київ Тема доповіді: “Характеристика занять з розвитку психомоторики дітей дошкільного віку з аутистичним спектром порушень”
- III Міжнародна науково-практична конференція “Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей із спектром аутистичних порушень” 3 квітня 2019р. м. Київ Майстер-клас: “Використання методики “Розвиваючого руху” у роботі з дітьми з розладами аутистичного спектра дошкільного віку”.
- Науково-практична конференція “Дислексія та дизграфія в ракурсі сучасних досліджень” 18 вересня 2021р.ПОРОДЬКО М.І.
- Науково-практична конференція “Корекційна спрямованість допомоги дітям і підліткам з розладами аутистичного спектру” 7 квітня 2021р.
Студентська наукова робота
- Сенів Х. Д., Породько М.І. ДО ПИТАННЯ ПОРУШЕНЬ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С.162-166
- Шевчук К.М, Породько М.І. АДАПТИВНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ
АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С. 172-175 - Породько М.І, Шевчук К.М., Розвиток комунікації у дітей з розладами аутистичного спектра під час занять з оздоровчого спрямування. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 66. Том 3. С.194-200 DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/66-3-27
- Шевчук К.М., Породько М.І. Роль терапевта мови і мовлення в реабілітаційному періоді після інсульту. Світ наукових досліджень. Випуск 23: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 24-25 жовтня 2023 р.) / за ред. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. Тернопіль: ФО- П Шпак В.Б. 2023. С. 116-117 https://www.economy-confer.com.ua/full-article/4886/
- Шевчук К.М., Породько М.І. Особливості організації навчального процесу для учнів з розладами аутистичного спектра. Матеріали студентських наукових конференцій кафедри загальної педагогікита педагогіки вищої школи “Актуальні проблеми української освіти” / Відп. За вип. О. Квас, упоряд. М. Крива. Вип. 19. Львів: Малий видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2023. 170 c.
- Шевчук К.М. Забезпечення рухової активності дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності: Матеріали VI Всеукраїнської наукової електронної конференції. Відповід. ред.: Т. М. Булгакова. Київ, 2023. С. 109-111
- Шевчук К.М., Породько М.І. Використання скринінгових шкал оцінювання мовлення при органічному ураженні мозку. Глухівські питання – 2023. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук : Збірник матеріалів ХІІІ міжнародної науково-практицної інтернет-конференчії / За заг. ред. А.С. Полякова. – Глухів, 2023. С. 141-142.
- Шевчук К.М. Особливості мозкової діяльності при відновленні мови і мовлення внаслідок інсульту. Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Четвертої (ІV) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 22-23 лютого 2024 року). Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2024. С. 197-200.
- Шевчук К.М., Породько М.І. Виклики перед терапевтами мови і мовлення зумовлені воєнними діями на території україни. Матеріали збірника науково-практичної конференції «Глобальні виклики людства: суспільство, держава, індивід», м. Львів, 2023. С. 133-136
- Шевчук К.М., Породько М.І. Порушення мови і мовлення у військовослужбовців внаслідок черепно-мозкових травм. Збірник студентських наукових праць «Освітній альманах» [вступ. слово, упоряд., заг. редак. Наталії Мачинської]. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. 7. С. 362-366
- Шевчук К.М. Роль інформаційних технологій у підтримці дорослих з порушеннями мовлення. Наук. керівник – доц. Породько М.І. Мозаїка наукової комунікації: зб. наук. праць / Редкол.: Р. Крохмальний, Д. Герцюк, І. Крупський, Л. Рижак, Р. Сіромський, М.Циганик. Львів, 2024. 312 с.
- Ковальовська М. Я., Породько М. І. Використання прийомів мнемотехніки у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Освітній альманах – 2024. Сучасні погляди та актуальні проблеми педагогічної освіти: Збірник матеріалів ІХ- міжнародної студентської наукової конференції/ За заг. редак. Н. Мачинської. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2024. С. 148–152.
