Породько Мар’яна Ігорівна

Посада: в.о. завідувача кафедри кафедри спеціальної освіти, заступник декана факультету педагогічної освіти з навчально-виховної роботи

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук

Вчене звання: доцент

Електронна пошта: maryana.porodko@lnu.edu.ua

Профіль у Google Scholar: scholar.google.com

Профіль ORCID: orcid.org

Наукові інтереси

Логопедична допомога особам з різним рівнем мовленнєвого розвитку, корекція усного та писемного мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з розладами аутистичного спектра,   здоров’язберігаючі технології у вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями психомоторного розвитку; фізична реабілітація дітей із особливими освітніми потребами, .

Курси

Публікації

Лінк на Googl scholar: 

Статті у науковометричних базах Scopus, Web of Science

  1. Demchenko, I., Zahariichuk, O., Dergach, M., Porodko, M., & Pryzvanska, R. (2022). The psychological and pedagogical aspect of the life quality of citizens with disabilities. Amazonia Investiga11(54),  339-348. https://doi.org/10.34069/AI/2022.54.06.32

Кандидатська дисертація на тему “Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектра засобами фізичного виховання” (текст)

Статті в інших закордонних виданнях;

Roksolyana Pryzvanska, Mariana Porodko Wykorzystanie niekonwencjonalnych metod pracy logopedycznej w korekcji mowy dzieci w wieku przedszkolnym. Knowledge, Education, Law, Management 2022 № 3 (47). С. 23-28

Друковані роботи:

  1. Пінчук Ю.В. Породько М.І. Система фізичної реабілітації дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення // Наукового часопису НПУ ім. М. Драгоманова. Серія 29. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. К., 2015. Вип. 2. – с. 110-120.СИСТЕМА ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ
  2. М. Породько Фізична реабілітація дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Метеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція корекційної і соціальної педагогіки та інклюзії. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – Вип. 1. – С. 87-89.
  3. . Породько М. І. До питання психомоторного розвитку дошкільників із аутистичним спектром порушень / М. І. Породько // Науковий часопис НПУ ім. М. Драгоманова. – Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 32. Ч 2.: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 69 – 73.ДО ПИТАННЯ ПСИХОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ
  4. Використання методики Вероніки Шернбор для розвитку психомоторики дітей з аутистичним спектром порушень в інклюзивному просторі
  5. МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ПСИХОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З АУТИСТИЧНИМ СПЕКТРОМ ПОРУШЕНЬ
  6. Породько М. І. Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом / М. І. Породько // Науковий часопис НПУ ім. М. Драгоманова. – Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 33. Ч 2.: збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – С. 50 – 55.
  7. Породько М. І. Характеристика занять розвитку психомоторики з дітьми дошкільного віку з аутистичним спектром порушень / М. І. Породько // Науковий часопис НПУ ім. М. Драгоманова. – Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 35. : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – С. 66 –71.
  8. Породько М. І. Діагностика мовленнєвої функції дітей відповідно до міжнародної класифікації хворіб / М. І. Породько. // Метеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція спеціальної освіти та соціальної роботи. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. – 2019. – №4. – С.142–145.
  9. Породько М.І. Методичні принципи проведення занять з розвитку психомоторики дітей з розладами аутистичного спектру / М. І. Породько // Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей із спектром аутистичних порушень: метеріали III Міжнародної науково практичної конференцій 3 квітня 2019 року / К.О. Островська, Д.І. Шульженко, Г.С. Піонківська, Є.О. Кузьмінська. – Львів: Друкарня «Справи Кольпінга в Україні», 2019. – С.162–166.
  10.  Породько М.І. Методи оцінювання психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з аутистичним спектром порушень/ М.І. Породько //Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 12 / за ред. О.В. Гаврилова, В.М. Синьова– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2017. – 358 с.
  11. Мар’яна Породько, Анна-Марія Зіньків Комунікативна активність дітей з розладами аутистичного спектра Метеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція спеціальної освіти та соціальної роботи.  Львів Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка.  2021. – №6. – С.88–92.Комунікативна активність
  12. Породько М.І., Шевчук К.М. Готовність до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра студентів психолого-педагогічних спеціальностей ІV-а Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи». Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С.50-54
  13. Породько М.І., Шевчук К.М. Адаптивна фізична культура для дітей з розладами аутистичного спектра молодшого шкільного віку. Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С. 172-175
  14. Породько М.І., Шевчук К.М. Готовність студентів до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру. Збірник студентських наукових праць «Освітній альманах». Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2022. С. 5-8.
  15. Породько М.І., Шевчук К.М. Навчання студентів психолого-педагогічних спеціальностей в умовах воєнного часу. Матеріали студентських наукових конференцій кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи «Актуальні проблеми української освіти». Вип. 17. Львів: Малий видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2022. С. 66-69.
  16. Породько М.І., Сенів Х. Д. До питання порушень писемного мовлення дітей шкільного віку. Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С. 162-166
  17. Породько М.І., Книш Л. О. Пісочна терапія як метод допомоги дітям у кризових обставинах. Актуальні аспекти психологічного забезпечення професійної діяльності сил безпеки та оборони України: Матеріали VІІ всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 29 листопада 2021 року). Харків : Національна академія Національної гвардії України. С. 22-23
  18. Пахвій Л.Р, Андрейко Б.В, Породько М. І, Призванська Р.А Психологічні особливості емпатії у підлітків з синдромом Дауна //Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». – Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. 2022. -вип.47. Том1-222с. – С. 90-93.
  19. Породько М. Особливості роботи логопеда над викликанням мовлення у дітей з розладами аутистичного спектру дошкільного віку. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Секція спеціальної освіти та соціальної роботи. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка. – 2022. – №7. – С.124-127.

