Викладання методики навчання англійської мови в початковій школі (013 “Початкова освіта”)
Тип: Нормативний
Кафедра: початкової та дошкільної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 1 | Залік |
11 | 2 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
2 | 6 | ФПШ-51 | |
3 | 10 | ФПШ-51 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
2 | 6 | ФПШ-51 | |
3 | 10 | ФПШ-51 |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Викладання методики навчання англійської мови в початковій школі» є: підготовка магістрів до викладання методики навчання англійської мови у ВНЗ, проведення науково-пошукової роботи, керівництва дослідницькою роботою студентів, організації навчально-виховного процесу у вищій школі з урахуванням світових тенденцій розвитку освіти.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Викладання методики навчання англійської мови в початковій школі» є –
підготовка майбутніх викладачів до педагогічної діяльності в умовах реформування сучасної школи, реалізації концепції мовної освіти;
вивчення наукових основ створення навчальних планів, програм і методичних посібників;
формування вміння планувати навчально-виховний процес у вищих закладах освіти, створювати програмно-методичне забезпечення курсу;
розвиток умінь у майбутніх викладачів раціонально та науково обґрунтовано організовувати самостійну роботу студентів;
стимулювання науково-методичної творчості магістрантів, прагнення вдосконалювати свою педагогічну освіту;
розвиток умінь раціонально добирати, а при необхідності виготовляти дидактичний матеріал, наочність до занять відповідно до їх пізнавальної мети;
розвиток умінь своєчасного й умілого використання ТЗН і засобів мультимедіа для проведення занять;
навчання студентів співвідносити теоретичні знання з практичними потребами сучасної школи, втілювати нові методичні ідеї у практику вивчення предмета;
формування дослідницьких навичок, розвивати уміння самостійно проводити наукові пошуки й експериментальні дослідження, уміння працювати з навчально-методичною літературою; формування навичок аналізу результатів діяльності.