Робота у виробничих майстернях (016 Спеціальна освіта)

Тип: На вибір студента

Кафедра: спеціальної освіти

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
714Ковний Ю. Є.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
742

Опис курсу

Навчальна дисципліна ознайомлює із психолого-педагогічними особливостями соціалізації особи з
особливими освітніми потребами, відображає методологічні основи навчання і виховання таких людей,
особливості їх адаптації до нових вимог навчально-виробничого процесу.

При вивченні навчальної дисципліни студенти повинні
знати:
– європейський досвід щодо працевлаштування молоді з різними розладами;
– типи та принципи організації виробничих майстерень для молоді з особливими потребами;
– завдання, зміст супроводу учнів з обмеженими можливостями та застосовувати методи підтримки цих учнів
у виробничих майстернях.
уміти:
– володіти знаннями правил безпеки для учнів з особливими потребами у виробничих майстернях;
– особливості застосування процесу імплементації та супроводу осіб з обмеженими можливостями у
виробничу діяльність.

 

Спеціальні (фахові, предметні) компетентності
ФК-2. Здатність здійснювати освітньо-корекційний процес з урахуванням психофізичних, вікових
особливостей та індивідуальних освітніх потреб осіб з порушеннями розвитку (мовлення, слуху, зору,
інтелекту, опорно-рухового апарату тощо) в спеціальних та інклюзивних закладах освіти та реабілітаційних
установах.
ФК.-3 Здатність до застосування знань основних принципів, правил, прийомів і форм педагогічної комунікації
в процесі професійно-корекційної і навчально-реабілітаційної взаємодії.
ФК.-9 Вміння застосовувати відповідні методи, прийоми, форми, засоби реабілітації і корекційного навчання
та виховання.
Програмні результати навчання (за освітньою програмою)
РН 11. Застосовувати у професійній діяльності знання про методики, технології, форми і засоби реабілітації та
корекційно-розвивального навчання дітей з особливими освітніми потребами.
РН 12. Аргументувати, планувати та надавати психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги
відповідно до рівня розвитку і функціонування, обмеження життєдіяльності дитини з особливими освітніми
потребами.
РН 18. Демонструвати соціально відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та
демократичним цінностям у професійній та громадській діяльності.
РН 19. Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів
психологічної допомоги у формі бесід, круглих столів, ігор, тренінгів.
Матеріально-технічне забезпечення
Виробничі майстерні (автослюсарна майстерня), Microsoft Office PowerPoint, текстовий процесор Microsoft
Office Word, графічний редактор, табличний процесор Microsoft Office Excel

Рекомендована література

1.Буйницька О.П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання. Навч. посіб. – К.: Центр учбової
літератури, 2012. – 240 с.
2. Гриценко В.І. Дистанційне навчання: теорія та практика / В.І.Гриценко, С.П.Кудрявцева, В.В.Колос,
О.В.Веренич. – К. : Наукова думка, 2004. – 376 с.
3. Державна програма «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці». Постанова КАБІНЕТУ
МІНІСТРІВ УКРАЇНИ Від 7 грудня 2005 р. №1153.- 4 с.
4. Кухаренко В.М. Дистанційне навчання: умови застосування. Дистанційний курс : навчальний посібник.
3-тє вид. / В.М.Кухаренко, О.В.Рибалко, Н.Г.Сиротенко. – Харків : НТУ «ХПІ», Торсінг, 2002. – 320 с.
5. Літнарович Р.М. Комп’ютерні інформаційні технології та технічні засоби навчання. Лабораторний
практикум / Р.М. Літнарович., О.Б. Харченко. – МЕГУ, Рівне, 2009. – 231 с.:
http://ena.lp.edu.ua.8080/handle/ntb/6178
6. Літнарович Р.М. Практика по Excel. – ВМУРоЛ, Рівне, 2008. – 116 с.:
http://ena.lp.edu.ua.8080/handle/ntb/6180
7. Морзе Н.В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій. – К.: Видавнича група ВНV, 2006. – 298

Силабус:

Завантажити силабус