 Посібники: Породько М.І. Фізична реабілітація і аутизм: [навч. посіб.] / М.І. Породько. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 53 с. посібник реабілітація і аутизм

3. Методичні розробки:

1. Методичні рекомендації для написання курсових робіт студентіами денної та заочної форм навчання, напрямів підготовки: 6.010105– «Корекційна освіта» (бакалавар), 016 – «Спеціальна освіта» (бакалавар), 6.010106 – «Соціальна педагогіка» (бакалавар), 231 – «Соціальна робота»] / Автори-упорядники: Л.Б. Сікорська, В.С. Корнят, Л.В. Кальченко, О.М. Цимбала, Л.Р. Дробіт, М.І. Породько – Львів: Факультет педагогічної освіти ЛНУ імені Івана Франка, 2018. – 48 с

2. Бущак О.О., Породько М.І.. Виробнича практика: методичні рекомендації для керівників практики і здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» / / Олена Бущак, Мар’яна Породько – Львів : друкарня ГО «Справа Кольпінга в Україні», 2021. – 22 с.

3. Бущак О.О., Породько М.І., Сухоцька І.Б. Педагогічна практика: програма та методичні рекомендації для керівників практики і студентів ІІ курсу денної форми навчання ОР «магістр» факультету педагогічної освіти зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта» / Олена Бущак, Мар’яна Породько, Іванна Сухоцька – Львів : Малий видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 22 с

4. Участь у конференціях, виступи на семінарах

  1. I Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми комплексної корекції аутичних порушень» 25-26 жовтня 2016р. м.Київ Тема доповіді: “До питання психомоторного розвитку дошкільників з аутистичним спектром порушень”
  2. Регіональний теоретико-практичний семінар “Наступність дошкільної та початкової освіти в контексті соціальної мобільності” 20 січня 2017р. м. Львів. Тема доповіді:”Чинники формування соціальної мобільності вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу”
  3. Тренінг “Нейрокогнітивна реабілітація: реальний світ є нашою клінікою” 17-18 травня 2017р. м.Львів (18год.)
  4. Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Психотерапевтична робота з батьками дітей, які потребують чи перебувають у терапії, дітей з обмеженими можливостями і дітей, що пережили психологічну травму”, 28-29. 04. 2017 року, м.Львів (16 год).
  5. Семінар в рамках підвищення кваліфікації «Аутизм: діагностика і терапія» («Аутизм: від дитинства до зрілості»), м. Львів 12-13.08. 2017 року (16 год.)
  6. Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Життєздатність з концепцією інтегрованої методології (КІМ) м.Львів 13-14.10.2017 року (16 год.)
  7.  II Міжнародна науково-практична конференція “Проблеми навчання, виховання та корекції розвитку дітей з аутистичними та інтелектуальними порушеннями в інклюзивних закладах освіти” 3-4 квітня 2018р. м. Київ Тема доповіді: “Характеристика занять з розвитку психомоторики дітей дошкільного віку з аутистичним спектром порушень”
  8. III Міжнародна науково-практична конференція “Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей із спектром аутистичних порушень” 3 квітня 2019р. м. Київ Майстер-клас: “Використання методики “Розвиваючого руху” у роботі з дітьми з розладами аутистичного спектра дошкільного віку”.
  9. Науково-практична конференція “Дислексія та дизграфія в ракурсі сучасних досліджень” 18 вересня 2021р.ПОРОДЬКО М.І.
  10. Науково-практична конференція “Корекційна спрямованість допомоги дітям і підліткам з розладами аутистичного спектру” 7 квітня 2021р.

