Формування нелінійного мислення (011 “Освітні, педагогічні науки”)
Тип: На вибір студента
Кафедра: загальної педагогіки та педагогіки вищої школи
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент Цюра С. Б. | ФПОМ-11, ФПОМ-11з |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | ФПОМ-11 | доцент Цюра С. Б. |
ФПОМ-11з | доцент Цюра С. Б. |
Опис курсу
011 Освітні, педагогічні науки
Мета курсу: оволодіння студентами нелінійним системним мисленням та функціональною моделлю мислення, що базується на ґрунті цінностей, усвідомленості, самостійності, рефлексивності, цілеспрямованості, контрольованості, самоорганізованості когнітивних дій.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Формування нелінійного мислення» є оволодіння студентами досвідом:
- нелінійного, системного мислення й основними технологіями критичного
та креативного мислення; - проектування управління нелінійними системами, їх цільового,
мотиваційного і функціонального фіксування; - застосування метакогнітивних умінь працювати з інформацією і бути
джерелом її творення, взаємодіяти з носіями інформації.