- Косар Ю. А. , Породько М. І. Теоретичні аспекти використання технічних методів у корекційній роботі з дітьми із порушеннями звуковимови. Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць. Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. Вип. 12. С. 203–209.URI https://repository.sspu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/497ff955-df42-4582-af48-58ac0e306f2d/contenthttps://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/Osv-tn-y-almanakh_2024_.pdf
- Мельник М. І., Породько М. І. Особливості вербальної комунікації дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Освітній альманах – 2024. Сучасні погляди та актуальні проблеми педагогічної освіти : Збірник матеріалів ІХ- міжнародної студентської наукової конференції/ За заг. редак. Н. Мачинської. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2024. С. 222-227
- Владімірова Вікторія, Породько Мар’яна Особливості компетентностей терапевта мови та мовлення у роботі з людьми з афазією. Збірник студентських наукових праць «Освітній альманах» [вступ. слово, упоряд., заг. редак. Наталії Мачинської]. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. 7. С. 51-56. https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/Osv-tn-y-almanakh_2024_.pdf
Біографія
Породько Мар’яна Ігорівна, народилась м. Львові.
У 1998 році закінчила Львівську середню школу № 75 ім. Лесі Українки.
2003р. – магістр фізичного виховання і спорту, рекреаційно-оздоровча діяльність Львівського державного інституту фізичної культури
2002-2003н.р. – вчителя фізичної культури в СШ № 62 м.Львова.
2003-2004 н.р.- викладач фізичного виховання в Львівському Національному Університеті ім. Івана Франка.
2005 – 2016р. – викладач фізичного виховання, методики фізичного виховання та фізичної реабілітації дітей з порушенням мовлення Педагогічний коледж Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.
2007 -2016р. – керівник фізичного виховання та голова циклової комісії викладачів фізичного виховання Педагогічного коледжу Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.
2013-2015р. – магістратура Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, спеціальність “Корекційна освіта” та здобула кваліфікацію викладач корекційної педагогіки та спеціальної психології; логопед; практичний психолог спеціальних закладів освіти..
З 2014 року – асистент кафедри початкової та дошкільної освіти (до 2015 р. – кафедра початкової та корекційної освіти).
2015р – асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії Львівського Національного Університету ім. Івана Франка(за сумісництвом).
З 2016р – асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії (зараз кафедра спеціальної освіти) Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.
З 2016р. – пошукувач кафедри психокорекційної педагогіки Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.
2021р. – захистила кандидатську дисертацію на тему “Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру засобами фізичного виховання”, та здобула ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 – Корекційна педагогіка
2021р. – доцент кафедри спеціальної освіти Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.
Проекти
Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг, наданий Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Certificate
- Проведення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Львівщини «Діти з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному освітньому процесі» (11-12.2021р.)
- Участь у держбюджетних темах:
- № ДЗ\74-2019 “Розроблення технологій психотерапії, реабілітації та професійної орієнтації учасників операції Об’єднаних сил та внутрішньо переміщених осіб”.
- – «Розроблення технологій профорієнтації, психолого-педагогічного супроводу та підвищення працездатності підлітків та молоді з розладами розвитку в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» (наук. керівник д.п.н., проф. Островська К.О.; 2021-2024р.)
Методичні матеріали
- 2012р.- сертифікат “Логопедичний масаж”, “Інформаційно-комунікаційні технології в галузі логопедії” (м. Київ)
- Науково – практичний семінар за програмою: “Рука-мозок» нейро-психо-педагогічна корекція розвитку дітей з органічними ураженнями головного мозку, 6-7 травня 2015р. м. Львів (16 год.)
- Семінар «Роль навчально-реабілітаційних центрів у створенні регіонального та корекційно – реабілітаційного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами». 18-19 вересня 2015р.
- Міжрегіональний методично – практичний семінар: «Впровадження проектної технології в початковій школі» 27 жовтня 2015р.м. Львів
- Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Психотерапевтична робота з батьками дітей, які потребують чи перебувають у терапії, дітей з обмеженими можливостями і дітей, що пережили психологічну травму”, 28-29. 04. 2017 року, м. Львів (16 год).