Студентська наукова робота

  1. Сенів Х. Д., Породько М.І. ДО ПИТАННЯ ПОРУШЕНЬ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С.162-166
  2. Шевчук К.М, Породько М.І. АДАПТИВНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ
    АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С. 172-175
  3. Породько М.І, Шевчук К.М., Розвиток комунікації у дітей з розладами аутистичного спектра під час занять з оздоровчого спрямування. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 66. Том 3. С.194-200 DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/66-3-27
  4. Шевчук К.М., Породько М.І. Роль терапевта мови і мовлення в реабілітаційному періоді після інсульту. Світ наукових досліджень. Випуск 23: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 24-25 жовтня 2023 р.) / за ред. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. Тернопіль: ФО- П Шпак В.Б. 2023. С. 116-117 https://www.economy-confer.com.ua/full-article/4886/
  5. Шевчук К.М., Породько М.І. Особливості організації навчального процесу для учнів з розладами аутистичного спектра. Матеріали студентських наукових конференцій кафедри загальної педагогікита педагогіки вищої школи “Актуальні проблеми української освіти” / Відп. За вип. О. Квас, упоряд. М. Крива. Вип. 19. Львів: Малий видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2023. 170 c.
  6. Шевчук К.М. Забезпечення рухової активності дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності: Матеріали VI Всеукраїнської наукової електронної конференції. Відповід. ред.: Т. М. Булгакова. Київ, 2023. С. 109-111
  7. Шевчук К.М., Породько М.І. Використання скринінгових шкал оцінювання мовлення при органічному ураженні мозку. Глухівські питання – 2023. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук : Збірник матеріалів ХІІІ міжнародної науково-практицної інтернет-конференчії / За заг. ред. А.С. Полякова. – Глухів, 2023. С. 141-142.
  8. Шевчук К.М. Особливості мозкової діяльності при відновленні мови і мовлення внаслідок інсульту. Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Четвертої (ІV) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 22-23 лютого 2024 року). Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2024. С. 197-200.
  9. Шевчук К.М., Породько М.І. Виклики перед терапевтами мови і мовлення зумовлені воєнними діями на території україни. Матеріали збірника науково-практичної конференції «Глобальні виклики людства: суспільство, держава, індивід», м. Львів, 2023. С. 133-136
  10. Шевчук К.М., Породько М.І. Порушення мови і мовлення у військовослужбовців внаслідок черепно-мозкових травм. Збірник студентських наукових праць «Освітній альманах» [вступ. слово, упоряд., заг. редак. Наталії Мачинської]. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. 7. С. 362-366
  11. Шевчук К.М. Роль інформаційних технологій у підтримці дорослих з порушеннями мовлення. Наук. керівник – доц. Породько М.І. Мозаїка наукової комунікації: зб. наук. праць / Редкол.: Р. Крохмальний, Д. Герцюк, І. Крупський, Л. Рижак, Р. Сіромський, М.Циганик. Львів, 2024. 312 с.
  12. Ковальовська М. Я., Породько М. І. Використання прийомів мнемотехніки у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушенням мовлення. Освітній альманах – 2024. Сучасні погляди та актуальні проблеми педагогічної освіти: Збірник матеріалів ІХ- міжнародної студентської наукової конференції/ За  заг. редак. Н. Мачинської. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2024. С. 148–152.
  13. Косар Ю. А. , Породько М. І. Теоретичні аспекти використання технічних методів у корекційній роботі з дітьми із порушеннями звуковимови. Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць. Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. Вип. 12. С. 203–209.URI https://repository.sspu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/497ff955-df42-4582-af48-58ac0e306f2d/contenthttps://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/Osv-tn-y-almanakh_2024_.pdf
  14. Мельник М. І., Породько М. І. Особливості вербальної комунікації дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Освітній альманах – 2024. Сучасні погляди та актуальні проблеми педагогічної освіти : Збірник матеріалів ІХ- міжнародної студентської наукової конференції/ За заг. редак. Н. Мачинської. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2024. С. 222-227
  15. Владімірова Вікторія, Породько Мар’яна Особливості компетентностей терапевта мови та мовлення у роботі з людьми з афазією. Збірник студентських наукових праць «Освітній альманах» [вступ. слово, упоряд., заг. редак. Наталії Мачинської]. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2024. 7. С. 51-56. https://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/Osv-tn-y-almanakh_2024_.pdf

