Робота у виробничих майстернях (016 Спеціальна освіта)

Тип: На вибір студента

Кафедра: спеціальної освіти

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
714Array
710професор Островський І. П.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
78

Опис курсу

Навчальна дисципліна ознайомлює із психолого-педагогічними особливостями соціалізації особи з
особливими освітніми потребами, відображає методологічні основи навчання і виховання таких людей,
особливості їх адаптації до нових вимог навчально-виробничого процесу.

При вивченні навчальної дисципліни студенти повинні
знати:
– європейський досвід щодо працевлаштування молоді з різними розладами;
– типи та принципи організації виробничих майстерень для молоді з особливими потребами;
– завдання, зміст супроводу учнів з обмеженими можливостями та застосовувати методи підтримки цих учнів
у виробничих майстернях.
уміти:
– володіти знаннями правил безпеки для учнів з особливими потребами у виробничих майстернях;
– особливості застосування процесу імплементації та супроводу осіб з обмеженими можливостями у
виробничу діяльність.

 

Загальні компетентності

ЗК-2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і  суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК-4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

знаннями.

ЗК-8. Здатність працювати в команді.

 

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності

СК-3. Здатність застосовувати психолого-педагогічні, дефектологічні, медико-біологічні, лінгвістичні знання у сфері професійної діяльності.

СК-13. Здатність будувати гармонійні відносини з особами з психофізичними порушеннями, їхніми сім’ями та учасниками спільнот без упередженого ставлення до їх індивідуальних потреб.

СК-14. Здатність до роботи із спільнотою – на місцевому, регіональному, національному, європейському і більш широкому глобальному рівнях з метою формування толерантного, гуманного ставлення до осіб з особливими освітніми потребами, розвитку здатності до рефлексії, включаючи спроможність обдумувати як власні, так й інші системи цінностей.

СК-15. Здатність аргументовано відстоювати власні професійні переконання, дотримуватись їх у власній фаховій діяльності

 

Програмні результати навчання (за освітньою програмою)

РН 5. Розуміти принципи, методи, форми та сутність організації освітньо-корекційного процесу в різних типах закладів.

РН 6. Планувати освітньо-корекційну роботу на основі результатів психолого-педагогічної діагностики осіб з особливими освітніми потребами з врахуванням їхніх вікових та індивідуально-типологічних відмінностей.

РН 11. Застосовувати у професійній діяльності знання про методики, технології, форми і засоби раннього втручання, розвитку і корекції, навчання і виховання, реабілітації і соціалізації осіб з особливими освітніми потребами.

РН 13. Володіти методиками сприяння соціальній адаптації осіб з особливими освітніми потребами, їхньої підготовки до суспільної та виробничої діяльності.

РН 16. Приймати обґрунтовані рішення з урахуванням цілей, ресурсних і законодавчих обмежень, ціннісних орієнтирів.

Матеріально-технічне забезпечення
Виробничі майстерні (автослюсарна майстерня), Microsoft Office PowerPoint, текстовий процесор Microsoft
Office Word, графічний редактор, табличний процесор Microsoft Office Excel

Рекомендована література

1.Буйницька О.П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання. Навч. посіб. – К.: Центр учбової
літератури, 2012. – 240 с.
2. Гриценко В.І. Дистанційне навчання: теорія та практика / В.І.Гриценко, С.П.Кудрявцева, В.В.Колос,
О.В.Веренич. – К. : Наукова думка, 2004. – 376 с.
3. Державна програма «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці». Постанова КАБІНЕТУ
МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Від 7 грудня 2005 р. №1153.- 4 с.
4. Кухаренко В.М. Дистанційне навчання: умови застосування. Дистанційний курс : навчальний посібник.
3-тє вид. / В.М.Кухаренко, О.В.Рибалко, Н.Г.Сиротенко. – Харків : НТУ «ХПІ», Торсінг, 2002. – 320 с.
5. Літнарович Р.М. Комп’ютерні інформаційні технології та технічні засоби навчання. Лабораторний
практикум / Р.М. Літнарович., О.Б. Харченко. – МЕГУ, Рівне, 2009. – 231 с.:
http://ena.lp.edu.ua.8080/handle/ntb/6178
6. Літнарович Р.М. Практика по Excel. – ВМУРоЛ, Рівне, 2008. – 116 с.:
http://ena.lp.edu.ua.8080/handle/ntb/6180
7. Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій. – К.: Видавнича група ВНV, 2006. – 298

Силабус:

Завантажити силабус

Силабус: Силабус виробниче навчання 2024

Завантажити силабус