(21/22) Диференційоване викладання та стандартизоване оцінювання в інклюзивному середовищі .Бакалаврат 013
Тип: Нормативний
Кафедра: спеціальної освіти
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 3 | Іспит |
8 | Немає |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 32 | професор Ферт О. Г. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 32 |
Опис курсу
Курс «Диференційоване викладання та стандартизоване оцінювання в інклюзивному середовищі» призначено для бакалаврів четвертого року денної та заочної форми навчання. Предметом вивчення навчальної дисципліни є: стан, тенденції, закономірності розвитку спеціального освітнього процесу та забезпечення педагогічної підтримки дітей з порушеннями розвитку в середовищі загальноосвітньої та спеціальної школи .
Курс «Диференційоване викладання та стандартизоване оцінювання в інклюзивному середовищі» призначено для бакалаврів четвертого року денної та заочної форми навчання. Предметом вивчення навчальної дисципліни є: стан, тенденції, закономірності розвитку спеціального освітнього процесу та забезпечення педагогічної підтримки дітей з порушеннями розвитку в середовищі загальноосвітньої та спеціальної школи.
Рекомендована література
Базова
- Колупаєва, А. А., Савчук Л.О. Діти з особливими потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене. – К.: – 2010. – 235 с.
- Е.Р.Даніелс, К.Стаффорд.Залучення дітей з особливими потребами. Методичне посібник. Пер. з англ. – К.: – 2000.-254 с
- Лорман Т., Деппелер Д., Харві Д. Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїттяу класі: практичніий посібник:- 2010. – 296 с.
- Tomlinson, C.A. (2001). How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms – 2nd Ed [Як диференціювати викладання у класах, де навчаються діти з різним рівнем здібностей]. Alexandria, VA: ASCD. Chapters 8-10.
- Ферт О.Г. Інклюзія дітей з порушеннями психічного розвитку. Монографія. Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, Львів, 2020, 432 с.
Допоміжна
- Нова стратегія розвитку корекційної педагогіки в Україні / Н. М.
Синьов, А. Г. Шевцов // Дефектологія. – 2004. – № 2. – С. 6–10.
- Обучение детей с нарушениями интеллектуального развития
(олигофренопедагогіка) / под ред. Б.П. Пузанова. – 2-е изд. стереот. – М. :
Академия, 2006. – 250 с.
- П’ятакова Г. Модель допомоги дитині з ГРДУ в сім’ї та школі / Галина
П’ятакова, Ольга Ферт // Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki
pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku. Т. 3. Dziecko w teorii i praktyce
pedagogicznej. Розвиток польської та української освіти і педагогічної думки
(XIX-XX ст.). Т.3. Дитина в педагогічній теорії і практиці. Publikacja
sfinansowana przez Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, Oficyna
Wydawnicza ATUT / red. Anna Haratyk, Iryna Myshchyshyn. – Wrocław :
Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2014. – S. 171–182.
- Пальчевський С. С. Педагогіка / С. С. Пальчевський. – К. : Каравела,
- – 496 с.