Біографія

Породько Мар’яна Ігорівна, народилась м. Львові.

У 1998 році закінчила Львівську середню школу № 75 ім. Лесі Українки.

2003р. –  магістр фізичного виховання і спорту, рекреаційно-оздоровча діяльність Львівського державного інституту фізичної культури

2002-2003н.р. – вчителя фізичної культури в СШ № 62 м.Львова.

2003-2004 н.р.- викладач фізичного виховання в Львівському Національному Університеті ім. Івана Франка.

2005 – 2016р. – викладач фізичного виховання, методики фізичного виховання та фізичної реабілітації дітей з порушенням мовлення Педагогічний коледж Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.

2007 -2016р. – керівник фізичного виховання та голова циклової комісії викладачів фізичного виховання Педагогічного коледжу Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.

2013-2015р. – магістратура Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, спеціальність “Корекційна освіта” та здобула кваліфікацію викладач корекційної педагогіки та спеціальної психології; логопед; практичний психолог спеціальних закладів освіти..

З 2014 року – асистент кафедри початкової та дошкільної освіти (до 2015 р. – кафедра початкової та корекційної освіти).

2015р – асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії Львівського Національного Університету ім. Івана Франка(за сумісництвом).

З 2016р  – асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії (зараз кафедра спеціальної освіти) Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.

З 2016р. – пошукувач кафедри психокорекційної педагогіки Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.

2021р. – захистила кандидатську дисертацію на тему “Корекція психомоторного розвитку дітей з розладами аутистичного спектру засобами фізичного виховання”, та здобула ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 – Корекційна педагогіка

2021р. – доцент кафедри спеціальної освіти Львівського Національного Університету ім. Івана Франка.

 

 

 

Проекти

Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг, наданий Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Certificate

  1. Проведення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Львівщини «Діти з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному освітньому процесі» (11-12.2021р.)
  2. Участь у держбюджетних темах:
  • № ДЗ\74-2019 “Розроблення технологій психотерапії, реабілітації та професійної орієнтації учасників операції Об’єднаних сил та внутрішньо переміщених осіб”.
  • – «Розроблення технологій профорієнтації, психолого-педагогічного супроводу та підвищення працездатності підлітків та молоді з розладами розвитку в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» (наук. керівник д.п.н., проф. Островська К.О.; 2021-2024р.)