- Курси підвищення кваліфікації «Літня мовна школа «Разом з університетом» за програмою «English speaking club» з 06.06. 2017р. до 16.06.2017р. (27год.) Сертифікат МК № 01467243/060370-17
- Семінар в рамках підвищення кваліфікації «Аутизм: діагностика і терапія» («Аутизм: від дитинства до зрілості»), м. Львів 12-13.08. 2017 року (16 год.)
- Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Життєздатність з концепцією інтегрованої методології (КІМ) м. Львів 13-14.10.2017 року (16 год.)
- Тренінг “Нейрокогнітивна реабілітація: реальний світ є нашою клінікою” 17-18 травня 2017р. м.Львів (18год.)
- Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг (1.11.2020р.)Certificate
- Стажування з організації підтриманого проживання та зайнятості осіб з інвалідністю, 23-27 жовтня 2017 р., Целлє, Німеччина
- Інститут психосоматики Брауншвайга, Німетчина (Institut KIM e. V. Hattorfer Str. 18 b, 38442 Wolfsburg) (1919-1920 рік). Im Rahmen des Projekts “Verletzungen überwinden – Ressourcen für die Zukunft gewinnen” im Zeitraum 2019-2021 nimmt Frau Mariana Porodko von der Ivan Franko Nationale Universität in Lemberg an der Weiterbildung des KIM-Instituts e.V. teil und hat 122 stunden geleistet.
- Семінар – тренінг в рамках підвищення кваліфікації “Інклюзивна освіта. Досвід Італії» м. Львів 8.08. 2019р.
- Семінар в рамках підвищення кваліфікації “ Аутизм: проблеми комплексної допомоги” на тему: “Діагностика аутизму» м. Львів 16-18.08. 2019р.
- Міжнародний семінар-практикум “Педагогічний марафон розвитку інклюзивної початкової мистецької освіти ARTS FOR HEARTS” Одеса-Харків-Львів. м. Львів 6-7 грудня 2019рік. (5год)/
- Семінар «Порушення рецептивного мовлення у дітей» 20,27 червня 2020р. (5годин).
- Науково-практична конференція «Дислексія та дисграфія в ракурсі сучасних досліджень» 18.09 2021р.(8год.) №1564/09/2021
- Семінар курс лекцій із практикумом «Диспраксія у дітей»22-29.01 2022р (15 год.) Дата видачі 29.01.2022р. № 2042/01/2022
- Курс для гарантів освітніх програм «Успішна акредитація освітньої програми: актуальні проблеми і шляхи вирішення». Львів, Львівський національний університет ім.Івана Франка 3год. 6. 12.2022року
- Навчання в Центрі професійного розвитку педагогічних працівників «Ментальні порушення у дітей. Особливості організації навчальної діяльності» 15.02.2023-20.02.2023р. 30 год. LCPR№23-00406 м. Львів
- Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Мова, мовлення, терапія: міждисциплінарний підхід» Львів 15 годин, №КММ-042024/154, 20 квітня 2024 року
- Участь у IV Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні питання освітньо-психологічної реабілітації та педагогічної корекції осіб з розладами аутистичного спектра» 3-4 квітня 2024 року, 16 годин, IVMK№112
- Наукова конференція «Постінсультна епілепсія» 16.04.2024р. Сертифікат № 2024-1039-3703310-100218.
- Науково-практична конференція з міжнародною участю «Іноваційні технології діагностики, лікування та реабілітації неврологічних захворювань в умовах воєнного часу» 29-20 березня 2024 року. М. Харків. Сертифікат № 2024-1124-3701385-101021.
- Міжнародна науково-практична конференція «Мультидисциплінарний підхід до реабілітації – реалії та перспективи» 16-17 травня 2024року. Сертифікат № 2024-1142-3704776-100065.
- Курс “Introduction to PROMT: Technique” The PROMT institute 18 hours of instruction. 8 September 2024. № 77199027-8003. Курс підвищення кваліфікації «Вступ в PROMT: Техніка» виданий PROMT Institutе
- Семінар «Підвищення якості життя людей з особливими потребами за допомогою педагогічних методів» в університеті Миколи Коперника в місті Торунь у Польщі 23-27 вересня 2024 року