Дробіт Лілія Ришардівна
Посада: доцент кафедри спеціальної освіти
Науковий ступінь: кандидат психологічних наук
Електронна пошта: liliya.drobit@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com
Курси
- Анатомія ЛОР
- Анатомія, фізіологія з основами генетики
- Анатомія, фізіологія з основами медичних знань (ФПД)
- Анатомія, фізіологія з основами медичних знань (ФПШ)
- Анатомія, фізіологія та основи медичних знань
- Копінг-терапія у роботі спеціального педагога
- Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи
- Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи
- Основи медіаграмотності
- Технології психокорекційної роботи з дітьми з аутизмом
- Формування емоційного інтелекту в працівників системи спеціальної освіти
Публікації
Дробіт Лілія Зовнішні і внутрішні фактори мотивації учіння у дітей з розладами спектру аутизму (РСА) на основі теорії самодетермінації. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. – Львів: ЛНУ ім. І. Франка . – 2018. –Вип.3. – С. 112-114
http://pedagogy.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/02/%D0%92%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA_3.pdf
Біографія
Освіта:
1999-2000 навчання у Тернопільській державній медичній академії ім. І. Я. Горбачевського за спеціальністю лікувальна справа
2000 – 2005 навчання у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького, за спеціальністю лікувальна справа, присвоєно кваліфікацію лікаря
2011 – 2015 навчання у Львівському національному університеті ім. І. Франка за спеціальністю “Психологія”
2016 – вступ до аспірантури Львівського національного університету ім. І. Франка за спеціальністю 053 “Психологія”, спеціалізація “Спеціальна психологія”
Робота: 1998 – 2003 волонтер у “Віра і Світло”
2014 – 2015 психолог-волонтер у дитячому відділенні КЗ ЛОКПЛ
З 2015 – психолог-консультант у ГО “Родина Кольпінга”
З вересня 2016 р. – асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії Львівського національного університету ім. І. Франка
Методичні матеріали
Львівський національний університет імені Івана Франка
СЕМЕСТРОВИЙ ПЛАН
2016-2017 навч. рік
Вид заняття | Кількість годин | СР | Всього | |||
Л | ПС | ЛР | ||||
К-сть годин в семестр | 16 | 16 | ||||
К-сть годин на тиждень | 1 | 1 |
лекційних, практичних (семінарських) і лабораторних занять
Дисципліна „Основи медичних знань та педіатрія”
Галузь знань 0101 педагогічна освіта
Напрям підготовки (спеціальність) «Дошкільна освіта»
Факультет Педагогічної освіти
Курс 1 Семестр 2
Кафедра корекційної педагогіки та інклюзії
„ЗАТВЕРДЖУЮ”
_________________________
Зав. кафедри __________________________
проф. ________________________________
„___” ____________ 2017р.
Тижні | Лекційний курс | Практичні (семінарські) заняття | Лабораторні роботи | К-ть годин СР | Видача і прийняття домашніх завдань | Контроль поточної успішності | |||||||
Номер, назва і зміст теми | К-ть годин | ТЗН | Номер, назва і зміст теми | К-ть годин | ТЗН | Номер, назва і зміст теми | К-ть годин | ТЗН | |||||
1 | 1) Педіатрія як наука про здорову і хвору дитину. Періоди дитячого віку. Особливості патології у різні періоди дитинства.. Збір анамнезу. Огляд і фізикальні методи обстеження дітей. Лабораторні та інструментальні методи обстеження дітей. Особливості новонародженої дитини. | 2 | Групи здоров’я. Критерії оцінки стану здоров’я дитини. Центильні таблиці. МКХ-10 – поняття, структура, застосування. Фізичний та нервово-психічний розвиток дитини на 1 році життя. | 2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
2 | 2) Особливості дихальної системи у дітей дошкільного віку. | 2 | Туберкульоз. Епідеміологічна ситуація в Україні. Муковісцидоз. | 2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
3 | 3) Особливості серцево-судинної системи (ССС) у дітей дошкільного віку. | 2 | Вроджені вади серця. Основні синдроми ураження ССС у дітей дошкільного віку. | 2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
4 | 4) Особливості травної системи у дітей дошкільного віку. Особливості сечовидільної системи у дітей до шкільного віку. | 2 | Особливості травної системи у дітей дошкільного віку.
Дієтичні лікувальні столи, які використо вуються для лікування і профілактики захворювань органів травлення та сечовидільної системи. |
2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
5 | 5) Особливості ендокринної системи у дітей до шкільного віку. Особливості кровотворної системи у дітей дошкільного віку. | 2 | Гіпотиреоз. Ендемічний зоб. Метаболічний синдром. Анемії. Гемобластози. | 2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
6 | 6) Особливості нервової системи у дітей дошкільного віку.
Особливості опорно-рухового апарату у дітей дошкільного віку.
|
2 | Епілепсія. Невідкладна допомога при епілептичному приступі або статусі. Сколіози:профілактика і принципи лікування. | 2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
7 | 7) Особливості імунної системи у дітей молодшого шкільного віку. Основи вакцинопрофілактики.
Дитячі інфекційні захворювання. |
2 | Календар профілактичних щеплень. Імунограма.
Типи висипів при дитячих інфекційних захворюваннях. Інкубаційні періоди. Епідеміологія. |
2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
8 | 8) Невідкладні стани у дітей молодшого шкільного віку. Надання першої медичної допомоги при невідкладних станах. | 2 | Основні принципи надання медичної допомоги при опіках, обмороженнях, укусах кліщів, травмах. | 2 | Підготовка до семінарсь–кого занят–тя | Семінар–ське заняття | |||||||
Всього | 16 | 16 | Викладачі: |
Склав: Дробіт Л.Р.