Методичні матеріали

  • 2012р.- сертифікат “Логопедичний масаж”, “Інформаційно-комунікаційні технології в галузі логопедії” (м. Київ)
  • Науково – практичний семінар за програмою: “Рука-мозок» нейро-психо-педагогічна корекція розвитку дітей з органічними ураженнями головного мозку, 6-7 травня 2015р. м. Львів (16 год.)
  • Семінар «Роль навчально-реабілітаційних центрів у створенні регіонального та корекційно – реабілітаційного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами». 18-19 вересня 2015р.
  • Міжрегіональний методично – практичний семінар: «Впровадження проектної технології в початковій школі» 27 жовтня 2015р.м. Львів
  • Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Психотерапевтична робота з батьками дітей, які потребують чи перебувають у терапії, дітей з обмеженими можливостями і дітей, що пережили психологічну травму”, 28-29. 04. 2017 року, м. Львів (16 год).
  • Курси підвищення кваліфікації «Літня мовна школа «Разом з університетом» за програмою «English speaking club» з 06.06. 2017р. до 16.06.2017р. (27год.) Сертифікат МК № 01467243/060370-17
  • Семінар в рамках підвищення кваліфікації «Аутизм: діагностика і терапія» («Аутизм: від дитинства до зрілості»), м. Львів 12-13.08. 2017 року (16 год.)
  • Семінар в рамках підвищення кваліфікації “Системна терапія і консультування” на тему: “Життєздатність з концепцією інтегрованої методології (КІМ) м. Львів 13-14.10.2017 року (16 год.)
  • Тренінг “Нейрокогнітивна реабілітація: реальний світ є нашою клінікою” 17-18 травня 2017р. м.Львів (18год.)
  • Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг (1.11.2020р.)Certificate
  • Стажування з організації підтриманого проживання та зайнятості осіб з інвалідністю, 23-27 жовтня 2017 р., Целлє, Німеччина
  • Інститут психосоматики Брауншвайга, Німетчина (Institut KIM e. V. Hattorfer Str. 18 b, 38442 Wolfsburg) (1919-1920 рік). Im Rahmen des Projekts “Verletzungen überwinden – Ressourcen für die Zukunft gewinnen” im Zeitraum 2019-2021 nimmt Frau Mariana Porodko  von der Ivan Franko Nationale Universität in Lemberg  an der Weiterbildung des KIM-Instituts e.V. teil und hat 122 stunden geleistet.
  • Семінар – тренінг в рамках підвищення кваліфікації “Інклюзивна освіта. Досвід Італії» м. Львів 8.08. 2019р.
  • Семінар в рамках підвищення кваліфікації “ Аутизм: проблеми комплексної допомоги” на тему: “Діагностика аутизму» м. Львів 16-18.08. 2019р.
  • Міжнародний семінар-практикум “Педагогічний марафон розвитку інклюзивної початкової мистецької освіти ARTS FOR HEARTS” Одеса-Харків-Львів.  м. Львів 6-7 грудня 2019рік. (5год)/
  • Семінар «Порушення рецептивного мовлення у дітей» 20,27 червня 2020р. (5годин).
  • Науково-практична конференція «Дислексія та дисграфія в ракурсі сучасних досліджень» 18.09 2021р.(8год.) №1564/09/2021
  • Семінар курс лекцій із практикумом «Диспраксія у дітей»22-29.01 2022р (15 год.) Дата видачі 29.01.2022р. № 2042/01/2022   
  • Курс для гарантів освітніх програм «Успішна акредитація освітньої програми: актуальні проблеми і шляхи вирішення». Львів, Львівський національний університет ім.Івана Франка 3год. 6. 12.2022року
  • Навчання в Центрі професійного розвитку педагогічних працівників «Ментальні порушення у дітей. Особливості організації навчальної діяльності» 15.02.2023-20.02.2023р. 30 год. LCPR№23-00406 м. Львів
  • Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Мова, мовлення, терапія: міждисциплінарний підхід» Львів 15 годин, №КММ-042024/154, 20 квітня 2024 року
  • Участь у IV Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні питання освітньо-психологічної реабілітації та педагогічної корекції осіб з розладами аутистичного спектра» 3-4 квітня 2024 року, 16 годин, IVMK№112
  • Наукова конференція «Постінсультна епілепсія» 16.04.2024р. Сертифікат № 2024-1039-3703310-100218.
  • Науково-практична конференція з міжнародною участю «Іноваційні технології діагностики, лікування та реабілітації неврологічних захворювань в умовах воєнного часу» 29-20 березня 2024 року. М. Харків. Сертифікат № 2024-1124-3701385-101021.
  • Міжнародна науково-практична конференція «Мультидисциплінарний підхід до реабілітації – реалії та перспективи» 16-17 травня 2024року. Сертифікат № 2024-1142-3704776-100065.
  • Курс “Introduction to PROMT: Technique” The PROMT institute 18 hours of instruction. 8 September 2024. № 77199027-8003. Курс підвищення кваліфікації «Вступ в PROMT: Техніка» виданий PROMT Institutе
  • Семінар «Підвищення якості життя людей з особливими потребами за допомогою педагогічних методів» в університеті Миколи Коперника в місті Торунь у Польщі 23-27 вересня 2024 року

 

 

Розклад