Формування емоційного інтелекту в працівників системи спеціальної освіти

Тип: На вибір студента

Кафедра: спеціальної освіти

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
820Дробіт Л. Р.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
830

Опис курсу

Метою курсу є підготувати студента як особистість до професійної діяльності, звернути увагу на особливості роботи в колективі, команді, а також особливості різнорівневих стосунків у спеціальностях “людина -людина”. Сьогодні все більше вчених переконують нас, що завдяки лише звичайному інтелекту дуже важко досягти успіху в житті. Що успіх визначає те, як ми вміємо спілкуватися з іншими людьми, впливати на них та керувати власним станом.

Завдання курсу

– Визначити що таке емоційний інтелект

– Вивчити свої індивідуальні особливості емоційного інтелекту

– Діагностика рівня емоційного інтелекту

– вивчити особливості структури роботи в колективі

– вивчити можливі продуктивні варіанти роботи з конфліктами

Рекомендована література

Дерев’янко С. П. Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.05 / С. П. Дерев’янко. – К., 2009. – 20 с.

 

Носенко Е. Л. Емоційний інтелект: концептуалізація феномену, основні функції: монографія / Е. Л. Носенко, Н. В Коврига. – К., 2003. – 158 с.

Bradberry, T. & Greaves, J. (2005). The Emotional Intelligence Quick Book, (New York: Simon and Schuster). Bradberry, T. and Greaves J. (2005) “Heartless Bosses,” The Harvard Business Review.