Психологічний супровід дитини в інклюзивному просторі

Тип: На вибір студента

Кафедра: спеціальної освіти

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
728Музичко Л. Т.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
728

Опис курсу

Курс «Психологічний супровід дитини в інклюзивному просторі» має чітку професійну спрямованість підготовки майбутніх фахівців, які зорієнтовані на роботу із дітьми у дошкільних , загальноосвітніх закладах та інклюзивно-реабілітаційних центрах. Навчальна програма з дисципліни «Психологічний супровід дитини в інклюзивному просторі» представляє поглиблений курс в складі теоретичної та практичної підготовки спеціаліста. Основним завданням дисципліни є підготувати майбутніх корекційних педагогів до роботи з дітьми різних вікових категорій у дошкільних навчальних закладах , середній школі та інклюзивно-реабілітаційних центрах. Навчальна дисципліна «Психологічний супровід дитини в інклюзивному просторі» передбачає: ознайомлення студентів з психічними та психологічними особливостями дітей різних вікових категорій, що мають особливі освітні потреби . Це сприятиме якісній фаховій взаємодії у складі мультидисциплінарної команди для покращення спілкування та навчання, адаптації у соціальній сфері, корекції недоліків їх психічного та фізичного розвитку, виховання моральновольових якостей, підготовки до самостійного життя.

Рекомендована література

1. Ілляшенко Т. Д. Дитина з гіперактивним розладом у навчальному закладі. Психологічний супровід / Т. Д. Ілляшенко. – К. : Редакція загальнопед. газет, 2017. – 70 с. 2.Інвалідність та суспільство: навчально-методичний посібник. [кол. авторів: Байда Л. Ю., КрасюковаЕннс О. В., Буров С. Ю., Азін В. О., Грибальський Я. В., Найда Ю. М.]; за заг. редакцією Байди Л. Ю., Красюкової-Еннс О. В. – К., 2012. – 216 с. 3.Інклюзивне навчання: організаційне, змістове та методичне забезпечення : навчально-методичний посібник / кол. авторів ; за заг. ред. С. П. Миронової. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. – 236 с. 4.Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене: наук.-метод.посіб. / А. А. Колупаєва. – К. : 2008. – 126 с. 5.Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи : [монографія] / А. А. Колупаєва. – К. : «Самміт–Книга», 2009. – 326 с. 6.Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій : [Електронні дані] / авт. кол.: Т. В. Жук, Т. Д. Ілляшенко, І. В. Луценко та ін. // За ред. А. Г. Обухівської. – К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM), 12 см. – 247 с. 7. Концепція розвитку інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : наказ Міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 № 912 // Міністерство освіти і науки України : [сайт]. – Текст. дані. – Київ, 2017. – Режим доступу : http:// ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/9189. 8. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з особливими освітніми потребами, які навчаються у загальноосвітніх школах в умовах інклюзії. – Рівне, 2012. 9.Логопедична онлайн-служба «Коректолог» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://korektolog.com. 10. Лорман Т. Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі : практ. посіб. / Т. Лорман, Дж. Депплер, Д. Харві; пер. з англ. – К.: СПД–ФО Парашин І.С., 2010. – 296 с. 11.Миронова С.П. Педагогіка інклюзивної освіти [навчально-методичний посібник]. – Кам’янецьПодільський, 2016. – 164 с.

Силабус:

Завантажити силабус