Формування емоційного інтелекту в працівників системи спеціальної освіти
Тип: На вибір студента
Кафедра: спеціальної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | Немає |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 20 | Дробіт Л. Р. | ФПЛ-41 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 30 | ФПЛ-41 |
Опис курсу
Метою курсу є підготувати студента як особистість до професійної діяльності, звернути увагу на особливості роботи в колективі, команді, а також особливості різнорівневих стосунків у спеціальностях “людина -людина”. Сьогодні все більше вчених переконують нас, що завдяки лише звичайному інтелекту дуже важко досягти успіху в житті. Що успіх визначає те, як ми вміємо спілкуватися з іншими людьми, впливати на них та керувати власним станом.
Завдання курсу
– Визначити що таке емоційний інтелект
– Вивчити свої індивідуальні особливості емоційного інтелекту
– Діагностика рівня емоційного інтелекту
– вивчити особливості структури роботи в колективі
– вивчити можливі продуктивні варіанти роботи з конфліктами
Рекомендована література
Дерев’янко С. П. Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища: автореф. дис. … канд. психол. наук: 19.00.05 / С. П. Дерев’янко. – К., 2009. – 20 с.
Носенко Е. Л. Емоційний інтелект: концептуалізація феномену, основні функції: монографія / Е. Л. Носенко, Н. В Коврига. – К., 2003. – 158 с.
Bradberry, T. & Greaves, J. (2005). The Emotional Intelligence Quick Book, (New York: Simon and Schuster). Bradberry, T. and Greaves J. (2005) “Heartless Bosses,” The Harvard Business Review.